В. О. Сухомлинський: Якщо ви бажаєте, щоб діти творили, створювали художні образи, перенесіть з вогника своєї творчості хоча б одну іскру в свідомість дитини. Якщо ви не вмієте творити, або вам здається пустою забавою спуститися до світу дитячих інтересів,— нічого не вийде.
Номер слайду 3
Основні завдання сучасної освіти :розвиток інтелектуальних і творчих здібностей; розвиток природної обдарованості учнів; формування творчого потенціалу, мислення, уміння самореалізуватися.
Номер слайду 4
Конкурси — це форми навчання, які: стимулюють та активізують діяльність; розвивають творчі можливості ; формують конкурентноздатність особистості.
Номер слайду 5
Конкурси: Ман-Юніор «Юний техник»;Міський фестіваль фізичних експеріментів « Яскравий феєрверк»;«Будь інженером» ;« Ядерна енергетіка і світ»;« Левеня»;НАЕК « Енергоатом» фотоконкурс «Енергоатом Junior # AEC у кадрі»« Космічні фантазії»
Номер слайду 6
Талановиті діти — це ресурс, із якого створюється інтелектуальна еліта;інтелектуальну еліту становлять особистості творчі, яскраві, мислячі; щоб потенційне національне багатство зберегти й примножити, необхідно вміти відбирати таких дітей, допомагати їм знайти себе й правильно оцінити, підтримувати їхній розвиток.
Номер слайду 7
Обдарована дитина — це дитина, що виділяється яскравими незвичайними, іноді видатними досягненнями;випереджає у розвитку однолітків;має високий інтелектуальний та творчий потенціал; виявляє високі здібності у шкільному навчанні та в різних спеціальних видах діяльності;
Номер слайду 8
Конкурс — це:можливість виявити свій талант ;розвинуте вміння самостійно займалися фізичними вправами; складати комплекси і комбінації; засвоювати певну інформаці; креативно мислити;
Номер слайду 9
Конкурс « Левеня»26 учнів: 5-відмінно 11- добре 10-учасник
Номер слайду 10
Моя роль як керівника:створити оптимальні умови для виявлення індивідуальних здібностей, знань, умінь, навичок, розвитку вольових, комунікативних якостей особистості.
Номер слайду 11
Основний напрямок моеї роботи : підготовка здібних учнів до участі в різноманітних змаганнях, інтелектуальних конкурсах
Номер слайду 12
« Будь інженером»
Номер слайду 13
« Будь інженером»
Номер слайду 14
Успіх у навчанні :це єдине джерело внутрішніх сил учня, що народжує енергію для подолання труднощів і бажання вчитися; потрібно формувати в учнях віру в успіх, а учні мають вірити, що успіх завжди можливий;
Номер слайду 15
Ман-Юніор «Юний техник»
Номер слайду 16
10- Яскравих кспериментів10- Яскравих учасників
Номер слайду 17
« Енергоатом Junior # АЕС у кадрі»
Номер слайду 18
« Енергоатом Junior # АЕС у кадрі»
Номер слайду 19
« Енергоатом Junior # АЕС у кадрі»
Номер слайду 20
« Енергоатом Junior # АЕС у кадрі»
Номер слайду 21
Атомна енергія і світ
Номер слайду 22
Ман-Юніор «Техник-Юніор»11 учасників- залучила 7 та 8 клас (грудень) « Космічні фантазії» 4 учасника – залучила учнів 9,11кл. ( листопад)
Номер слайду 23
Успіх індивідуальний підхід до кожного , з кім працюю;необхідно вміти відбирати таких дітей;допомагати їм знайти себе й правильно оцінити;підтримувати їхній розвиток.
Номер слайду 24
Висновок: Творчі та інтелектуальні можливості сьогодні — запорука прогресу в будь-якій галузі людського життя. Для успішної роботи із талановитою дитиною необхідно дати їй можливість виявити себе, повірити у свої сили, отримати задоволення від процесу навчання.