Підсумкової контрольної роботи з української мови формується з тестових завдань закритого типу (на вибір однієї відповіді з трьох пропонованих), відкритого типу (з короткою відповіддю і на встановлення послідовності або відповідності для перевірки мовних знань), диктанту або списування тексту з пропущеними орфограмами для виявлення правописних умінь і творчого завдання на побудову зв'язного висловлювання для перевірки мовленнєвих умінь.
Підсумкова контрольна робота з української мови
1 варіант
Дощів давно (не)було. Степ втрачав свої яскрав.. барви. Раптом загр..міло і все (при)йшло в рух. (По)т..мнілими ст..пами мчав вітер, захв..лювалися з..лені д..рева, птахи злетіли (в)повітря. Ш..рокою чарівною муз..кою зашумів дощ.
А) розплакатися
Б) захворіти
В) сміятися
А) заморський, набережна
Б) беззубий, безвусий
В) прохід, задум
. . . __________ ̳̳̳ ̳̳ ͇ ͇ ͇ ̳̳̳̳̳ ̳̳ ͇ ͇ ͇ ̳̳̳̳̳ ̳̳ ͇ ͇ ͇ ̳̳̳̳̳ ̳̳ ͇ ͇ ͇ ̳̳̳̳̳ . . . .
А) Уночі зірвався холодний вітер.
Б) Осіннє сонце розфарбувало обрій.
В) Дбайливому господареві земля віддячить урожаєм.
На мені * * вона
У неї * * ти
З тобою * * я
Крапля в морі - _______________ .
На весь голос - _______________ .
Підсумкова контрольна робота з української мови
ІІ комбінація підсумкової контрольної роботи з української мови формується з тестових завдань закритого типу (на вибір однієї відповіді з трьох пропонованих), відкритого типу (з короткою відповіддю і на встановлення послідовності або відповідності для перевірки мовних знань), диктанту або списування тексту з пропущеними орфограмами для виявлення правописних умінь і творчого завдання на побудову зв’язного висловлювання для перевірки мовленнєвих умінь.
Частину роботи (диктант/списування і творче завдання) учень письмово оформлює на аркушах зі штампом школи), дотримуючись вимог оформлення письмових робіт з мов. Тестові завдання виконує на аркуші, виданому вчителем.
Завдання для до формування змісту ІІ комбінації підсумкової контрольної роботи з української мови
№ з/п |
Види завдань |
Кількість завдань |
Кількість балів за кожне правильно виконане завдання |
Максимальна кількість балів |
1. |
Диктант або текст для списування з пропущеними орфограмами обсягом 25-30 слів і кількістю орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 1 слово з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати. Текст не має містити більше 1 слова на орфограми, вивчення яких не передбачено програмою початкової школи** |
1 |
по 3 бали* |
3 бали |
2. |
Завдання закритого типу з вибором однієї відповіді серед трьох пропонованих варіантів |
3 |
по 1 балу |
3 бали |
3. |
Завдання відкритого типу на встановлення послідовності або відповідності між 6 компонентами |
1 |
по 2 бали*** |
2 бали |
4. |
Завдання відкритого типу з короткою відповіддю |
1 |
по 2 бали*** |
2 бали |
5. |
Творче завдання: побудова зв’язного висловлювання з 3-4 речень |
1 |
по 2 бали*** |
2 бали |
Разом |
7 |
- |
12 балів |
Рекомендації щодо оцінювання:
* за кожну допущену у диктанті або списуванні помилку знімається по 1 балу;
** у разі, коли у тексті є слово на орфограму, вивчення якої не передбачено програмою початкової школи, воно заздалегідь записується на дошці і під час виконання роботи учитель звертає увагу дітей на його правильний запис;
*** у творчому завданні виставляють по 1 балу за зміст висловлювання і грамотність, де враховують помилки лише на ті правила, вивчення яких передбачено навчальною програмою.
Література: