Довідка про стан ведення зошитів з англійської мови учнями 5-го класу у 2020-2021 н.р.

Про матеріал
Перевірка здійснювалась з метою контролю: - за веденням учнями зошитів з предметів і виконання домашнього завдання, правильності оформлення письмових робіт; - за виконанням учителями норм перевірки зошитів; - за правильністю ведення зошитів для контрольних робіт і їх зберігання протягом року; - за відповідністю об’єму класних і домашніх робіт; - за дотриманням єдиного орфографічного режиму. - Кількість робочих зошитів відповідає кількості учнів у класах. В основному зошити обгорнуті, охайні, підписані з дотриманням вимог, пропущені помилки учнями на титульній сторінці виправлені учителями. Але титульні сторінки у частини зошитів мають темний фон або недостатньо місця для підпису.
Перегляд файлу

Довідка

про стан ведення зошитів

з англійської мови

учнями 5-го класу

 у 2020-2021 н.р.

 

Згідно з річним планом філії «ЗСО І-ІІ ст.. с. Буші»  на 2020-2021 н.р., з метою контролю за веденням шкільної документації, з 12.10 по 16.10. 2020 р. проводилось вивчення стану ведення зошитів  учнями 5 класу та відповідної роботи учителів. Перевірка здійснювалась з метою контролю:

  •    за веденням учнями зошитів з предметів і виконання домашнього завдання, правильності оформлення письмових робіт;
  •    за виконанням учителями норм перевірки зошитів;
  •    за правильністю ведення зошитів для контрольних робіт і їх зберігання протягом року;
  •    за відповідністю об’єму класних і домашніх робіт;
  •    за дотриманням єдиного орфографічного режиму.
  • Кількість робочих  зошитів  відповідає кількості учнів у класах. В основному  зошити обгорнуті, охайні, підписані з дотриманням вимог, пропущені помилки учнями на титульній сторінці виправлені учителями. Але титульні сторінки у частини зошитів мають темний фон або недостатньо  місця для підпису.
  • У результаті перевірки зошитів з аанглійської мови (вчитель Пташнік А.В.) було встановлено, що згідно з існуючими вимогами в учнів 5 класу є один  робочий зошит, один зошит з друкованою основою та один зошит для контрольних робіт, які разом з підручником становить навчально – методичний комплекс. Усі  зошити  рекомендовано до використання  Міністерством освіти і науки України.
  •       Вчитель постійно веде корекційну роботу з учнями: працює над каліграфією, домашні завдання носять індивідуальний та диференційований характер тощо. Зошити перевіряються систематично, всі помилки виправляються, оцінки за їх ведення  виставляються до класного журналу раз на місяць. При оцінюванні письмових робіт вчитель дотримуються нормативних вимог.
  • Учні в основному дотримуються єдиного мовного режиму: пишуть синьою кульковою ручкою, підкреслення та виділення виконують простим олівцем.
  •    Більшість учнів охайно ведуть зошити.   В основному виконують задані вчителем завдання. Але є й такі, які систематично не виконують завдання.
  •   За результатами перевірки можна зробити висновок, що на уроках англійської  мови  /вч. Пташнік А.В./ використовує різні види робіт: граматичні, лексичні , тестові  вправи, тренувальні проектні роботи, творчі письмові роботи. Обсяг класних та домашніх робіт відповідають вимогам, зміст робіт, їх складність відповідають вимогам навчальних програм. Здійснюється індивідуальний та дифе­ренційований підхід до робіт учнів. Обсяг і ха­рактер домашніх завдань за рівнем складності відповідає змісту вивченого матеріалу в класі. Приділяється певна увага зовнішньому вигляду зошитів, дотриманню норм єдиного орфогра­фічного режиму.

            Збір інформації та аналіз показали, що вчитель перевіряє зошити з     друкованою основою відповідно до вимог. У цілому стан перевірки зошитів на  задовільному рівні.

      Зошити для контрольних робіт підписані відповідно до вимог, єдиний орфографічний режим дотримується.  Контрольну роботу проведено відповідно до календарного планування. Робота над помилками в зошитах для контрольних робіт не проводиться

РЕКОМЕНДУЮ:

 Вчителю англійської мови  Пташнік А.В.:

1. Актуалізувати методичні рекомендації щодо ведення та перевірки зошитів.

2.Здійснити корекцію знань (роботу над помилками) в зошитах учнів, які потребують особливої уваги.

3. Продовжувати систематичну роботу з зо­шитами учнів.

4. Вимогливіше ставитися до виконання уч­нями домашніх завдань.

5. Посилити контроль за організацією самопідготовки  з метою недопущення невиконання домашніх завдань.

 

Заступник завідувача філії                      Руда О.В.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Войтенко Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
17 травня 2021
Переглядів
5426
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку