Довідка про перевірку навичок читання мовчки учнів 4-го класу

Про матеріал

Довідка

про підсумки перевірки навичок читання мовчки учнів 4-х класів

за I семестр 2018/2019 н.р.

Згідно з планом роботи школи в грудні 2018 року була проведена перевірка навичок читання мовчки учнів 4 класів.

При оцінюванні навичок читання враховувалися нормативні показники.

Норма техніки читання на кінець I семестру:

4 – й клас – 330-390 слів.

Мета перевірки: вивчити стан сформованості навичок читання в учнів 4-х класів, відповідність рівня досягнень учнів вимогам програми.

Перегляд файлу

1

 

Довідка

про підсумки перевірки навичок читання мовчки учнів 4-х класів

за I семестр 2018/2019 н.р.

Згідно з планом роботи школи в грудні 2018 року була проведена перевірка навичок читання мовчки учнів 4 класів.

 При оцінюванні навичок читання враховувалися нормативні показники.

 Норма техніки читання на кінець  I семестру:

4 – й клас – 330-390 слів.

Мета перевірки: вивчити стан  сформованості навичок читання в учнів 4-х класів, відповідність рівня досягнень учнів вимогам програми.

Перевірку здійснювала заступник завідувача філії з навчально-виховної роботи

Руда О.В.

Уміння і навички читання формуються не тільки як найважливіший вид мовленнєвої та розумової діяльності, але і як складний комплекс умінь і навичок, що має загальнонавчальний характер і який використовується учнями під час вивчення всіх навчальних предметів, у всіх випадках позакласного та позашкільного життя. Враховуючи це, в філії велику увагу приділяють проведенню уроків читання та позакласного читання.

З 10 учнів 4 класу (вчитель Стратійчук Н.В.) у 4 учнів (36%) навички читання мовчки сформовані на високому рівні, у 6 учнів (55%) – на достатньому, в 1 учня (9%) – на середньому. З них  4 учнями було прочитано майже ввесь текст, 3 прочитали більше 2/3, 4 – менше половини . У 3 учнів при читанні тексту мовчки спостерігаються зовнішні артикуляційні рухи. Припускаються незначної кількості помилок (1-2) усі учні.

Узагальнені результати перевірки рівня сформованості навичок читання подано в таблиці

 

 

п/п

 

Прізвище та ім`я учня

 

Темп

читання

Наявність зовнішніх артикуляційних рухів

 

Розуміння прочитаного

 

Бали

Кількість правильних відповідей

Кількість допущених помилок

1

Боднар Катерина

350

-

5

1

10

2

Боднар Максим

222

+

5

1

8

3

Бортняк Данило

230

-

4

2

7

4

Гайсинюк Артем

184

+

6

0

8

5

Гикавчук  Катерина

352

-

5

1

11

6

Клібановська Софія

370

-

5

1

11

7

Наконечнай Володимир

227

-

5

1

9

8

Серебрянський Владислав

190

-

5

1

7

9

Синявський Олександр

100

+

5

1

6

10

Сокіран Тіна

380

-

5

1

11

11

Туховський Ілля

180

-

5

1

7

 

 

 

 

 

 

 

 

На підставі викладеного вище

РЕКОМЕНДУЮ:

  1. Рівень сформованості навички читання мовчки учнів 4 класу вважати таким, що відповідає - достатньому рівню.
  2. Керівнику методичного об’єднання вчителів початкових класів обговорити результати перевірки техніки читання учнів 4-го класу за І семестр 2018/2019 навчального року на засіданні методичного об’єднання.
  3. Учителю Стратійчук Н.В.:
  • проінформувати батьків про результати перевірки навичок читання мовчки;
  •  впроваджувати в практику роботи нові педагогічні технології для формування уміння читати різні види текстів;
  • перевіряти техніку читання учнів класу не рідше 1 разу на 3-4 тижні.
  • для перевірки рівня сформованості навичок читання добирати тексти художнього та науково-художнього стилю;                                                
  • узяти на персональний контроль учнів із середнім рівнем сформованості навичок читання  та окремих показників навичок читання.     

 

 

 

 

Заступник завідувача філії

з навчально-виховної роботи                                                                  Руда О.В.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
3 січня 2019
Переглядів
21423
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку