Презентація досвіду роботи учителя історії та правознавства Мар’ївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Степанюка Сергія Степановича

Про матеріал
Презентація досвіду роботи учителя історії та правознавства Мар’ївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Степанюка Сергія Степановича,який атестується на вищу категорію.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація досвіду роботи учителя історії та правознавства. Мар’ївської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Степанюка Сергія Степановича

Номер слайду 2

ПРОФЕСІЙНИЙ АВТОПОРТРЕТПосада: учитель історії, правознавства. Освіта: вища, Миколаївський державний педагогічний інститут ім. В. Г. Белінського, 1999 рік. Педагогічний стаж: 19 років Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І категорії (з 2009 року). ЖИТТЄВЕ КРЕДО: «ЩО МАЄ БУТИ, ТЕ Й БУДЕ. А БУДЕ ТАК, ЯК БОГ ЗВЕЛИТЬ. А БОГ ЗВЕЛИТЬ ТАК, ЯК САМА ЛЮДИНА СХОЧЕ» Викладаю: історію 5-11 класи, правознавство 9 клас, економіку 11 клас, курси «людина і світ» 11 клас, «громадянська освіта» 10 клас, інформатику 5-11 класи.

Номер слайду 3

Не в кількості знань полягає освіченість, а в повному розумінні та в умілому використанні всього того, що ти знаєш. Ф. Дістервег МОЄ ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО:

Номер слайду 4

Самоосвітня діяльність учителя. Напрямки самоосвітньої діяльностіСистематична курсова перепідготовка. Обмін досвідом роботи з колегами. Проходження онлайн-курсів. Участь у вебінарах- «Перевернуте навчання»;"Технологія Веб-Квест у методичному арсеналі сучасного викладача";- Використання QR-кодів у навчанні.

Номер слайду 5

Тема досвіду. Компетентнісний підхід навчання історії та правознавства в школі

Номер слайду 6

Ключові компетентності НУШ10 ключових компетентностей. Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами. Спілкування іноземними мовами. Математична грамотність. Компетентності в природничих науках і технологіях.Інформаційно-цифрова компетентність. Уміння вчитися впродовж життя. Соціальні і громадянські компетентності. Підприємливість. Загальнокультурна грамотність. Екологічна грамотність і здорове життя.

Номер слайду 7

Предметно-історичні компетентності Компетентнісний підхід – погляд на навчання історії в школі як процес, спрямований на формування в учнів компетентності (як загальнонавчальний, так і предметний). Поняттям «компетентність» українська освіта оперує в значенні, запропонованому європейськими країнами: «здатність успішно задовольняти індивідуальні й соціальні потреби, діяти і виконувати поставлені завдання». Утвердження компетентісного підходу дає можливість орієнтуватись на результат навчальної діяльності, сприяє формуванню й розвитку в учнів здатності практично діяти, застосовувати досвід успішних дій у конкретних ситуаціях. Впровадження компетентісного підходу сприятиме реалізації стратегічної мети – розвитку історичної свідомості учнів через формування у них історичних знань та розвиток історичного мислення.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Хронологічніпередбачає вміння учнів орієнтуватися в історичному часі:розглядати суспільні явища в розвитку та в конкретно-історичних умовах певного часу;співвідносити історичні події, явища з періодами,орієнтуватися в науковій періодизації історії;використовувати періодизацію як спосіб пізнання історичного процесу.

Номер слайду 11

Просторові передбачає вміння учнів орієнтуватися в історичному просторі:співвідносити розвиток історичних явищ і процесів з географічним положенням країн та природними умовами;користуючись картою, пояснювати причини і наслідки історичних подій, процесів вітчизняної та всесвітньої історії, основні тенденції розвитку міжнародних відносин;характеризувати, спираючись на карту, історичний процес та його регіональні особливості.

Номер слайду 12

Мовленнєві • передбачає вміння учнів будувати усні та письмові висловлювання щодо історичних фактів, історичних постатей та історичної теорії:• реконструювати образи минулого у словесній формі у вигляді опису, оповідання, образної характеристики;• викладати історичні поняття, зв’язки і тенденції історичного розвитку застосовуючи пояснення, доведення, міркування, узагальнюючу характеристику.

Номер слайду 13

Логічні уміння визначати та застосовувати теоретичні поняття, положення, концепції для аналізу й пояснення історичних фактів, явищ, процесів: визнача­ти історичні поняття та застосовувати їх для пояснення іс­торичних явищ і процесів; аналізувати, синтезувати та узагальнювати значний обсяг фактів, простежуючи зв'язки й тенденції історичного процесу; визначати причини, сутність, наслідки та значення історичних явищ та подій, зв'язки між ними;визначати роль людського фактора в історії, розкривати внутрішні мотиви й зовніш­ні чинники діяльності історичних осіб.

Номер слайду 14

Аксіологічна • передбачає вміння учнів формулювати оцінки і версії історичного руху й розвитку:• порівнювати й оцінювати факти та діяльність історичних осіб з позиції загальнолюдських та національних цінностей, визначати власну позицію щодо суперечливих питань історії;• виявляти інтереси, потреби, протиріччя в позиціях соціальних груп і окремих осіб та їх роль в історичному процесі, тенденції і напрями історичного розвитку;• оцінювати різні версії й думки про минулі історичні події, визнаючи, що деякі джерела можуть бути необ’єктивними.

Номер слайду 15

Інформаційна • передбачає вміння учнів працювати з джерелами історичної інформації:• користуватися довідковою літературою, Інтернетом тощо для самостійного пошуку інформації;• систематизувати історичну інформацію, складаючи таблиці , схеми, різні типи планів;• самостійно інтерпретувати зміст історичних джерел;• виявляти різні точки зору, визнавати і сприймати таку різноманітність;• критично аналізувати, порівнювати та оцінювати історичні джерела, виявляти тенденційну інформацію й пояснювати її необ’єктивність.

Номер слайду 16

ПОЗАКЛАСНІ ЗАХОДИ

Номер слайду 17

ПОЗАКЛАСНІ ЗАХОДИ

Номер слайду 18

НАГОРОДИ. СВІДОЦТВА. СЕРТИФІКАТИ

Номер слайду 19

ІНТЕРНЕТ ОЛІМПІАДИ,КОНКУРСИ

Номер слайду 20

ВИСНОВКИ: Сьогодні затребувані ті вчителі, які володіють педагогічною технологією та крокують нога в ногу з сучасністю. Отже, сучасний учитель - це творча особистість. Він повинен бути активним, комунікабельним, динамічним, працездатним, вольовим, впевненим у собі, толерантним, висококомпетентним. Дякую за увагу і завершую словами Г. Сковороди «Лише той Учитель, хто живе так, як навчає»

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
3 квітня 2019
Переглядів
1247
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку