Другий день тематичного тижня у 1класі "Народний фольклор"

Про матеріал

Переходимо від школи теоретичних знань до школи компетентностей 21 століття.

Навчатися означає: досліджувати, пізнавати, творити, помилятися, радіти.

Пам'ятаємо чим цікавіші завдання, тим менше проблем із поведінкою.

Перегляд файлу

23. Тема тижня. Ігровий фольклор.

Тема дня.  У дружному колі вчимо забавлянки.

Вивчення букви «ю». Письмо елементів маленької букви «ю» під лічбу. Читання  та порівняння виразів. Заміна сантиметрів дециметром. Які водойми дають воду твоєму рідному краї?

Інтегруються предмети: навчання грамоти, математика, природознавство.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета тематичного дня:

  • створити сприятливе психодидактичне, гігієнічне середовище уроку й мотиваційне забезпечення навчального процесу протягом усього тематичного дня;
  • формувати в учнів готовність до діалогу, спілкування з однолітками в навчальних ситуаціях, набуття ними досвіду навчальної взаємодії;
  • створити мовне середовище для вивчення букви «ю», її звукових значень, вчити складоподілу слів з «ю» й використанню прийомів звукового аналізу; формувати   у дітей фонетичний слух, розвивати практичні навички учнів з письма;
  • формувати в учнів уміння самостійного пошуку й аналізу інформації, фінансової грамотності та підприємницьких навичок; розвивати зорову та слухову увагу, пам’ять, мислення, уяву; уміння аналізувати, робити висновки; уміння працювати самостійно (організація пізнавальної діяльності);
  •  ознайомити з різними способами читання числових виразів; формувати вміння розв’язувати й розрізняти задачі на знаходження остачі й на зменшення числа на кілька одиниць, вимірювати відрізки в дециметрах і сантиметрах, будувати відрізки заданої довжини;
  • формувати в учнів уявлення про водойми рідного краю;
  • продовжувати формувати уявлення дітей про взаємозв’язки в природі;
  • розвивати допитливість, спостережливість і пізнавальний інтерес до вивчення водойм рідного краю;
  • виховувати в учнів любов до природи, бережне ставлення до водойм рідного краю, міста/села;
  •  формувати  пізнавальний інтерес до ігрового фольклору; розвивати пам'ять,інтерес до мовних явищ; стимулювати учнів до запам’ятовування і відтворення ігрового матеріалу;
  •  виховувати культуру міжособистісного спілкування у грі - забавлянці;
  • розвивати спостережливість, допитливість, логічне та креативне мислення;
  • виховувати інтерес до читання, письма, математики, природознавства, пізнання нового.

Очікувані результати

Після проведення тематичного дня першокласники:

  • зроблять крок у пізнанні, здобудуть нові знання, усвідомлять свій успіх й «маленькі досягнення»;
  •  запам’ятають, закріплять й будуть використовувати програмовий  матеріал в певних життєвих ситуаціях;
  • вивчать ігри - забавлянки;
  • розвинуть уміння розв’язувати сюжетні задачі, логічно міркувати, виконувати дії за алгоритмом; користуватися математичної термінологією, знаковою та графічною інформацією; здатність застосовувати обчислювальні навички; закріплять вміння будувати й вимірювати відрізки;
  • навчаться за допомогою склянки з водою оцінювати навчальний процес;
  • привчаться до умілого спілкування з товаришами (комунікабельність).

Для вчителя:

  • організувати діяльність школярів так, щоб вимоги вчителя стали внутрішніми спонуками дітей;
  • в організації самостійної пізнавальної діяльності – вчитель організатор, координатор, консультант;
  • урок має бути результативним, дієвим, враховуючи інтереси дітей;
  • організувати освітню підготовку дітей шляхом формування предметних та ключових компетентностей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обладнання: «Буквар» ( автор: М.Д.Захарійчук), зошит з навчання грамоти та розвитку мовлення ІІ частини ( автор: М.Д.Захарійчук), «чарівне віконечко»; підручник з математики ( автор: М.Д.Богданович), зошит з математики ІІ частина ( автор: М.Д.Богданович), лінійка, простий олівець;підручник з природознавства ( автор: І.В. Грущинська), зошит друга

природи( автор: І.В. Грущинська), фізична кара України ( для початкових класів) та зображення водойм рідного краю (таблиці), пачка морської солі, картки для парної роботи з природознавства, окуляри від сонця, відро з водою, порожнє відро, склянка, конверт білого кольору, зображення красуні Зими ( картинка або фото).

Зміст занять протягом дня:

  • емоційне, мотиваційне поле (створення сприятливої атмосфери, девіз уроку, гра – фантазування з елементами квесту, гра - забавлянка);
  • поле цілепокладання (повідомлення теми, мети, завдань уроку);
  • змістове, технологічне  поле ( 1 заняття: «Український віночок» з приказок, загадок, розповідь вчителя, багаторівневе опитування, гра – забавлянка «Чуки, чуки, чуки, чук…», розвиток орфоепічних вмінь ( артикуляційна хвилинка),повторення вивченого матеріалу ( пісенька про «Алфавіт»),письмо у зошитах з друкованою основою, кінезіологічна вправа «Шинкуємо капусту», робота у «Букварі», гра «Чарівні окуляри», гра – забавлянка у формі діалогу;

2 заняття: кінезіологічна вправа «Пензлики», контроль, корекція й закріплення знань з математики, робота над навчальним змістом «Букваря», завдання від королеви Каліграфії, вправа «Фотоапарат», кінезіологічна вправа «Маятник», опрацювання нового матеріалу з математики, гра – забавлянка для пальчиків «Сорока – ворона», повторення звуко - буквенного аналізу слів, завдання для друзів природи від Їжачка Хитрячка, пізнавальні завдання від Сойки Синьокрилої, завдання від Сонечка Семикрапочки;

3 заняття: робота в парах з природознавства, кінезіологічна вправа «Фітнес для рук», коментоване письмо букви «ю» вчителем, «письмо» букви «ю» у повітрі, письмо у зошитах з друкованою основою, мовна розминка ( вправа «Сорока, черепаха»),розвиток, закріплення математичних знань, забавлянка для пальчиків «Ладунки, ладусі»,  гра «Чарівне віконечко», завдання для друзів природи від Карасика Золотенка,  слухання – розуміння тексту «Капелюх» ( за твором Я.Гояна), поетична хвилинка – міркування, кольрова вправа – фантазування).

  • рефлексивне поле ( гра «Рівень води», гра «Ланцюжок»).                                      

Хід занять протягом дня

І. Етап орієнтації та мотивації

 1. Створення сприятливої атмосфери (1 хв.)

Наш день тематичний,

І цікавий, і незвичний,

Вирушаємо у путь –

Нас цікаві справи ждуть.

- Сьогодні сонечко прислало привіт до нашого класу. Скільки у нашому класі маленьких маминих і татових сонечок сяє.

- Встаньте, розкрийте свої долоньки до сонечка, візьміть його тепло, притисніть долоньки до свого серденька і тепло своєї душі, свого серця, любов і ніжність подаруйте один одному.

- Усміхнімося, щоб день пройшов у теплій, дружній атмосфері.

- Давайте прочитаємо девіз уроку: «Якщо хочеш, щоб життя тобі                  усміхнулося, спочатку сам усміхнися життю»

2. Мотивація  ( 5 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання від красуні ЗимиПохожее изображение

- Діти відкрийте конверт білого кольору й прочитайте завдання.    

Наш зимовий щоденник 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фантазування дітей, вчителя

Орієнтовні відповіді (Снігопад, лід, іній, метелиця, сніговій, завірюха, бурулька, ожеледиця, відлига, мороз….)

  • Чи хочете ви потрапити у зимову казку? ( Відповіді дітей)
  • Ось ми і у Сніговому царстві, де живе незвичайна снігова сім’я: «батько» сніжинок – сніг; «брати» сніжинок – лід, сніжок, іній; «матуся» сніжинок – метелиця; «дідусь» сніжинок – сніговій; «бабуся» сніжинок -  завірюха.
  • Настала зима…. З півночі подув студений вітер, і з неба посипалися сніжинки. Кружляють в повітрі і падають на землю – одна красивіша за іншу! Ось квітка з шістьма пелюстками; ось зірочка з шістьма променями; ось найтонша – з шістьма гранями! Вони пухнасті, ніжні, красиві, сріблясті, яскраві, білі…( у кожного на парті лежать різнокольорові сніжинки). Діти милуються сніжинками.
  • Сьогодні на уроці ми будемо гратися, забавлятися, навчатися, веселитися й кружляти у танку як …….сніжинки….
  • Ми – сніжинки, ми – пушинки,

Покружляти ми не проти.

Ми – сніжинки-балеринки,

Ми танцюємо день і ніч.

Встанемо разом ми в кружок

Всіх запрошуємо на танок!

 ( Дівчатка – сніжинки всі разом розповідають віршик й запрошують всіх до танцю).

3.  Гра – забавлянка,  супроводжується танцювальними рухами ( 2 хв). Танцювала риба з раком,
А петрушка — з пастернаком,
А цибулька — з часником,
А дівчина — з козаком. .
А цибулька дивується,
Що так гарно танцюється.

ІІ. Етап цілепокладання

  1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку( 1 хв.)
  • День сьогодні у нас незвичайний. Ми здійснимо подорож й помандруємо у царство Забавлянок, Математики, Читання, Письма, Природи.
  • Велика радість  у дружному колі -  навчатися, забавлятися, співати, танцювати, фантазувати, мріяти ….

ІІІ. Етап цілереалізації

1 заняття

  1. «Український віночок» для першокласників: приказки, загадки (3 хв.)

Похожее изображение

Поясніть зміст приказок:

  • Вода – це колиска життя.
  • Вода – душа врожаю.
  • Без води, немає чистоти.
  • Сіль народжується у воді, у воді й гине (Проведіть досліди).

Відгадайте загадки

  • Тече, тече – не витече.

Біжить, біжить – не вибіжить (Річка).

  • По якій дорозі півроку ходять, а півроку їздять (Річка).
  • Взимку спить, влітку шумить (Річка).

https://image.slidesharecdn.com/1k-prirodoz-grushins-12ukr-160705132003/95/1k-prirodozgrushins12ukr-98-1024.jpg?cb=1467724878

  1. Розповідь вчителя ( 5 хв.)  Для унаочнення використовувати фізичну карту України ( для початкових класів) та зображення водойм рідного краю ( таблиці). Похожее изображение

 

Розповідь вчителя розпочинається з повторення.

 

https://image.slidesharecdn.com/1k-prirodoz-grushins-12ukr-160705132003/95/1k-prirodozgrushins12ukr-44-1024.jpg?cb=1467724878

 

Дидактичні матеріали до уроку

    Довідка для вчителя

  • Водойми — це скупчення води в природних зниженнях земної поверхні. Розрізняють текучі водойми: річки, струмки, джерела та стоячі  водойми: озера, ставки. Залежно від вмісту у воді солей, водойми поділяють на прісні й солоні. Якщо вміст солей становить близь  1%, то водойма — прісна, а якщо більше — то солона. Бувають природні водойми — річки, озера, болота, моря та штучні — створені людьми -  водосховища, ставки, канали.

Річки: їх характеристика та використання людиною

  • Річки важливий елемент природного середовища. Вони — цінне джерело питної та промислової води, економічно вигідний природний шлях для сполучення людей та транспортування вантажів, місце для відпочинку, відновлення здоров'я та заняття туризмом. По берегах річок здавна селилися люди, будували міста, встановлювали столиці своїх країн.

Водойми

  • На землі немає такої людини, яка б не любила рідний край, і ту маленьку річечку, велику ріку, озеро чи ставок, що знаходяться у її місцевості. Важко знайти населений пункт в Україні, де не було б  прісної водойми. Хіба що на півдні та вздовж узбережжях Чорного та  Азовського морів їх обмаль. Водойми бувають різними: великими й  неозорими як моря із солоною водою. Солону морську воду не можна  пити. До прісних водойм належать: текучі водойми: річки, струмки, джерела та стоячі водойми: озера, ставки.
  1. Багаторівневе опитування( 5 хв.)

 ( за методикою розвитку критичного мислення, що ґрунтується на таксономії Б.Блума).

Добір запитань здійснюється за принципом від простіших ( за рівнем мисленнєвої діяльності) до складніших

Учні вправляються у відповідях, що сприяють розвитку різних рівнів мислення, а вчитель стимулює різні види мислення учнів.

Орієнтовані запитання

Рівень 1. Буквальні запитання ( на пригадування і відтворення інформації, що запамяталася)

  • Про що ви дізналися з моєї розповіді?
  • Які бувають водойми?
  • Чому річки - важливий елемент природного середовища?
  • Чому  здавна люди  селилися біля річок?
  • Які моря знаходяться на території України?

Рівень 2. «Запитання на розуміння ( переформулювання)»

(Учні переживають певний сенсорний досвід та описують його, тобто подають відому інформацію в новій формі ( перетворюють словесні конструкції на графічні), пояснюють відомі факти, передбачають наслідки)).

  • Пригадайте свої враження, коли ви відпочивали на озері, річці, морі?
  • Що ви бачили? Що вас найбільше вразило?
  • Як ви розумієте слово «дивовижний»?
  • Чи можна «світ води» назвати дивовижним? Чому?
  1. Гра – забавлянка (2 хв.)

Чуки, чуки, чуки, чук.
Наловив дід щук,
А бабуся плотву — годувати дітвору,
А бабуся карасиків — годувати Тарасиків.
А бабуся окуньків — годувати молодців.

  1. Розвиток в учнів орфоепічних умінь. Артикуляційна хвилинка ( 1 хв.) ( Букви написані на дошці)

У-а-а; у-о-о; у-и-и; у-е-е;у-і-і; а-у-у; о-у-у; и-у-у; е-у-у; і-у-у;у-удр;пру-у; дру-у; тр-у-у; у-удр; у-утр; у-упр; у-укр.

  1. Повторення вивченого матеріалу ( 3 хв)

- Заспівати  улюблену пісеньку «Алфавіт» . Слова Бориса Федчука.

Букви – алфавіт для нас –

вивчити напамять час.

                                      А, Бе, Ве, Ге, Де, Е

                                                     перших літер сім іде.

Є, Же, Зе, И, І, Ї, іЙ –

це порядок їх такий.

Ка, еЛ, еМ, еН, О, Пе, еР –

знаємо ми їх тепер.

еС,Те,У,еФ ,Ха, Це,Че –

жодна буква не втече.

                                               Ша, ЩА, ь ( знак мякий), Ю, Я

                                                     це все азбучна сім’я.

  • Сьогодні ми продовжимо вивчати незвичайні букви української абетки.
  • Пригадайте, яку букву ми вивчили вчора («я»).
  • Які звуки позначає ця буква на письмі на початку складу, слова?( йа).
  • Який звук позначає буква я після мякого приголосного? (а).

7. Письмо  у зошитах з навчання грамоти та розвитку мовлення

( частина ІІ) М.Д.Захарійчук  (стор. 30)  ( 5 хв.)

http://newsoftek.at.ua/c/cifru/11111.jpg

  • Прочитати вірш у зошиті , підкреслити слова  з буквою «ю».

Юрасик любить працювати.

Він юний садівник, юннат.

З юрбою малюків завзятих

За школою він садить сад.

Наталя Забіла

 

Робота за малюнком

Звуко-буквені зіставлення

  • Вимовте слово «ключ»
  • Назвіть звуки в слові «ключ», зробіть схему слова.
  • Який звук чується після м’якого звука  [л’]? Чуємо звук  [у]
  • Якщо після м’якого приголосного чуємо звук [у], то на письмі його позначає буква «ю».
  1. Кінезіологічна вправа «Шинкуємо капусту» ( 2 хв.)

Вправа сприяє зняттю напруженості мязів рук, поліпшує загальне самопочуття.

Вихідне положення:сидячи. Постукати постолу ребром розслабленої долоні правої ( 5 -10 разів), а потім лівої руки.

  1. Робота над розворотом «Букваря» ( стор. 148 – 149) ( 2 хв.)
  • Розгляд предметних малюнків
  • Аналіз звуко - буквенних схем слів «юнга», «ключ», «верблюд».
  • https://image.slidesharecdn.com/1k-bukv-zaxar-naum-12-160705122833/95/1k-bukvzaxarnaum12-148-1024.jpg?cb=1467722341Спостереження за звуко - буквеними зіставленнями.


10. Гра «Чарівні окуляри» ( 3 хв.)

Діти стають у коло

Хто отримує окуляри, той складає речення зі словами: юнга, ключ, верблюд, юннат, юрба, Юрасик…..

11.Гра – забавлянка у формі діалогу ( 3 хв.)

Вчитель - ведучий, відповіді дітей заздалегідь підготовлені на дошці.

- Ласочко, ласочко, де ти була?

- В Бога.

-  Що робила?

- Хусти прала.

- Щось дістала?

- Кусок сала.

- Де те сало?

-  Під столом.

- Чим накрите?

- Постолом.

- Де ти діла?

-  Кішка вкрала.

- Де тая кішка?

- Побігла під піч.

- Де теє підпіччя?

-  Вода затопила.

- Де тая вода?

- Воли випили……

2 заняття

12. Кінезіологічна вправа «Пензлики» ( 3 хв.)

Вправа допомагає налаштуватися на роботу, викликає готовність вестибулярного апарату, активізує діяльність мозку, готуючи його до сприйняття сенсорної інформації, сприяє подоланню напруженості м’язів обличчя, очей, рота, шиї.

Вихідне положення: стоячи. Витягнути руки перед собою, згинати кисті вниз і вгору ( 4 - 6 разів), потім обертати обома кистями за годинниковою стрілкою і проти годинникової стрілки спочатку в одному напрямі, потім у різних напрямах ( 4 рази), стискати і розтискати пальці обох рук ( 4 – 6 разів). Рухи рук супроводжуються широким відкриванням і закриванням рота.

13. Контроль, корекція  й закріплення знань  з математики ( 5 хв.)

Виконання завдання 1 на стор. 96 підручника ( усно)
— Як називаються числа при відніманні?
— Які числа потрібно підкреслити?
— Прочитайте тільки зменшувані.

 - Виконання завдання 2 на стор. 96 підручника ( усно)

14.Робота над навчальним змістом «Букваря (стор. 149) ( 3 хв.)

  • Аналіз предметів, які намальовані у «віночку»: («конюшина», «лютня», «ключ», «любисток», «тюльпан», «люпин»).

https://image.slidesharecdn.com/1k-bukv-zaxar-naum-12-160705122833/95/1k-bukvzaxarnaum12-149-1024.jpg?cb=1467722341

  • Словникова робота

«Любисток – ароматична рослина.

«Люпин» - травяниста рослина, яку вирощують на корм худобі.

«Лютня» - старовинний музичний інструмент.

«Конюшина» - багаторічна травяниста рослина.

  •  Спостереження за звуко - буквеними зіставленнями.
  • Діти рахують предмети, які намальовані у «віночку».

15. Завдання від Королеви Каліграфії ( 3 хв.)

Картинки по запросу картинка королеви каліграфії


 

- На другому поверсі, в сьомій квартирі,

в будинку під номером тридцять чотири,

на вулиці Мрій, що тяглась аж під небо,

жив хлопець Сергій – третьокласник і ледар.

А.Костецький

- Про кого вірш?

- Які цифри запам’ятали?

- Записати цифри з памяті  у зошиті через клітинку, вибрати королеву.

16. Вправа «Фотоапарат»( 1 хв.)

(словникові слова  «сфотографувати», запам’ятати, проговорити)

17. Кінезіологічна вправа «Маятник» ( 2 хв.)

Вправа сприяє зміцненню зовнішніх м’язів очного яблука,подоланню напруженості після роботи.

Вихідне положення: сидячи або стоячи.  Очі розплющені. Довільно водити очима з боку в бік.

18. Опрацювання нового матеріалу з математики ( 5 хв.)

-  Вправляння в читанні виразів різними способами (за завданням 1 на стор. 96 підручника).

120
66. 1) Скільки записано одноцифрових чисел?
А двоцифрових?
5 1 6 0 7 51 20 66 17
2) Прочитай спочатку двоцифрові числа...

- Виконання завдань 3, 4 на с. 96 підручника.
- Розв’язання та порівняння задач.

- Виконання завдання 5 на с. 96 підручника.

120
66. 1) Скільки записано одноцифрових чисел?
А двоцифрових?
5 1 6 0 7 51 20 66 17
2) Прочитай спочатку двоцифрові числа...

19. Гра – забавлянка для пальчиків ( 2 хв.) Похожее изображение

Сорока-ворона. 
Діткам кашку варила.
На припічку сиділа. 
Пiдiть, дітки, по водицю!
І цьому дам, i цьому дам,
А цьому не дам:
Biн дров не рубав,
В хату не носив, печі не топив,
Води не носив, дiжi не місив,
Каші не варив, хліба не ліпив.
20. Повторення ( 3 хв.)

Звуко-буквенний аналіз слів «річка», «озеро», «ставок», «море» (усно)

- Вимовте слова.

- Поділіть слова на склади.

- Вимовте звуки.

- Назвіть букви.

21.Завдання для друзів природи від Їжачка Хитрячка…..Розкриваємо таємниці природи (2 хв.) https://image.slidesharecdn.com/1k-prirodoz-grushins-12ukr-160705132003/95/1k-prirodozgrushins12ukr-5-1024.jpg?cb=1467724878

- Завдання у зошиті друга природи автора Ірини Грущинської  стор. 35-36

22. Пізнавальні завдання для друзів природи від Сойки Синьокрилої ( 3  хв.) https://image.slidesharecdn.com/1k-prirodoz-grushins-12ukr-160705132003/95/1k-prirodozgrushins12ukr-5-1024.jpg?cb=1467724878

Закінчити речення…..

  • Найближче до мого міста чи села знаходиться
  •  річка....
  • озеро....
  • ставок....
  • струмок....

https://image.slidesharecdn.com/1k-prirodoz-grushins-12ukr-160705132003/95/1k-prirodozgrushins12ukr-98-1024.jpg?cb=1467724878

23. Завдання для першокласників від Сонечка Семикрапочки ( 3 хв.)

https://image.slidesharecdn.com/1k-prirodoz-grushins-12ukr-160705132003/95/1k-prirodozgrushins12ukr-5-1024.jpg?cb=1467724878

- Висловіть припущення, як довідатися:

- чи можна в домашніх умовах зробити морську воду;

- чи  можна із солоної морської води зробити прісну.

 (Провести досліди. Малюнок-підказка — пачка морської солі)

Картинки по запросу картинки склянки з водою

ІІІ частина

24. Робота в парах ( 5 хв.)

https://image.slidesharecdn.com/1k-prirodoz-grushins-12ukr-160705132003/95/1k-prirodozgrushins12ukr-97-1024.jpg?cb=1467724878

 - Порівняйте між собою дві водойми, виділивши спільні й відмінні ознаки (розміри, прісна чи солона вода, швидкість течії, стояча водойма, природна чи зробили люди):

- річку і струмок;

- річку і ставок;

- річку й море;

- річку й озеро.

25. Кінезіологічна вправа для першокласників «Фітнес для рук» ( 3 хв.)

 («Кулак, ребро, долоня»)

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконується спочатку правою, а потім лівою рукою, потім обома руками разом. Кількість повторень – 8 – 10 разів.

26.Коментоване письмо букви на дошці вчителем ( 3 хв.)

- Демонстрування зразка букви «ю».

- Порівняння друкованої й рукописної малої букви «ю».

- Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того як тримати ручку та розміщувати зошит під час письма.

Письмо рядкової букви «ю».
Рядкова буква «ю» складається з трьох елементів:

короткої прямої лінії, короткої горизонтальної лінії й овалу.

Алгоритм написання рядкової букви «ю»

- Починаємо писати коротку пряму лінію від верхньої робочої лінії вниз на себе до нижньої рядкової лінії;
- Від середини першого елемента праворуч ведемо коротку горизонтальну пряму лінію на відстань, що дорівнює половині висоти робочого рядка;
- Відступивши від кінця другого елемента на ширину овалу, пишемо третій елемент;
- Починаємо нижче верхньої рядкової лінії;
- Ведемо вгору до верхньої лінії робочого рядочка;
- Торкнувшись верхньої робочої лінії, заокруглюємо ліворуч;
- Ведемо вниз на себе, теж заокруглюючи;
- Біля нижньої рядкової лінії заокруглюємо праворуч;
- Торкнувшись нижньої рядкової лінії, ведемо вгору до початку овалу;

-  Пишемо під рахунок раз, два, і-три-і.

27. «Письмо» букви в повітрі ( 1 хв.)

28. Письмо  у зошитах з навчання грамоти та розвитку мовлення

( частина ІІ) М.Д.Захарійчук стор. 30  ( 3 хв.)

  • Спочатку повторити правило Мудрої Сови

 

 

 

 

 

29. Мовна розминка. Вправа «Черепаха, сорока» ( 2 хв.)

- Прочитати спочатку слова повільно, як повзе черепаха, а потім швидко, як скрекоче сорока.

Юля

чую

юний

юннат

умію

бігаю

читаю

Юхим

запитують

допомагають

 30. Розвиток і закріплення математичних знань ( 5 хв.)

- Виконання завдання 6 на с. 56, 3 на с. 57 зошита з друкованою основою.

-  Виконання завдання 6 на с. 96 підручника у звичайному зошиті.

-  Цікава задача ( усно)

Ірина Мерлені, олімпійська чемпіонка з жіночого боксу, виступала у ваговій категорії до 48 кг, а Володимир Кличко, олімпійський чемпіон, - у ваговій категорії до 92 кг. На скільки кілограмів вагова категорія Ірини менша, ніж Володимира.

31. Забавлянка для пальчиків ( 2 хв.)

 

https://image.slidesharecdn.com/1k-mistectvo-masol-gayd-12ukr-160705130532/95/1k-mistectvomasolgayd12ukr-80-1024.jpg?cb=1467723951

 Ладунки, ладусі!
А де були?
у бабусі.
А що їли?
Кашку.
А що пили?
Бражку.
А що на закуску?
Хліб та капустку.

32. Гра «Чарівне віконечко»( 2 хв.)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу картинки склянки з водою

 

33.Завдання для друзів природи від Карасика Золотенка… Розкриваємо таємниці природи (2 хв.)

https://image.slidesharecdn.com/1k-prirodoz-grushins-12ukr-160705132003/95/1k-prirodozgrushins12ukr-5-1024.jpg?cb=1467724878

  • Скласти розповідь про свій відпочинок на березі водойми й розказати сусіду по парті
  • Не забудьте пригадати, що ви зробили із сміттям, яке залишилося після вашого відпочинку.

Діти розповідають за бажанням.

34. Читання. Слухання-розуміння тексту «Капелюх» ( за твором Я.Гояна) ( 5 хв.)

- Читання слів у колонках ( стор. 149 «Букваря»)

- Читання вчителем тексту

- Міркування дітей – чим особливий цей текст

- Відтворення змісту прочитаного

https://image.slidesharecdn.com/1k-bukv-zaxar-naum-12-160705122833/95/1k-bukvzaxarnaum12-149-1024.jpg?cb=1467722341

- Як капелюх заховав усе від Лесика? ( Він великий. У нього широкі поля – криси. На Закарпатті капелюх із крисами називається крисаня).

- Як дідусь заспокоїв Лесика?

- Розглянути малюнок – описати настрій дідуся.

- Назвати звуки в слові «капелюх» 

35. Поетична хвилинка- міркування( 3 хв.)

  https://image.slidesharecdn.com/1k-prirodoz-grushins-12ukr-160705132003/95/1k-prirodozgrushins12ukr-98-1024.jpg?cb=1467724878

Поміркуйте, чи можна забруднену воду назвати живою.

Жива вода дає життя

всьому живому в світі;

якщо живе жива вода,

тоді земля у квіті.

                                       Любов Забашта

36. Кольорова вправа – фантазування ( 2 хв.)

- «Намалювати» колективну уявну ілюстрацію до віршика Л.Забашти ( кожний говорить по слову або називає колір).

Похожее изображение

 

ІV. Етап  рефлексійно-оцінюючий

Граємо для позитивного завершення тематичного дня ( 5 хв.)

Гра  «Рівень води» ( вправа використовується для оцінювання навчального процесу)

      Інструкція. Учитель ставить у класі наприкінці тематичного дня  два відра: одне – з водою, інше – порожнє. Кожен учень по черзі бере склянку, підходить до відра і набирає воду. Повна склянка води означає, що учень задоволений уроками. Що менше води у склянці, то менше задоволена дитина. Кожен, набравши води, розповідає, що йому сподобалося, а що ні, і виливає воду в порожнє відро.

Гра  «Ланцюжок» ( 3 хв.)

Вправа дає можливість попрощатися один з одним.

       Інструкція. Діти шикуються в одну лінію. Учитель ( ведучий) бере першого за руку і починає рухатися по кімнаті, промовляючи разом з дітьми  вивчені забавлянки, які сподобались. Решта учнів, тримаючись за руки, ідуть за ним. Учитель може ходити зигзагами, проходити під руками інших учасників, група повторює всі його рухи. Наприкінці ведучий може «закрутити» всю групу в спіраль ( так звані «групові обійми»).

Такі ігри сприяють веселому й невимушеному відпочинку, виховують почуття гумору, привчають до умілого спілкування з товаришами, тренують комунікабельність.

Похожее изображение

 

  • День можна закінчити пісенькою про коника-стрибунця.

 

Пісенька про коника-стрибунця

Музика Володимира Шаїнського

Слова Миколи Носова

Переклад Любові Яковенко

 

І куплет

Сидів у лузі коник,

сидів у лузі коник

і слухав квітку-дзвоник.

Жив коник, не тужив.

Приспів

Ось так це було,

ось так це було:

жив коник, не тужив.

Ось так це було,

ось так це було:

жив коник, не тужив.

 

ІІ куплет

Він їв лише травичку,

він їв лише травичку

і мав хорошу звичку

з метеликом дружив.

Приспів

 

ІІІ куплет

Та жабка жовтопуза,

Та жабка жовтопуза

Зявилася у лузі

І зїла стрибунця.

Приспів

 

ІV куплет

Жив коник, не боявся,

Жив коник, не боявся,

і геть не сподівався

такого от кінця.

Приспів

 

V куплет

Сидів у лузі коник,

сидів у лузі коник

і слухав квітку-дзвоник.

Жив коник, не тужив.

Приспів

 

Використані джерела  

  • Богданович М.В. Математика : підруч. Для 1 кл. загальноосв. навч. закл. / М.В.Богданович, Г.П.Лишенко. – К. : Генеза, 2012. – 160 с. : іл.
  • Богданович М.В. зошит з математики: навч. посіб. для 1 кл. загальноосв. навч. закладів: У 2 ч. Ч. 2./ М.В.Богданович, Г.П.Лишенко. – 6-те вид. – Київ : Генеза, 2015. – 48 с.
  • Большакова І. Інтегровані уроки в початковій школі / І. Большакова; упорядн. О.Семібаламут. – Київ: «Видавничий дім «Перше вересня», 2016. – 176 с. - ( Бібліотека «Шкільного світу»).
  • Большакова І. Квести в початковій школі / І.Большакова, М. Пристінська, В.Ареф’єва - Київ: «Вид. дім «Перше вересня», 2016. – 136 с. – ( Бібліотека «Шкільного світу»).
  • Большакова І. Компетентнісні завдання з української мови. / - Київ : «Вид. дім «Перше вересня», 2017. – 88 с.
  • Варзацька Л.О., Янчук О.С. Гортаємо сторінки рідної природи. -  Тернопіль: Мальва-ОСО-2008. – 92 с.
  • Гавриш І.В., Семихат Н.В. Читання : Зошит на друкованій основі для 1 класу. Частина 2. – Х. : ТОВ ВБ «Інтелект України», 2014. – 56 с.
  • Гавриш І.В., Доценко С.О. Математика: Зошит на друкованій основі для 1 класу. Частина 2. – Х. : ТОВ ВБ «Інтелект України», 2014. – 72 с.
  • Гавриш І.В., Сергієнко І.Є. Письмо : Зошит на друкованій основі. 1 клас. Частина 2. – Х. : ТОВ ВБ «Інтелект України», 2014. – 48 с.
  • Завучу початкової школи / упоряд. Кравчук Л.,Івашньова С., Барбазюк О. – Київ:«Видавничий дім «Перше вересня», 2017. – 128 с. – ( Бібліотека «Шкільного світу»).
  • Захарійчук М.Д. зошит з навчання грамоти та розвитку мовлення: У двох частинах: 1 клас: Частина друга. – К. : Грамота, 2015. – 56 с. : іл.
  • Захарійчук М.Д., Науменко В.О. Книжка для вчителя: Методика роботи за «Букварем» ( методичний посібник). – К.: Грамота, 2013. – 240 с.
  • Поліщук Наталія. Дорога в Дивосвіт. Методичний посібник. - Тернопіль: Мальва-ОСО, 2007. - 180 с.
  • Полякова О. Задачі з математики. 1-4 класи / О.Полякова, О.Полонець; упоряди. І. Большакова. – Київ: «Вид. дім «Перше вересня», 2017. – 96 с. ( Бібліотека «Шкільного світу»).
  • Пристанська М. Дозвілля школярів. Ігри кожного дня / М.Пристінська. – Київ: «Вид.дім «Перше вересня», 2016.- 112 с. – ( Бібліотека «Шкільного світу»).

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 лютого 2018
Переглядів
1434
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку