. Друга шукай, а знайдеш тримай

Про матеріал
Мета. Освітня: збагачувати лексику вихованців (дружба, чуйність, вірність, щирість); конкретизувати знання дітей про дружбу в грі; знайомити дітей з правилами дружби. Розвиваюча: розвивати доброзичливі відносини між вихованцями, розумову активність, виразність рухів, вміння брати участь у спільній грі, вести короткі діалоги в ситуації творчого і ігрового спілкування; формувати соціально-комунікативні якості як співпраця, толерантність. Виховна: виховувати культуру спілкування, дружні взаємини, бажання підтримувати друзів.
Перегляд файлу

Світлана Салуян

Заняття з елементами пальчикової гімнастики.

Друга шукай, а знайдеш тримай

Мета. Освітня: збагачувати лексику вихованців  (дружба,  чуйність, вірність, щирість); конкретизувати знання дітей про дружбу в грі;  знайомити дітей з правилами дружби.

Розвиваюча: розвивати доброзичливі відносини між вихованцями,  розумову активність, виразність рухів, вміння брати участь у спільній грі, вести короткі діалоги в ситуації творчого і ігрового спілкування; формувати соціально-комунікативні якості як співпраця, толерантність.

Виховна:  виховувати культуру спілкування, дружні взаємини, бажання підтримувати друзів.

Хід заняття

І. Організаційна частина

Земля в барвистому суцвітті

У часі й просторі летить.

Ти не один живеш на світі

Один би ти не зміг прожить.

Створення позитивного настрою

- Якщо ви хочете бути добрими і розумними, погладьте себе по голівці.

- Якщо ви хочете бути дружними, візьміть один одного за руки.

- Якщо ви хочете бути веселими і здоровими, підніміть руки вгору.

- Якщо ви хочете дізнатися щось нове і цікаве, поплескайте в долоні.

II. Повідомлення теми заняття.

Тема нашого заняття «У дружньому колі». І ми поговоримо з вами  про дружбу. Дружба – це коли люди хочуть бути разом, коли разом їм цікаво, весело; коли люди не сваряться, не ображають один одного; завжди допомагають, особливо в біді,  вміють пробачати. Так і в нашому колективі,  я хочу бачити вас щасливими, дружніми,  поважаючими не тільки один одного й  своїх вчителів ,вихователів.

Діалог вихователя з вихованцем.

- А у вас є друзi? Як ви гадаєте, чому кожна людина хоче знайти собi друга?
(Друзів шукають для того, щоб було з ким поговорити, пограти і не було сумно).
-Давайте поміркуємо разом, чому народне прислiв'я каже: «Друзі пізнаються в біді».(Якщо в когось сталося біда, то справжнiй друг не покине, а завжди допоможе).

--Як ви розумієте слово "дружити"? (Дружити - означає не сваритися, не ображати одне одного, не битися, а дiлитися iграшками та гостинцями; допомагати, коли друговi це  потрiбно).

Так діти, самотня людина ніколи не буває сильною. "Двом краще, ніж одному ". Друг завжди підтримає в лиху годину. Вміло розсмішить тебе, коли ти плакатимеш. Радітиме твоїм успіхам.

 

 

III.  Основна частина

Дружити один з одним потрібно так, як дружать наприклад ваші пальчики на руках. Якщо ваші пальчики посваряться то ви вже нічого не зможете зробить своїми ручками.  Ви згодні? Тож давайте для початку ми з вами повчимося діяти разом.

Пальчикова гімнастика «Привітання»

Вихователь показує рухи пальчиками, а діти повторюють.

Доброго ранку  сонце привітне,

Доброго ранку небо блакитне,

Доброго ранку вітер привітний,

Доброго ранку пташки в вишині,

Доброго ранку тобі і мені. 

 

Вправа «Асоціативний кущ»

А зараз давайте сплетемо «павутинку» до слова дружба. А для цього сідаймо в коло. Візьмемо клубок ниток, ви передаватимете його товаришу на проти, назваючи ту рису, яким повинен бути справжній друг.

    (Щирий,вірний,добрий, жадібний, справедливий, злий, грубий, турботливий, щедрий, тактовний, чуйний, байдужий, чесний, жорстокий, надійний).

Як називають людей яких пов’язує дружба?- ДРУЗЯМИ

Гра «Так» чи «Ні».

Граємо далі. Я буду зачитувати  запитання про те, як краще спілкуватися з друзями, а ви відповідатимете , якщо «ТАК» хлопайте в долоні, якщо «НІ»  хитайте  голівками.

Частіше посміхатися?

Друг може розповідати другові про себе?

Чи може потрібно поводитися тільки так як хочеться тобі?

Друг добровільно допомагає у разі потреби?

Справжній друг не повинен критикувати друга перед іншими?

Друг може бути впевнений у другові і  довіряти йому зберігати довірені таємниці?

Може потрібно бути серйозним і сердитим?

Друг повинен вміти слухати друга, не перебиваючи його?

Потрібно поводитися так, як би ти хотів щоб поводилися із тобою?

Чи можна ображати друга , насміхатися  називати його на прізвисько?

Потрібно пробачати другу?

А захищати друга? Молодці ви відповіли правильно.

 

 

 

 

Хвилинка відпочинку.

Добрий день мій щирий друг( рукостискання)

Подивися – но навкруг( повертають голову)

Тут є я ( праву руку собі на груди)

Тут є ти ( ліву руку сусіду на груди)

Вірні друзі( плескаємо в долоні)

Назавжди( з’єднуємо  руки долонями)

Робота з картинками. А зараз діти на дошці оберіть собі картинку, яка вам сподобалася і стала би корисною в дружніх стосунках та поясніть чому. Відповідь ваша повинна починатися так: «Я хочу щоб…."

   Гра «Слухайте уважно!»

Пограємо в гру. Я вам буду говорити завдання, а ви рухами на нього відповідати.

Підніміть руки вгору ті, хто любить морозиво.

Візьміться за руки ті, хто робить зарядку.

Поплескайте в долоні ті, хто любить на вулиці гуляти.

Тупніть правою ногою ті, хто любить ходити в гості.

Посміхніться всі, хто любить мультики.

Ось бачите, скільки спільного, скільки улюблених занять нас всіх об'єднує!  

Пальчикова вправа «Ножиці».

Зараз разом, дружньо попрацюємо пальчиками.

Діти ножиці взяли,

вирізати почали,

   І кружечок, і трикутник,

різних смужок цілий ряд.

Малювали ми долоньки, 

 Вирізали всі підряд.

Вправа «Коло  дружби».

Прийшла черга скласти долоньки до нашого кола, які ми заздалегідь підготували.  Діти  зачитують правила, приєднують свої долоньки  в «коло дружби».

  • C:\Users\Света\Desktop\15320.032.jpgБути щирим, відвертим.
  • Не обманювати друзів.
  • Завжди підтримувати друга.
  • Завжди поступатися одне одному.
  • Завжди чинити по справедливості.
  • Не видавати ваших секретів іншим.
  • Ділитися з друзями (другом).
  • Не залишати  друзів у біді.
  • Не кривдити та не ображати друзів.
  • Ні до кого не чіплятися, грати чесно, не дражнитися.
  • Бути вірним другові.
  • Не боятися попросить пробачення.

       

 

IV/Підсумок заняття.

1. - Діти про що ми з вами розмовляли на занятті?

- Що потрібно зробити, аби вберегти дружбу?

- Чи сподобалось вам грати у дружньому колі?

2. Заключне слово вчителя.

- Є різні цінності в житті, але дорожча за золото, сильніша за бурі, міцніша за сталь – дружба. Будьте тактовні, ввічливі. Стримуйте свій гнів у будь-яких ситуаціях. Цінуйте справжню дружбу, виробляйте хороші звички. Вони згодом перейдуть у хороший і добрий характер. А добра, чуйна, дружня, порядна людина всім приємна, бо вона випромінює світло. Такі люди з усіма вміють ладити, жити в мирі і злагоді, з ними не виникає непорозумінь, бійок і сварок. Ось  такими і ви ростіть, будьте дружніми, добрими, веселими і щасливими.

3. Виконання  «Пісеньки про дружбу»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комунальний заклад

«Березнянський навчально-реабілітаційний центр»

C:\Users\Света\Desktop\12_26771_a.jpgЧернігівської обласної ради

 

 

 

 

 

 

          

           

                                                 Заняття з елементами тренінгу

                                      пальчикової гімнастики

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

і провела

Світлана Салуян

 

 

 

 

 

 

2021-2022 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Позашкільна освіта, Виховна робота
Інкл
Додано
11 лютого
Переглядів
115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку