Довідка про результати перевірки ведення зошитів з української мови учнями 4 класу

Про матеріал
Згідно з річним планом школи та планом внутрішкільного контролю за навчально-виховним процесом на 2018-2019 н.р., з метою контролю за веденням шкільної документації, з 11.03 по 15.03. 2019 р. адміністрацією школи здійснено вивчення системи роботи учнів та вчителя 4 класу у зошитах з української мови.
Перегляд файлу

Довідка про результати перевірки ведення

зошитів з української мови учнями 4  класу

 

Згідно з річним планом школи та планом внутрішкільного контролю за навчально-виховним процесом на 2018-2019 н.р., з метою контролю за веденням шкільної документації, з 11.03 по 15.03. 2019 р. адміністрацією школи здійснено вивчення системи роботи учнів та вчителя 4 класу у зошитах з української мови.

Мета контролю: перевірка дотримання єдиного орфографічного режиму школи, виявлення ефективності роботи вчителів з підвищення орфографічної пильності учнів, якості та частоти перевірки зошитів учителями початкових класів. Особлива увага приділялась відповідності кількості зошитів до кількості учнів за списком; зовнішньому вигляду зошитів; дотриманню нормативних вимог до оцінки письмових робіт; виправленню помилок учителем; наявності диференційованого та індивідуального підходу до робіт учнів; обсягу класних та домашніх робіт.

Виявлено, що учитель Стратійчук Н.В. веде роботу з учнівськими зошитами відповідно до нормативних вимог. Усі учні 4 класу для навчальних класних і домашніх робіт мають по 2 робочих зошита з української мови для періодичної заміни під час перевірки учителем та по одному зошиту для контрольних робіт, у якому вони пишуть перевірні роботи та аналізують помилки. Учитель постійно веде корекційну роботу з учнями: пише зразки написання букв, працює над каліграфією учнів, окремі класні та домашні завдання носять індивідуальний диференційований характер. Зошити перевіряються систематично, всі помилки виправляються. При оцінюванні враховуються змістове наповнення робіт, охайність та культура оформлення робіт (дата, назва, вид роботи), розміщення завдань на сторінці, охайність креслень, відсутність виправлень. Обсяг класних та домашніх робіт відповідають вимогам. При оцінюванні письмових робіт вчитель дотримується чинних критеріїв оцінювання та вимог до знань і умінь учнів. В основному єдиний орфографічний режим дотримується.  Зовнішній вигляд добрий, на всіх зошитах є обкладинки. Кожна робота учнів перевірена учителями.

У 4 класі (Стратійчук Н.В.) у зошитах виконуються каліграфічні хвилинки, списування, словникові диктанти, вправи, наявні класні та домашні роботи. Зошити охайні, підписані вчителем. Більшість учнів правильно, грамотно і охайно виконують письмові завдання, старанно і відповідально ведуть зошити, дотримуються правил каліграфії Однак, є зошити, у яких записи ведуться неохайно, наявні численні закреслення, не виконуються орфографічні вимоги та домашні завдання, не прописуються взірці. Деякі учні неправильно виправляють помилки. Всі роботи перевірено, виставлено оцінки.

Виходячи з вищезазначеного,

 

РЕКОМЕНДУЮ:

 Учителю Стратійчуук Н.В.:

1. Систематично проводити роботу над помилками, як після класних, так і  після контрольних робіт

2. Відстежувати правильність підпису учнями зошитів, більше уваги звертати на охайність його ведення.

3. Постійно проводити каліграфічну хвилинку на уроці та прописувати в зошитах зразки букв, з’єднання букв, написання слів, оцінювати каліграфію учнів під час перевірки письмових робіт.

 

 

 

     Заступник завідувача філії                     Руда О.В.

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
3 квітня 2019
Переглядів
4051
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку