Ім’я_______________________
Повторення вивченого
Синтаксис і пунктуація. Орфографія
Будова слова. Повторення.
Слово дня: зАхват, лЕле
____________________________________________________________________________________________________________________________________
1. Заповни таблицю.
Частина слова |
Позначка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Корінь слова. Спільнокореневі слова і форми слова
Слово дня: наодИнці, бентЕжити, насолОда
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1. Запиши 10 спільнокореневих слів (ліс, дуб, стіл, літо, учень, сад, віз, село, місто, зима).
2. Давайте зіграємо в гру «БІНГО».
3. Утвори якомога більше спільнокореневих від запропонованих коренів. Запиши.
__________________________________________________________________________________________________________________
Написання префіксів
Слово дня: привАба, принАда, безнастАнно
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1. Зафарбуйте хмарку в якій допущенна помилка.
2. Підкресли синім літери, які завжди пишуться з префіксом С-, жовтим літери, які пишуться з префіксом З-.
А |
Б |
В |
Г |
Ґ |
Д |
Е |
Є |
Ж |
З |
И |
І |
Ї |
Й |
К |
Л |
М |
Н |
О |
П |
Р |
С |
Т |
У |
Ф |
Х |
Ц |
Ч |
Ш |
Щ |
Ь |
Ю |
Я |
|
|
|
|
|
|
|
3. Запиши слова, розкривши дужки.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Словосполучення і речення.
Слово дня: ніяковІти, ЯтрИти
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1. Впиши в таблицю, що ти знаєш про словосполучення, речення та головні і другорядні члени речення.
№ |
Я знаю … |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Словосполучення - це поєднання двох чи більше слів, одне з яких є головним, а інше - залежним.
Речення - це слово або група слів, що виражають закінчену думку та завершену інтонацію.
Текст - це завершене висловлювання, яке складається з кількох речень, що об’єднані за змістом.
2. Прочитай українську народну пісню (Веснянка). Підкресли кольоровим маркером або олівцем словосполучення.
Ой весна, весна — днем красна.
Ой весна, весна — днем красна,
Що ж ти, весно, принесла?
— Принесла я вам літечко,
Ще й рожевую квіточку,
Хай вродиться житечко,
Ще й озимая пшениця,
І усякая пашниця.
Ой весна, весна, ти красна,
Що ти, весно красна, нам принесла?
— Принесла я вам літечко,
Ще й запашненьке зіллячко,
Ще й зеленую травицю,
І холодную водицю.
Принесла я вам ягнятко
Календарно-обрядові — це пісні, які відображають кожен цикл хліборобської праці у різні пори року. |
Ще й маленькеє телятко.
Веснянки — це пісні, які закликали й прославляли весну. |
Головні і другорядні члени речення.
Підмет |
Присудок |
Додаток |
Означення |
Обставина |
|
|
|
|
|
3. Доповніть речення відповідними другорядними членами й запишіть.
1. на стадіоні відбудуться змагання.
2. Ha сайті розмістили про випускників.
3. У .волонтери провели акцію «Добрі серця».
4. Після в лісі ростуть гриби.
5. Літо - пора для ..
4. Підкресліть головні та другорядні члени речення.
Там у полі криниченька
жниварська пісня
Там у полі криниченька,
Навколо пшениченька.
Там женчики жали,
Золоті серпи мали,
Срібнії юрочки,
Що в’язали снопочки.
Добрії були женці –
Дівчата й молодиці.
Дівчата — косаті,
А хлопці — вусаті,
Молодиці — білолиці.
5. Склади та запиши сенкан.
________________________________________
_____________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
__________________________________
6. Підкресліть однорідні члени речення.
Ой біжить, біжить мала дівчина
Ой біжить, біжить мала дівчина,
А за нею русалочка:
— Та послухай мене, красна панночко,
Загадаю тобі три загадочки.
Як угадаєш — до батька пущу.
Не вгадаєш — до себе візьму.
Ой що росте без кореня,
А що біжить без повода,
А що цвіте да без цвіту? —
Камінь росте без кореня,
Вода біжить без повода,
Папороть цвіте без цвіту.
Панночка загадочок не вгадала —
Русалочка панночку залоскотала.