Досвід роботи з обдарованими учнями

Про матеріал
До матеріалу досвіду роботи з обдарованими учнями входить презенація власного досвіду.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Досвід роботи: Інтелектуальні конкурси…

Номер слайду 2

В. О. Сухомлинський: Якщо ви бажаєте, щоб діти творили, створювали художні образи, перенесіть з вогника своєї творчості хоча б одну іскру в свідомість дитини. Якщо ви не вмієте творити, або вам здається пустою забавою спуститися до світу дитячих інтересів,— нічого не вийде.

Номер слайду 3

Основні завдання сучасної освіти :розвиток інтелектуальних і творчих здібностей; розвиток природної обдарованості учнів; формування творчого потенціалу, мислення, уміння самореалізуватися.

Номер слайду 4

Конкурси — це форми навчання, які: стимулюють та активізують діяльність; розвивають творчі можливості ; формують конкурентноздатність особистості. 

Номер слайду 5

Конкурси: Ман-Юніор «Юний техник»;Міський фестіваль фізичних експеріментів « Яскравий феєрверк»;«Будь інженером» ;« Ядерна енергетіка і світ»;« Левеня»;НАЕК « Енергоатом» фотоконкурс «Енергоатом Junior # AEC у кадрі»« Космічні фантазії»

Номер слайду 6

Талановиті діти — це ресурс, із якого створюється інтелектуальна еліта;інтелектуальну еліту становлять особистості творчі, яскраві, мислячі; щоб потенційне національне багатство зберегти й примножити, необхідно вміти відбирати таких дітей, допомагати їм знайти себе й правильно оцінити, підтримувати їхній розвиток.

Номер слайду 7

Обдарована дитина — це дитина, що виділяється яскравими незвичайними, іноді видатними досягненнями;випереджає у розвитку однолітків;має високий інтелектуальний та творчий потенціал; виявляє високі здібності у шкільному навчанні та в різних спеціальних видах діяльності;

Номер слайду 8

Конкурс — це:можливість виявити свій талант ;розвинуте вміння самостійно займалися фізичними вправами; складати комплекси і комбінації; засвоювати певну інформаці; креативно мислити;

Номер слайду 9

Конкурс « Левеня»26 учнів: 5-відмінно 11- добре 10-учасник

Номер слайду 10

Моя роль як керівника:створити оптимальні умови для виявлення індивідуальних здібностей, знань, умінь, навичок, розвитку вольових, комунікативних якостей особистості.

Номер слайду 11

Основний напрямок моеї роботи : підготовка здібних учнів до участі в різноманітних змаганнях, інтелектуальних конкурсах

Номер слайду 12

« Будь інженером»

Номер слайду 13

« Будь інженером»

Номер слайду 14

Успіх у навчанні :це єдине джерело внутрішніх сил учня, що народжує енергію для подолання труднощів і бажання вчитися; потрібно формувати в учнях віру в успіх, а учні мають вірити, що успіх завжди можливий;

Номер слайду 15

Ман-Юніор «Юний техник»

Номер слайду 16

10- Яскравих кспериментів10- Яскравих учасників

Номер слайду 17

« Енергоатом Junior # АЕС у кадрі»

Номер слайду 18

« Енергоатом Junior # АЕС у кадрі»

Номер слайду 19

« Енергоатом Junior # АЕС у кадрі»

Номер слайду 20

« Енергоатом Junior # АЕС у кадрі»

Номер слайду 21

Атомна енергія і світ

Номер слайду 22

Ман-Юніор «Техник-Юніор»11 учасників- залучила 7 та 8 клас (грудень) « Космічні фантазії» 4 учасника – залучила учнів 9,11кл. ( листопад)

Номер слайду 23

Успіх індивідуальний підхід до кожного , з кім працюю;необхідно вміти відбирати таких дітей;допомагати їм знайти себе й правильно оцінити;підтримувати їхній розвиток.

Номер слайду 24

Висновок: Творчі та інтелектуальні можливості сьогодні — запорука прогресу в будь-якій галузі людського життя. Для успішної роботи із талановитою дитиною необхідно дати їй можливість виявити себе, повірити у свої сили, отримати задоволення від процесу навчання.

pptx
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
232
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку