Досвід роботи вчителя історії.

Про матеріал
Навчання – важка розумова праця. І щоб ця праця була успішною, вона має бути цікавою, бажаною для учнів. Причому цікавим може бути не тільки предмет, а й спосіб пізнання. Основним критерієм інтенсивності та успішності є формування комунікативної особистості, вміння розуміти, критично оцінювати усні і письмові тексти, уміння висловлювати свої думки .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Степурської Марини Вікторівни. Микільська загальноосвітня школа. Досвід роботи вчителя історії.

Номер слайду 2

Екскурсія в історію. Освіта-вища. Донецький національний університет. Спеціальність- вчитель історії. Кваліфікаційна категорія- спеціаліст І категорії. Стаж роботи – 14 років. Курси-2019рік.

Номер слайду 3

Учень – це не посудина ,яку потрібно заповнити , учень – це факел , який треба запалити. Педагогічне кредо

Номер слайду 4

Методична проблема. Розвиток критичного мислення через виховання особистості.

Номер слайду 5

Вважаю , що сучасний урок : це розвиток кожної особистості; це реалізація ідей гуманізації; це використання сучасних педагогічних технологій; це маленьке досягнення мети.

Номер слайду 6

Переконана -Інноваційні технології забезпечують всесторонній розвиток особистості, формують компетенції. Знаю -У реальному житті успіх на боці того , хто не тільки щось знає ,а й уміє діяти та досягає результатів.

Номер слайду 7

Актуальність досвіду.Ідеї досвіду: формувати здатність мислити мобільно;розвиток критичного підходу;створити ситуацію успіху;партнерство;формувати власний світогляд школяра. Потреба держави в мислячій , освіченій , незалежній особистості.виховання демократичного менталітету , толерантності, людини з обгрунтованою власною позицією.

Номер слайду 8

Інтерактивні методи роботи. Квест,історичні ігри. Проблемне питання.«Килимок ,шпигун».Історичний кейс. Туристичний порадник. Пульт часу. Прес-конференція. Читаємо та запитуємо. Пропущена послідовність. Логічні схеми ,ментальні карти. Хочу бути схожим чи антигерой. Хто під маскою?

Номер слайду 9

Щоб систематизувати велику кількість інформації люблю працювати з різними видами схем та ментальними картами . Методом стимулювання інтересу учнів до навчання використовую різні види ігор: історичне лото, монополія, знавці історії та інші. Дітям дуже подобаються квести.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Плани на майбутнє. Сприяти участі дітей у конкурсах. Займатися самоосвітою . Приймати участь у професійних конкурсах. Поповнювати матеріали уроків .

Номер слайду 12

Результативність. Сорока Анастасія 11 кл. Участь у всеукраїнській олімпіаді : «Соборність України.»(есе на 46 балів з 50).2019-2020р. Сорока Анастасія 11кл.ІІІ місце в районній олімпіаді з історії. 2019р. Степурська Юлія 11кл. Участь у написанні наукового есе «Публічне управління в історії України.»(сертифікат). 2020р.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Щоб бути в пам’яті дітей завтра , потрібно бути в їх житті сьогодні.

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
4 березня 2021
Переглядів
509
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку