Дослід – це відтворення певного явища, створення чого-небудь нового в певних умовах із метою дослідження, випробування. Спочатку слухай, потім роби. Необхідно обережно відноситися до всіх приладів (матеріалів). Їх можна не тільки розбити , ними можна поранити себе. Під час роботи можна не тільки сидіти , а й стояти. Коли проводить дослід один учень , інші спостерігають або за проханням допомагають йому. Розмовляти можна тихо , не заважати іншим.Інструктаж для учнів
Інтегрована тема “Між минулим і майбутнім»Дослід “Зліпки сучасних рослин”Мета: ознайомити дітей з професією палеонтолог; дослідити, що можуть зробити люди, аби довідатися про минуле. МАТЕРІАЛИ ТА ОБЛАДНАННЯПластилін, дощечка, качалка, олія, аркуш паперу, харчова плівка, тарілка, гіпс, вода, рослини (горобина )
Алгоритм виконання дослідження Крок 1. Із пухнастого дротика зроби будь-яку фігурку. З’єднай ниткою виріб із дроту і дерев’яну паличку так, щоб між ними була відстань не менше 10см. Крок 2. Налий у півлітрову банку гарячої води і розчиняй у ній кам’яну сіль, доки розчин не стане дуже насиченим і сіль перестане розчинятися (10-12 ложок солі).