Друкований зошит для повторення за 5 клас

Про матеріал
Друкований зошит для повторення програми за 5 клас з української мови та вивченння програми в 6 класі
Перегляд файлу

Ім’я_______________________

 

Повторення вивченого

Синтаксис і пунктуація. Орфографія

 

 

 

 

 


 


Будова слова. Повторення.

 

Слово дня: зАхват, лЕле

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

1. Заповни таблицю.

 

Частина слова

Позначка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


Корінь слова. Спільнокореневі слова і форми слова

 

Слово дня: наодИнці, бентЕжити, насолОда

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

1. Запиши 10 спільнокореневих слів (ліс, дуб, стіл, літо, учень, сад, віз, село, місто, зима).

2. Давайте зіграємо в гру «БІНГО».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Утвори якомога більше спільнокореневих від запропонованих коренів. Запиши.

__________________________________________________________________________________________________________________

 


Написання префіксів

 

Слово дня: привАба, принАда, безнастАнно

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

1. Зафарбуйте хмарку в якій допущенна помилка.

 

 

2. Підкресли синім літери, які завжди пишуться з префіксом С-, жовтим літери, які пишуться з префіксом З-.

А

Б

В

Г

Ґ

Д

Е

Є

Ж

З

И

І

Ї

Й

К

Л

М

Н

О

П

Р

С

Т

У

Ф

Х

Ц

Ч

Ш

Щ

Ь

Ю

Я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Запиши слова, розкривши дужки.

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Словосполучення і речення.

 

Слово дня: ніяковІти, ЯтрИти

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

1. Впиши в таблицю, що ти знаєш про словосполучення, речення та головні і другорядні члени речення.

 

Я знаю …

1.

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Словосполучення - це поєднання двох чи більше слів, одне з яких є головним, а інше - залежним.

 

Речення - це слово або група слів, що виражають закінчену думку та завершену інтонацію.

 

Текст - це завершене висловлювання, яке складається з кількох речень, що об’єднані за змістом.

2. Прочитай українську народну пісню (Веснянка). Підкресли кольоровим маркером або олівцем словосполучення.

 

Ой весна, весна — днем красна.

Ой весна, весна — днем красна,

Що ж ти, весно, принесла?

Принесла я вам літечко,

Ще й рожевую квіточку,

Хай вродиться житечко,

Ще й озимая пшениця,

І усякая пашниця.

Ой весна, весна, ти красна,

Що ти, весно красна, нам принесла?

Принесла я вам літечко,

Ще й запашненьке зіллячко,

Ще й зеленую травицю,

І холодную водицю.

Принесла я вам ягнятко

Календарно-обрядові — це пісні, які відображають кожен цикл хліборобської праці у різні пори року.

Ще й маленькеє телятко.

 

Веснянки — це пісні, які закликали й прославляли весну.

 

Головні і другорядні члени речення.

 

Підмет

Присудок

Додаток

Означення

Обставина

 

 

 

 

 

 

3. Доповніть речення відповідними другорядними членами й запишіть.

1.                  на                      стадіоні відбудуться змагання.

2. Ha                       сайті розмістили                        про випускників.

3. У                 .волонтери провели                    акцію «Добрі серця».

4. Після                    в лісі                    ростуть гриби.

5. Літо -                       пора для                     ..

 

 

4. Підкресліть головні та другорядні члени речення.

 

Там у полі криниченька

жниварська пісня

Там у полі криниченька,

Навколо пшениченька.

Там женчики жали,

Золоті серпи мали,

Срібнії юрочки,

Що в’язали снопочки.

Добрії були женці –

Дівчата й молодиці.

Дівчата — косаті,

А хлопці — вусаті,

Молодиці — білолиці.

 

5. Склади та запиши сенкан.

________________________________________

_____________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

__________________________________

 

 


6. Підкресліть однорідні члени речення.

Ой біжить, біжить мала дівчина

 

Ой біжить, біжить мала дівчина,

А за нею русалочка:

— Та послухай мене, красна панночко,

Загадаю тобі три загадочки.

Як угадаєш — до батька пущу.

Не вгадаєш — до себе візьму.

Ой що росте без кореня,

А що біжить без повода,

А що цвіте да без цвіту? —

Камінь росте без кореня,

Вода біжить без повода,

Папороть цвіте без цвіту.

Панночка загадочок не вгадала —

Русалочка панночку залоскотала.

docx
Додано
4 грудня 2023
Переглядів
229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку