Дорожня карта: впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти у 5 класі. Мистецька освітня галузь.

Про матеріал
«Дорожня карта: впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти у 5 класі. Мистецька освітня галузь»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Макет заголовка. Підзаголовок«Дорожня карта: впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти у 5 класі. Мистецька освітня галузь»Огер Наталія Віталіївна учитель початкових ласів Ряснянської філії КЗ “Золочівський ліцей №3”

Номер слайду 2

Організація освітньої діяльності в 5-х класах закладів загальної середньої освіти здійснюється відповідно до: Закону України № 2145-VIII від 05.09.2017 «Про освіту», Закону України №463-IX від 16.01.2020 «Про повну загальну середню освіту»Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року (схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 № 988-р., Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. № 898 Державний стандарт базової середньої освіти.

Номер слайду 3

Мистецьку освітню галузь реалізують: Модельна програми «Мистецтво 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Масол Л. М., Просіна О. В.), «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795). Навчальна програма укладена на основі Модельної програми «Мистецтво. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Масол Л. М., Просіна О. В.), «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795).

Номер слайду 4

Зміст навчальної програми забезпечує підручник «Мистецтво»інтегрованого курсу для 5 класу закладів загальної середньої освіти (автор Людмила Масол)

Номер слайду 5

Ціннісні орієнтири та ключові компетентностівільне володіння державною мовою, здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами; математична компетентність; компетентності у галузі природничих наук, техніки й технологій;інноваційність; екологічна й інформаційно-комунікаційна компетентності;навчання впродовж життя; громадянські та соціальні компетентності; підприємливість і фінансова грамотність; культурна компетентність.

Номер слайду 6

Метою мистецької освітньої галузі є цілісний розвиток успішної особистості учня у процесі освоєння мистецьких надбань людства; усвідомлення власної національної ідентичності в міжкультурній комунікації; формування компетентностей, необхідних для художньо-творчого самовираження; розкриття креативного потенціалу, залучення до культурних процесів в Україні.

Номер слайду 7

Завдання виховання в учнів емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва та дійсності, розвиток художніх інтересів та естетичних потреб, емоційного інтелекту;формування системи художніх знань, яка відображає видову і жанрову специфіку та взаємодію мистецтв; опанування мистецької грамоти, насамперед музичної і візуальної;розвиток умінь сприймання, інтерпретації та оцінювання творів мистецтва й художніх явищ; здатності брати участь у дискусіях на теми мистецтва, висловлювати й аргументувати власні думки, судження, пріоритети;

Номер слайду 8

здобуття мистецького досвіду в різних видах практичної діяльності; в індивідуальних, групових і колективних мистецьких проєктах; стимулювання здатності учнів до художньо-творчого самовираження, до роботи в команді на засадах толерантності й партнерства;розвиток художніх здібностей, уяви та інтуїції, критичного і креативного мислення, інноваційності;формування потреби в естетизації середовища, готовності до участі в соціокультурному житті, до збереження і примноження мистецько-культурних цінностей.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Інтегрований підхід– у вузькому значенні, - через узгодження програмового змісту в межах галузі між різними навчальними предметами (за умови автономного навчання: «Музичне мистецтво», «Образотворче мистецтво»);– у широкому значенні, - через узгодження предметів мистецької освітньої галузі із змістом інших освітніх галузей, за умови дидактичної доцільності й коректності використання того чи іншого матеріалу.

Номер слайду 11

Ситуаціям успіху сприяють:слова підтримки та похвали;символічні дипломи;спільні вправи на онлайн-дошках;розминки (фізичні, інтелектуальні, емоційні);різноманітні механіки опитування. 

Номер слайду 12

Пріоритетними напрямками моєї діяльності є:формування навичок творчого саморозвитку;використання ігрової, проблемно–пошукової діяльності для розвитку пізнавального інтересу;підбір методів для самовдосконалення, під час пошуку та аналізу інформації;застосування інновацій;

Номер слайду 13

Макет заголовка. Підзаголовок. ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ «Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти»,затвердженіНаказом МОН України №289 від 1 квітня 2022 року

Номер слайду 14

Оцінювання дає змогу: 5 клас НУШ

Номер слайду 15

Ознаки стимулюючої системи оцінювання:5 клас НУШ

Номер слайду 16

5 клас НУШ

Номер слайду 17

оцінювання

Номер слайду 18

оцінювання

Номер слайду 19

оцінювання. ЕТАПИ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯПісля виконання учнями поставленого завдання (або опанування нової теми тощо): У свою чергу, роблю висновки зі спостережень, як можна покращити власний результат роботи так, аби діти досягали поставленої мети.

Номер слайду 20

ДЯКУЮ ЗА УВАГУПрекрасне в житті, прекрасне в мистецтві допомагає людині жити, допомагає виконувати складну справу життя, бо це прекрасне випрямляє її душу. Мистецтво – посередник того, що неможливо висловити. Й. В. Ґете

pptx
Пов’язані теми
Мистецтво, 5 клас, Презентації
До підручника
Мистецтво (інтегрований курс) 5 клас (Масол Л.М.)
Додано
22 січня
Переглядів
108
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку