Досліджуємо історію і суспільство. Вступ до курсу.

Про матеріал
Урок № 1 Досліджуємо історію і суспільство. Вступ до курсу. за підручником І. Д. Васильків за програмою НУШ
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вступ. Досліджуємо історію і суспільство. Вступ до курсу. Тема уроку:

Номер слайду 2

20.04.2023 СьогодніПозитивне налаштування на урок. Друзі, сьогодні в нас незвичайний урок, бо ми маємо продемонструвати що знаємо і вміємо. Цілком природньо, якщо ви відчуваєте хвилювання. Нехай побороти його допоможе пам’ятка: Я розумна істота, особистість творча. Я Вчуся, бо все хочу знати!Заплющіть очі і про себе промовте:«Я ВСЕ ЗНАЮ, Я ВСЕ МОЖУ, Я ВСЕ ЗМОЖУ!»Усім бажаю успішної роботи на уроці!

Номер слайду 3

20.04.2023 СьогодніПовідомлення теми уроку. Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про те, як люди живуть у спільнотах і суспільстві. Дослідимо історію.

Номер слайду 4

20.04.2023 СьогодніОбговоріть у класі. Прочитайте прислів’я та поясніть їхній зміст. Чому вони присвячені? Які слова ви використовуєте, щоб представити себе, знайомлячись із однолітками, зі старшими?Підручник. Сторінка6 Що ви уявляєте, коли чуєте слово «історія»?

Номер слайду 5

20.04.2023 СьогодніПоміркуй. Що означають слова «минуле», «суспільство»?Як ви можете пояснити поняття «історична пам’ять»? Підручник. Сторінка6

Номер слайду 6

20.04.2023 СьогодніМотивація навчальної діяльностіПідручник. Сторінка6«Історія справді є свідком часу, світлом істини, життям пам’яті, учителькою життя…». Марк Туллій Цицерон, давньоримський політичний діяч, філософ, оратор

Номер слайду 7

20.04.2023 СьогодніРобота із підручником «Досліджую історію і суспільство» І. Васильків С.6-11.

Номер слайду 8

20.04.2023 СьогодніВиконай завдання. Підручник. Сторінка6 Прочитай текст ««Я», «Ми», «суспільство». Будьмо знайомі!» у підручнику на сторінках 6-7.

Номер слайду 9

20.04.2023 СьогодніПоміркуйте. Дай відповіді на питання. Підручник. Сторінка7 Що, на вашу думку, є складовими особистості? людини? Що таке суспільство (соціум)?Представниками / представницями яких спільнот є учні / учениці?

Номер слайду 10

20.04.2023 СьогодніСьогодніПереглянь відео. Перегляньте відео «Що таке суспільство?»Оригінал відео http://inform1.yakistosviti.com.ua/istoriia/5-klas

Номер слайду 11

СьогодніВиконай завдання. Підручник. Сторінка7 Прочитай текст «Що таке історія?» у підручнику на сторінках 7-8.

Номер слайду 12

20.04.2023 СьогодніЗапам’ятай. Підручник. Сторінка10Істо́рія — наука, яка вивчає минуле людства, покладаючись при цьому на письмові та матеріальні свідчення минулих подій. Із усіх відомих історичних «фактів» лише незначна кількість може бути повною мірою перевірена і підтверджена.

Номер слайду 13

20.04.2023 СьогодніЦікаво знати Підручник. Сторінка8 Про Кліо, музу історії У давньогрецькій міфології музами називали богинь-покровительок мистецтв і наук. Кожна із дев’яти муз мала свої символи. Кліо (покровительку історії) зазвичай зображують із сувоєм та грифельною паличкою в руці, іноді ще із сонячним годинником, оскільки вона стежила за плином часу.

Номер слайду 14

20.04.2023 СьогодніОбговоріть разом. Підручник. Сторінка8 Чому історію називають наукою про минуле людства?Чи можете пригадати важливі події, сучасниками яких ви є, і які, на вашу думку, будуть описані в підручниках з історії в майбутньому?Що вивчає історія?

Номер слайду 15

20.04.2023 СьогодніВиконай завдання. Підручник. Сторінка8 Прочитай текст «Хто і як досліджує історію?» у підручнику на сторінках 8-9.

Номер слайду 16

20.04.2023 СьогодніРозглянь зображення. Підручник. Сторінка9 Геродот, римська копія грецької скульптури, поч. IV ст. до н.е. Михайло Грушевський, світлина на паспорт, Львів, 1902 р.

Номер слайду 17

20.04.2023 СьогодніПоміркуйте. Дайте відповідь на питання. Підручник. Сторінка10 Кого називають «батьком історії»?Що вам відомо про Михайла Грушевського?Як ви вважаєте, звідки вчені-історики беруть інформацію про минуле?

Номер слайду 18

20.04.2023 СьогодніПарна робота. Вправа «Інтерв’ю»Підручник. Сторінка10 Складіть перелік власних запитань для уявного інтерв’ю з Михайлом Грушевським. Обміняйтеся записами з однокласником / однокласницею. Спробуйте дати відповіді на отримані запитання від імені відомого дослідника історії.

Номер слайду 19

20.04.2023 СьогодніОнлайн-цікавинка. Підручник. Сторінка10«Михайло Грушевський. Карта» https://cutt.ly/UIse. TCP

Номер слайду 20

20.04.2023 СьогодніКорисна гра Підручник. Сторінка10«Знайомство з історією» (скласти пари) https://cutt.ly/y. Ise9z. E

Номер слайду 21

20.04.2023 СьогодніСкладіть запитання до тексту параграфа, починаючи кожне поданими словами. Запропонуйте свої запитання в класіПідручник. Сторінка10 Коли __? Що __? Хто __? Де __? Звідки ми можемо дізнатися про ___? Чому ___? Як ___? Який результат __?

Номер слайду 22

20.04.2023 СьогодніВиконай завдання. Підручник. Сторінка10 Доберіть синоніми до слова «минуле». Складіть і запишіть три речення про зображення музи історії Кліо. Розкажіть про свої очікування від вивчення історії.

Номер слайду 23

20.04.2023 СьогодніВправа «Переконливо!»Підручник. Сторінка10 Висловте власне судження про те, для чого люди вивчають історію. Дізнайтеся про міркування однокласників / однокласниць. Визначте, хто із них запропонував найпереконливішу думку.

Номер слайду 24

20.04.2023 СьогодніТворча вправа «Допис із майбутнього»Підручник. Сторінка10 Уявіть себе істориком / історикинею, що живе в 2100 році. Напишіть невеликий текст про подію, що сталася на початку ХХІ століття.

Номер слайду 25

20.04.2023 СьогодніПояснення домашнього завдання. Підручник, прочитати §1 на сторінках 6-9. Пис. вправа "Детективи", с. 10

Номер слайду 26

20.04.2023 СьогодніРефлексійна мішень. Оціни, як ти працював/ла Оціни чи багато нового ти дізнався/лася15810 Оціни, чи цікавою була інформація на уроціОціни роботу вчителя

pptx
Додано
20 квітня 2023
Переглядів
527
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку