ДПА "Підсумкова контрольна робота з української мови для 4 класу 2017 (І варіант)"

Про матеріал

Підсумкової контрольної роботи з української мови формується з тестових завдань закритого типу (на вибір однієї відповіді з трьох пропонованих), відкритого типу (з короткою відповіддю і на встановлення послідовності або відповідності для перевірки мовних знань), диктанту або списування тексту з пропущеними орфограмами для виявлення правописних умінь і творчого завдання на побудову зв'язного висловлювання для перевірки мовленнєвих умінь.

Перегляд файлу

 

Підсумкова контрольна робота з української мови

1 варіант

  1. Прочитай і спиши текст, уставляючи пропущені букви і розкриваючи дужки.

 

Дощів давно (не)було. Степ втрачав свої яскрав.. барви. Раптом загр..міло і все (при)йшло в рух. (По)т..мнілими ст..пами мчав вітер, захв..лювалися з..лені д..рева, птахи злетіли (в)повітря. Ш..рокою чарівною муз..кою зашумів дощ.

 

  1. Укажи дієслово,  яким можна замінити вислів розпустити нюні .

 

 А) розплакатися

 Б)  захворіти

 В) сміятися

  1. Познач речення, яке відповідає  поданій схемі  Будова слова

 

 А) заморський, набережна

 Б) беззубий, безвусий

 В) прохід, задум

 

  1. Вибери речення, яке відповідає схемі.

.  .  .   __________      ̳̳̳ ̳̳ ͇ ͇ ͇ ̳̳̳̳̳ ̳̳ ͇ ͇ ͇ ̳̳̳̳̳ ̳̳ ͇ ͇ ͇ ̳̳̳̳̳ ̳̳ ͇ ͇ ͇ ̳̳̳̳̳   .  .  .     .

 

 А) Уночі зірвався холодний вітер.

 Б) Осіннє сонце розфарбувало обрій.

 В) Дбайливому господареві земля віддячить урожаєм.

 

  1. Укажи стрілками початкову форму займенників.

 

     На мені *                   * вона

 У неї *                       * ти

З тобою *                  * я

 

  1. Добери й запиши прислівники, якими можна замінити подані вислови.

 

Крапля в морі - _______________ .

На весь голос - _______________ .

 

  1. Напиши розповідь про роль дощу навесні. ( 3 – 4 речення ).

 

 

Підсумкова контрольна робота з української мови

ІІ комбінація підсумкової контрольної роботи з української мови формується з тестових завдань закритого типу (на вибір однієї відповіді з трьох пропонованих), відкритого типу (з короткою відповіддю і на встановлення послідовності або відповідності для перевірки мовних знань), диктанту або списування тексту з пропущеними орфограмами для виявлення правописних умінь і творчого завдання на побудову зв’язного висловлювання для перевірки мовленнєвих умінь.

Частину роботи (диктант/списування і творче завдання) учень письмово оформлює на аркушах зі штампом школи), дотримуючись вимог оформлення письмових робіт з мов. Тестові завдання виконує на аркуші, виданому вчителем.

Завдання для до формування змісту ІІ комбінації підсумкової контрольної роботи з української мови

з/п

Види завдань

Кількість завдань

Кількість балів за кожне правильно виконане завдання

Максимальна кількість балів

1.

Диктант або текст для списування з пропущеними орфограмами обсягом 25-30 слів  і кількістю орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі  1 слово з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати. Текст не має містити більше 1 слова на орфограми, вивчення яких не передбачено програмою початкової школи**

1

по 3 бали*

3 бали

2.

Завдання закритого типу з вибором однієї відповіді серед трьох пропонованих варіантів

3

по 1 балу

3 бали

3.

Завдання відкритого типу на встановлення послідовності або відповідності між 6 компонентами

1

по 2 бали***

2 бали

4.

Завдання відкритого типу з короткою відповіддю

1

по 2 бали***

2 бали

5.

Творче завдання: побудова зв’язного висловлювання з 3-4 речень

1

по 2 бали***

2 бали

Разом

7

-

12 балів

 

 

 

Рекомендації щодо оцінювання:

 

* за кожну допущену у диктанті або списуванні помилку знімається по 1 балу;

** у разі, коли у тексті є слово на орфограму, вивчення якої не передбачено програмою початкової школи, воно заздалегідь записується на дошці і під час виконання роботи учитель звертає увагу дітей на його правильний запис;

*** у творчому завданні виставляють по 1 балу за зміст висловлювання і грамотність, де враховують помилки лише на ті правила, вивчення яких передбачено навчальною програмою.

 

 

Література:

  1. Вашуленко М.С. Збірник підсумкових контрольних робіт з української мови. 4 клас /                                  М. С. Вашуленко, С.Г. Дубовик. – К : Видавничий дім «Освіта», 2016. – 64с.
  2. Корчевська О. Підсумкові контрольні роботи. Математика. Українська мова. Літературне читання. 4 клас / Корчевська О. [ та ін. ] . – Тернопіль : Підручники і посібники, 2017 – 64с.
  3. Орієнтовні вимоги до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2016/2017 навчальному році.
  4. Сапун Г.М. Поетапна підготовка до ДПА : тренувальні роботи з математики, української мови та літературного читання на кожний місяць. 4 клас. / Сапун Г.М. та [ та ін.]. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2015. – 112 с.                                

 

 

 

 

 

docx
Додано
31 березня 2018
Переглядів
11822
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку