Допрофільне та профільне навчання

Про матеріал
Мета даної роботи: проаналізувати стан дослідження проблеми у педагогічній теорії та практичній діяльності навчальних закладів. Розробити, обгрунтувати та експериментально перевірити систему роботи спеціалізованої школи з поглибленим вивчення іноземних мов з допрофільного і профільного навчання учнів. Обгрунтувати зміст профільного навчання учнів та форми роботи спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов щодо забезпечення системного підходу до організації профільного навчання старшокласників. Визначити та обгрунтувати критерії ефективності системи роботи спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов з допрофільного і профільного навчання. Розробити навчально – методичні рекомендації щодо організації системи роботи спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов з профільного навчання старшокласників.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація дослідно – експериментальної роботи за темою: “ Допрофільне і профільне навчання учнів спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов ”

Номер слайду 2

Мета дослідження:розробити та теоретично обгрунтувати систему роботи спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов з допрофільного і профільного навчання старшокласників, спрямовану на:забезпечення наступності змісту допрофільного навчання і профільного навчання учнів;свідоме професійне і профільне самовизначення старшокласників.

Номер слайду 3

Об’єкт дослідження: допрофільне і профільне навчання старшокласників у спеціалізованій школі з поглибленим вивченням іноземних мов. Предмет дослідження: система роботи спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов з допрофільногоі профільного навчання старшокласників.

Номер слайду 4

Основні завдання дослідження. Проаналізувати стан дослідження проблеми у педагогічній теорії та практичній діяльності навчальних закладів. Розробити, обгрунтувати та експериментально перевірити систему роботи спеціалізованої школи з поглибленим вивчення іноземних мов з допрофільного і профільного навчання учнів. Обгрунтувати зміст профільного навчання учнів та форми роботи спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов щодо забезпечення системного підходу до організації профільного навчання старшокласників. Визначити та обгрунтувати критерії ефективності системи роботи спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов з допрофільного і профільного навчання. Розробити навчально – методичні рекомендації щодо організації системи роботи спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов з профільного навчання старшокласників.

Номер слайду 5

Етапи проведення дослідно – експериментальної роботиІ. Діагностико – аналітичний етап.ІІ. Етап реалізації педагогічного експерименту.ІІІ. Аналітично – узагальнюючий етап.

Номер слайду 6

Методи дослідження Теоретичні. Емпіричні. Форми роботи Традиційні. Інноваційні.

Номер слайду 7

Допрофільне навчання ( 8 – 9 клас )Відбір учнів у допрофільні класи на основі профконсультацій та профорієнтаційної роботи ( 8 клас ), психолого – педагогічної діагностики ( 9 клас ). Профільні дисципліни ( 10 – 11 класи ).

Номер слайду 8

Профільне навчання ( 10 – 11 класи )Корекція вибору учнями профілів навчання на основі психолого – педагогічних індивідуальних консультацій ( 10 – 11 класи ). Професійне самовизначення учнів. Профільні дисципліни. Профільні спецкурси у профільних класах.

Номер слайду 9

Профільне навчання ( 10 – 11 класи )ПРОФІЛЬ – лінгвістичний. Профільні дисципліни у профільних класах:англійська, німецька мови. Профільні спецкурси у профільних класах: “ Країнознавство ” ( 10,11 класи );“ Бізнес - англійська ” ( 10 клас );“ Англійська література ” ( 10,11 класи ).

Номер слайду 10

Критерії ефективності роботи спеціалізованої школи з профільного навчання

Номер слайду 11

Загальні висновки. Проаналізовано стан дослідження проблеми профільного навчання у педагогічній теорії та практичній діяльності загальноосвітніх навчальних закладів в Україні та за кордоном. Розроблено, обгрунтовано та експериментально перевірено систему роботи спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов з допрофільного і профільного навчання учнів. Обгрунтовано зміст профільного навчання учнів, форми роботи спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов щодо забезпечення наступності та неперервності змісту допрофільного і профільного навчання старшокласників. Визначено та обгрунтовано критерії ефективності роботи спеціалізованої школи з допрофільного і профільного навчання учнів 8 -11 класів. Розроблено навчально – методичні рекомендації щодо організації системи роботи спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов з допрофільного і профільного навчання старшокласників. Розроблено посібник “ Організація та структура допрофільного та профільного навчання з іноземних мов ”, А. А. Бентковська – заступник директора з навчально – виховної роботи ЗОШ №1 ( додаток №1 0

pptx
Додано
17 грудня 2021
Переглядів
620
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку