Довідка
про підсумки перевірки навичок читання мовчки учнів 4-х класів
за I семестр 2018/2019 н.р.
Згідно з планом роботи школи в грудні 2018 року була проведена перевірка навичок читання мовчки учнів 4 класів.
При оцінюванні навичок читання враховувалися нормативні показники.
Норма техніки читання на кінець I семестру:
4 – й клас – 330-390 слів.
Мета перевірки: вивчити стан сформованості навичок читання в учнів 4-х класів, відповідність рівня досягнень учнів вимогам програми.
1
Довідка
про підсумки перевірки навичок читання мовчки учнів 4-х класів
за I семестр 2018/2019 н.р.
Згідно з планом роботи школи в грудні 2018 року була проведена перевірка навичок читання мовчки учнів 4 класів.
При оцінюванні навичок читання враховувалися нормативні показники.
Норма техніки читання на кінець I семестру:
4 – й клас – 330-390 слів.
Мета перевірки: вивчити стан сформованості навичок читання в учнів 4-х класів, відповідність рівня досягнень учнів вимогам програми.
Перевірку здійснювала заступник завідувача філії з навчально-виховної роботи
Руда О.В.
Уміння і навички читання формуються не тільки як найважливіший вид мовленнєвої та розумової діяльності, але і як складний комплекс умінь і навичок, що має загальнонавчальний характер і який використовується учнями під час вивчення всіх навчальних предметів, у всіх випадках позакласного та позашкільного життя. Враховуючи це, в філії велику увагу приділяють проведенню уроків читання та позакласного читання.
З 10 учнів 4 класу (вчитель Стратійчук Н.В.) у 4 учнів (36%) навички читання мовчки сформовані на високому рівні, у 6 учнів (55%) – на достатньому, в 1 учня (9%) – на середньому. З них 4 учнями було прочитано майже ввесь текст, 3 прочитали більше 2/3, 4 – менше половини . У 3 учнів при читанні тексту мовчки спостерігаються зовнішні артикуляційні рухи. Припускаються незначної кількості помилок (1-2) усі учні.
Узагальнені результати перевірки рівня сформованості навичок читання подано в таблиці
№ п/п |
Прізвище та ім`я учня |
Темп читання |
Наявність зовнішніх артикуляційних рухів |
Розуміння прочитаного |
Бали |
|
Кількість правильних відповідей |
Кількість допущених помилок |
|||||
1 |
Боднар Катерина |
350 |
- |
5 |
1 |
10 |
2 |
Боднар Максим |
222 |
+ |
5 |
1 |
8 |
3 |
Бортняк Данило |
230 |
- |
4 |
2 |
7 |
4 |
Гайсинюк Артем |
184 |
+ |
6 |
0 |
8 |
5 |
Гикавчук Катерина |
352 |
- |
5 |
1 |
11 |
6 |
Клібановська Софія |
370 |
- |
5 |
1 |
11 |
7 |
Наконечнай Володимир |
227 |
- |
5 |
1 |
9 |
8 |
Серебрянський Владислав |
190 |
- |
5 |
1 |
7 |
9 |
Синявський Олександр |
100 |
+ |
5 |
1 |
6 |
10 |
Сокіран Тіна |
380 |
- |
5 |
1 |
11 |
11 |
Туховський Ілля |
180 |
- |
5 |
1 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
На підставі викладеного вище
РЕКОМЕНДУЮ:
Заступник завідувача філії
з навчально-виховної роботи Руда О.В.