Дослідницька діяльність на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

Про матеріал
Зацікавленість навколишнім світом проявляється ще в ранньому дитячому віці, коли втілюються на практиці перші наукові експерименти та дослідження. Пропоную до уваги цікаві досліди, які можна провести на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 3 класі НУШ
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дослідницька діяльність на уроках інтегрованого курсу “Я досліджую світ”Презентацію підготувала вчитель початкових класів Рєзнік Катерина Іванівна

Номер слайду 2

Дослід – це відтворення певного явища, створення чого-небудь нового в певних умовах із метою дослідження, випробування. Спочатку слухай, потім роби. Необхідно обережно відноситися до всіх приладів (матеріалів). Їх можна не тільки розбити , ними можна поранити себе. Під час роботи можна не тільки сидіти , а й стояти. Коли проводить дослід один учень , інші спостерігають або за проханням допомагають йому. Розмовляти можна тихо , не заважати іншим.Інструктаж для учнів

Номер слайду 3

Я досліджую світ 3 класІнтегрована тема “Подорожуємо і відкриваємо світ»Дослід 1 Павутинка на шкільному подвір’їМета: перевірити чи справді павутинка така міцна; формувати основні правила поведінки в природі; виховувати бережливе ставлення до тварин.

Номер слайду 4

Матеріали. Кульки з пінопласту, вати або зім’ятої серветки. Алгоритм виконання дослідження. Крок 1. Відшукайте на шкільному подвір’ї павутиння. Упевніться, що воно без павучка. Крок 2. Обережно киньте одну кульку в центр павутиння і спостерігайте, що відбулося.

Номер слайду 5

Крок 3. Продовжуйте експеримент. По черзі кидайте по одній кульці. З’ясуйте, скільки кульок може витримати павутиння. Крок 4. Зверніть увагу, що відбувається з павутинням, коли кульок у ньому більшає. Крок 5. Зробіть висновки. Павутиння - найміцніший природний матеріал

Номер слайду 6

ДОСЛІДЖУЄМО РАЗОМДослід 2 Як збирати павутиння?МАТЕРІАЛИ ТА ОБЛАДНАННЯ чорний картон балончик білої фарби лак для волосся

Номер слайду 7

Крок 1. Відшукай у природі павутиння. Переконайся, що на ньому немає павучка. Крок 2. Тримай балончик із фарбою на відстані витягнутої руки від павутиння. Легенько натисни на кнопку і набризкай фарбу на павутиння. Крок 3. Почекай поки фарба підсохне. Алгоритм проведення дослідження

Номер слайду 8

Крок 4. Тримай картон за павутинням і легенько знімай мереживо. Крок 5. Попроси дорослого збризнути роботу лаком для волосся, аби зафіксувати павутиння на картоні.

Номер слайду 9

Інтегрована тема “Між минулим і майбутнім»Дослід “Зліпки сучасних рослин”Мета: ознайомити дітей з професією палеонтолог; дослідити, що можуть зробити люди, аби довідатися про минуле. МАТЕРІАЛИ ТА ОБЛАДНАННЯПластилін, дощечка, качалка, олія, аркуш паперу, харчова плівка, тарілка, гіпс, вода, рослини (горобина )

Номер слайду 10

Алгоритм виконання дослідження. Крок 1. Розімни пластилін. Розкачай його у пласт на дощечці. Крок 2. Змасти пластилін олією і виклади на нього рослини. Накрий аркушем паперу і прокачай качалкою.

Номер слайду 11

Крок 3. Зніми аркуш, вийми рослини. Крок 4. Обгорни харчовою плівкою тарілку. Крок 5. Переклади пластилінову заготовку в тарілку і ретельно змасти олією поверхню заготовки та краї тарілки, вкриті плівкою.

Номер слайду 12

Крок 6. Розведи гіпс холодною водою, аби суміш нагадувала рідку сметану. Залий її поверх пластиліну аж до країв тарілки. Розрівняй поверхню

Номер слайду 13

Крок 7. Просуши виріб протягом 40 хвилин. Вийми його з тарілки. Крок 8. Готове панно розфарбуй.

Номер слайду 14

Інтегрована тема «Між минулим і майбутнім»Дослід “ Вирощування кристала”Мета: проведення дослідження по вирощуванню кристалів солей та спостереження за їх ростом, розмірами, формою

Номер слайду 15

Матеріали та обладнання. Півлітрова скляна банка;пачка кам’яної солі;ложка;пухнастий (синельний) дротик;біла нитка;дерев’яна паличка;дистильована вода

Номер слайду 16

Алгоритм виконання дослідження Крок 1. Із пухнастого дротика зроби будь-яку фігурку. З’єднай ниткою виріб із дроту і дерев’яну паличку так, щоб між ними була відстань не менше 10см. Крок 2. Налий у півлітрову банку гарячої води і розчиняй у ній кам’яну сіль, доки розчин не стане дуже насиченим і сіль перестане розчинятися (10-12 ложок солі).

Номер слайду 17

Крок 3. Опусти фігурку в розчин і постав банку в затишне місце. Крок 4. Спостерігай за утворенням кристалів.

Номер слайду 18

Послідовність проведення1. Із пухнастого дротика зроби будь-яку фігурку. З’єднай ниткою виріб із дроту і дерев’яну паличку так, щоб між ними була відстань не менше 10см2. Налий у півлітрову банку гарячої води і розчиняй у ній кам’яну сіль, доки розчин не стане дуже насиченим і сіль перестане розчинятися (10-12 ложок солі).3. Опусти фігурку в розчин і постав банку в затишне місце.4. Спостерігай за утворенням кристалів.

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
17 грудня 2023
Переглядів
227
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку