v Обласний конкурс на кращу методичну розробку уроку або виховного заходу до 210 річниці від дня народження М.В.Гоголя
«Струна, звенящая в тумане»
(нагороджена димломом за 3 місце)
v Обласний фестиваль педагогічних інновацій освітян Дніпропетровщини «EDU_FESTDnipro – 2019». (Нагороджена дипломом за 3 місце) v Грамота Марганецької міської ради «За вагомий особистий внесок у реформування освіти міста, сумлінну творчу працю , розробку та активне впровадження в освітній процес інноваційних технологій, нетрадиційних форм та методів роботи»
v Подяка за високий професіоналізм та педагогічну майстерність під час підготовки переможця щорічного Всеукраїнського учнівського літературно-мистецького конкурсу «Стежками Каменаря» Міністерство освіти і науки
України ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»
Хмара слів– це візуальне відтворення списку слів, категорій, міток чи ярликів на єдиному спільному зображенні. Це сприяє швидкому запам'ятовуванню інформації. Залучення цього методу доречне на уроках з будь-якої навчальної дисципліни і будь-якому етапі уроку.
Можливості використання хмари слів на уроці:
ü в «хмару» можна "зашифрувати" тему уроку, яку учні повинні визначити;
ü «хмара» може слугувати в якості опорного конспекту для подачі нового матеріалу чи його узагальнення;
ü можна запропонувати дітям прочитати в «хмарі» головне питання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку;
ü скласти речення або розповідь, використовуючи якомога більше слів з «хмари»; ü впізнати твір за текстом;
ü показати «хмару», складену зі слів, що відповідають темі уроку, і попросити пояснити їх зміст;
ü написати зашифровану листівку героєві твору чи письменнику; зробити "хмарку" підказок до художнього твору чи оглядової теми; повторити основні поняття теми, що вивчаєтся.