Досвід роботи в інклюзивному класі вчителя англійської мови

Про матеріал
Досвід роботи в інклюзивному класі з учнями з ООП на уроках англійської мови
Зміст слайдів
Номер слайду 1

А ми працюємо так…Досвід роботи в інклюзивному класіПідготувала: Пономаренко Є. А. Вчитель іноземної(англійської) мови

Номер слайду 2

Інклюзивна освіта — це система освітніх по­слуг, що ґрунтується на принципі забезпечен­ня основного права дітей на освіту та права здобувати її за місцем проживання, що перед­бачає навчання дитини з особливими освіт­німи потребами в умовах загальноосвітнього закладу.

Номер слайду 3

Інклюзивна школа — це заклад освіти, від­критий для навчання всіх дітей, незалежно від їхніх фізичних, інтелектуальних, соціальних, емо­ційних, мовних чи інших особливостей. Цей заклад забезпечує без бар'єрне фізичне середовище, адаптує навчальні програми та плани, методи та форми навчання, тим самим надаючи можливість усім дітям успішно навчатись, у тому числі й ді­тям з особливими освітніми потребами; залучає батьків до співпраці; співпрацює з фахівцями з метою надання спеціальних послуг відповідно до різних освітніх потреб дітей; створює позитив­ну атмосферу в шкільному середовищі та громаді загалом.

Номер слайду 4

Інклюзія — це процес. Важливо зазначити, що інклюзія має розглядатись як постійний пошук ефективних шляхів задоволення індивідуальних потреб усіх дітей. У цьому випадку відмінності розглядаються як позитивне явище, яке стимулює навчання дітей та дорослих.

Номер слайду 5

Для роботи в інклюзивному класі учитель повинен володіти такими навичками:-бути ефективним вербальним і невербальним комунікатором -здатним реагувати на різноманітні комунікативні потреби учнів, батьків та інших фахівців; -сприяти кооперативному навчанню; -застосовувати диференціацію методів, змісту й результатів навчання; -працювати з учнями та їхніми родинами для персоналізації навчання та встановлення цілей навчання, виховання, розвитку; -використовувати формувальну та підсумкову оцінки, які підтримують навчання й не маркують учнів.

Номер слайду 6

Види знань, умінь і якостей, якими мають володіти вчителі для успішної роботи в інклюзивному середовищі:розуміння інклюзії та повага до розмаїття; співпраця із зацікавленими сторонами(в тому числі батьками й фахівцями); створення позитивного соціального клімату; методи викладання, які узгоджуються з принципами інклюзії; планування інклюзивного навчального процесу; прагнення до неперервного професійного зростання.

Номер слайду 7

Основні завдання для вчителів, що працюють у класі з інклюзивною формою навчання: подолати психологічний бар'єр, усвідомити, що такі діти мають рівні можливості вчитися разом з усіма;застосовувати особистісно орієнтовані методи навчання з урахуванням індивідуальних особливостей дітей з ООП;застосовувати стимулюючу систему оцінювання навчальних досягнень учнів;прагнути допомогти дитині з ООП відчути себе частиною колективу;створювати позитивну атмосферу в класному колективі.

Номер слайду 8

Під час організації уроку іноземної мови в інклюзивному класі вчитель повинен дотримуватися таких вимог: Урок повинен мати чіткий алгоритм: звикаючи до певного алгоритму, діти стають більш організованими. Каліграфічна хвилинка, фонетична зарядка, артикуляційна гімнастика – виконують учні всього класу. Лексико-словникова робота – «особливі» діти працюють самостійно, складають пазли зі словами з підручника, словника, записують їх. Хід уроку іноземної мови залежить від того, наскільки теми, що вивчаються, можуть поєднуватись для учнів із різними освітніми потребами. Якщо тема спільна, то вивчення матеріалу здійснюється фронтально, і діти здобувають знання того рівня, що визначений програмою. Здійснюється закріплення вивченого матеріалу та пояснення для учнів з особливими освітніми потребами. Закріплення та відпрацювання здобутих знань, умінь і навичок ґрунтується на різному дидактичному матеріалі. Оволодіння англійською мовою молодшими школярами з особливими потребами має відбуватись у процесі зацікавленого спілкування не лише з учителем, а й різними іграшками, героями казок, удаваними або реальними носіями мови.

Номер слайду 9

Ефективні форми та методи роботи з учнем з ООП Розвиток дрібної моторики. Робота з конструктором. Як можна застосувати на уроці англійської мови:-(поч.школа)-при вивченні теми “House” учень може виготовити будинок, дах, предмети побуту, меблі тощо. Потім називати їх англійською мовою. Це все виконується з супроводом асистента (фото взято з інтернету)

Номер слайду 10

Акупунктурні зони Масаж великого пальця підвищує функціональну активність головного мозку, масаж вказівного пальця позитивного впливає на стан шлунку, середнього - на кишечник, безіменного - на печінку, нирки; мізинця - на серце. На уроках англійської мови використовується як пальчикова гімнастика. Як завдання: робимо масаж кожному пальчику та рахуємо їх, називаючи числа англійською мовою. Виконується з супроводом асистента.

Номер слайду 11

Робота з природними матеріалами. Ігри з крупами{5 FD0 F851-EC5 A-4 D38-B0 AD-8093 EC10 F338}Як можна використати на уроці англійської мови:при вивченні нових лексичних одиниць (розсипати крупу на поверхню та намалювати малюнок до певного слова: a pig, a table, happy, sad)(фото 3); на підготовлений шаблон з певним малюнком за темою напр. “School things” намастити клей та присипати крупами , можна зробити декілька таких поробок на 3-4 нових слова англійською мовою(фото 1).(фото взято з інтернету)

Номер слайду 12

Ігри з м’ячем Як можна використати на уроці англ.мови:-поставити питання, переклад слова з англійської на українську та навпаки-поставити в коло та передавати за годинниковою стрілкою та навпаки, тим самим дитину з ООП «вводити» в колектив{C083 E6 E3-FA7 D-4 D7 B-A595-EF9225 AFEA82}(фото взято з інтернету)

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Інкл
Додано
7 березня 2023
Переглядів
3711
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку