Дослідження якісного складу солей.

Про матеріал
Мета: узагальнити знання про властивості основних класів неорганічних сполук, зокрема про солі; навчитися розпізнавати йони за якісними реакціями; продовжити формувати практичні навички, проводити якісні реакції на виявлення катіонів та аніонів; аналізувати план експерименту, робити висновки та узагальнення.
Перегляд файлу

Практична робота № 1

Тема: Дослідження якісного складу солей.

Мета:  узагальнити знання про властивості основних класів неорганічних сполук, зокрема про солі; навчитися розпізнавати йони за якісними реакціями; продовжити формувати практичні навички, проводити якісні реакції на виявлення катіонів та аніонів; аналізувати план експерименту, робити висновки та узагальнення.

Реактиви та обладнання: хлоридна кислота ______, розчини амоній хлориду_______, натрій силікату_______, натрій карбонату______, кальцій карбонату_______, натрій гідроксиду______, аргентум нітрату______, пронумеровані пробірками з розчинами: натрій хлориду_____, натрій ортофосфату_______, пронумеровані пробірки з розчинами ферум(ІІ) хлориду_______, ферум(ІІІ) хлориду_______, штатив із пробірками.

ХІД РОБОТИ

Дослід 1. Користуючись наявними реактивими, дослідіть якісний склад амоній хлориду. 

Завдання 1. Переглянути відеоматеріал: https://youtu.be/CflDcesN8LE

Завдання 2. Після перегляду відеоматеріалу, заповніть таблицю нижче:

 

Що робили?

Що спостерігали?

Рівняння реакції

 

 

 

 

 

Дослід 2. У двох пронумерованих пробірках є розчини натрій хлориду та натрій ортофосфату. Користуючись одним реактивом, дослідіть вміст пробірок. 

Завдання 1. Переглянути відеоматеріал: 1)  https://youtu.be/-697j9U5Q1A , 2) https://youtu.be/0PkTNk0rgdI

Завдання 2. Після перегляду відеоматеріалу, заповніть таблицю нижче:

 

Що робили?

Що спостерігали?

Рівняння реакції

 

 

 

 

 

Дослід 3. Користуючись одним реактивом, підтвердіть наявність карбонат- і силікат-іонів у розчинах солей, які зазначені у відеоматеріалі. 

Завдання 1. Переглянути відеоматеріал: 1) https://youtu.be/QDOpXe18_MU , 2) https://youtu.be/aakiy72AWeY

Завдання 2. Після перегляду відеоматеріалу, заповніть таблицю нижче:

 

Що робили?

Що спостерігали?

Рівняння реакції

 

 

 

 

 

Дослід 4. Користуючись наявними реактивами, серед двох розчинів ферум (ІІ) хлориду і ферум(ІІІ) хлориду у пронумерованих пробірках, потрібно віднайти ферум(ІІІ) хлорид.

Завдання 1. Переглянути відеоматеріал: 1) https://youtu.be/caW7v6kfcJ8 , 2) https://youtu.be/7pnE81lfLrE .

Завдання 2. Після перегляду відеоматеріалу, заповніть таблицю нижче:

 

Що робили?

Що спостерігали?

Рівняння реакції

 

 

 

 

 

Висновок. У висновку дайте відповідь на запитання: яке значення мають солі для живих організмів?

docx
Додано
21 лютого 2023
Переглядів
1613
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку