Дослідження достовірності реклами з погляду хімії

Про матеріал
Дослідження достовірності реклами з погляду хімії Дослідження достовірності реклами з погляду хімії Дослідження достовірності реклами з погляду хімії
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дослідження достовірності реклами з погляду хімії

Номер слайду 2

Реклама стала невід'ємним атрибутом нашого життя. Іноді вона допомагає зорієнтуватися у різноманітті товарів, вибрати найбільш підходящий для нас, але іноді і шкодить, особливо малоосвіченим людям, обіцяючи «чудеса».

Номер слайду 3

Численні рекламні ролики стверджують, що до складу хорошої зубної пасти обов'язково має бути включений фтор.

Номер слайду 4

Попри те, що фторид - природна речовина, він є токсичним для людини, набагато більшим токсином, ніж свинець. Кількість фториду в одному тюбику зубної пасти середнього розміру досить для того, щоб убити маленьку дитину, якщо використати увесь тюбик за один раз. Фторид - це нейротоксин, який погіршує пам'ять і послабляє розумові здібності. Пасти, які були найширше розрекламовані ("Colgate", "Blend - a - med"), мають в собі найбільший вміст фтору. Люди стали купувати ці зубні пасти не тому що їх користь доведена, а тому що багаторазово повторена брехня(у вигляді реклами ) стала сприйматися багатьма людьми як правда.

Номер слайду 5

Рослинна олія. Особлива позначка на пляшках з соняшниковою олією — «без холестерину» — повинна спонукати громадян, яких хвилює це питання, купувати саме це масло.

Номер слайду 6

Далеко не всі знають про те, що холестерину немає і не може бути ні в одній пляшці олії будь-якої марки. Холестерин — це природний жирний спирт, що міститься строго в тваринних організмах. І писати на пляшках з маслом «без холестерину», все одно що писати «без хліба» — його там немає і так. Вітамін Е, який теж виступає в комунікації як конкурентна перевага, навпаки, невід'ємна частина соняшникової олії.

Номер слайду 7

Пральні порошки. Останній писк моди у галузі створення композицій для прання - введення в порошки ферментів (чомусь званих ензимами). Ці речовини досить успішно справляються з біологічними забрудненнями типу плям від яєць, крові, вина і т. д. Порошки з ферментами можуть знадобитися при пранні, наприклад, скатертин або дитячих речей.

Номер слайду 8

Але! Ферменти не витримують температуру понад 50 градусів, так що при пранні постільної білизни з кип'ятінням порошок з ферментами використовувати безглуздо. Тим більше, що їх присутність зазвичай помітно здорожує порошок. Ступінь забрудненості речей, склад і колір їх тканин, а також наявність плям на них, є одними з головних критеріїв у виборі прального порошку

Номер слайду 9

Колаген і еластин в кремі повернуть молодість шкіри. Гірка правда полягає в тому, що скільки не втирай колаген шкіри, зморшок від цього менше не стане. Молекули еластину і колагену занадто великі, щоб проникнути через верхній шар шкіри. Це просто неможливо з точки зору медицини. Крім того, використання крему з колагеном може негативно позначитися на вашій шкірі. Адже, як уже говорилося, колаген не може проникнути в шкіру, тому він буде просто закупорювати пори, а це призводить до самі знаєте чого. Втім, з допомогою колагену можна тимчасово позбутися від зморшок - знову ж, якщо зробити ін'єкцію.

Номер слайду 10

Креми на основі плаценти дуже ефективніОмолоджуючу дію плаценти було відкрито ще в минулому столітті. В результаті експериментів з'ясувалося, що секрет її впливу - стероїдних гормонах, які, проникаючи в шкіру, справді омолоджують її. Але (і це важливо) незабаром після цього виявилося, що у плаценти є безліч побічних ефектів: зокрема вона змінює гормональний фон, що вже не дуже здорово. Тому вчені спробували прибрати з гормони плаценти. Тобто саме те, що омолоджує шкіру. Втім, у більшості випадків, коли вам намагаються продати крем з плацентою, там немає навіть такої плаценти.

Номер слайду 11

висновок. Дослідивши рекламу товарів, яку ми часто бачимо на екранах наших телевізорів та чуємо по звукових трансляторах, я дійшла до висновку, що не завжди та інформація яка озвучується або написана на етикетках відповідає дійсності . Отже, щоб не впасти в халепу, потрібно не довіряти рекламі а більш ретельно вивчати інформацію яка зазначена на етикетці оскільки лише від нас самих залежить наше здоров'я.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Костіна Неля Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
1 листопада 2022
Переглядів
12544
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку