20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Джек Лондон. Життєвий і творчий шлях. Оповідання «Жага до життя». Сильний людський характер в екстремальній ситуації

Про матеріал
Мета. Ознайомити школярів з фактами біографії Д. Лондона, з історією створення північних оповідань, ознайомити з поняттям «оповідання», працювати над виразним читанням твору, вчити давати характеристику героєві твору, складати план тексту, виховати прагнення до високих моральних цінностей.
Перегляд файлу

Кириківська загальноосвітня школа I-III ступенів

 

 

 

 

 

 

 

Розробка уроку світової літератури в 6 класі

«Джек Лондон. Життєвий і творчий шлях. Оповідання «Жага до життя». Сильний людський характер в екстремальній ситуації»,

проведеного вчителем вищої категорії

Суховєєвою Антоніною Василівною

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

с-ще Кириківка

2018 р.

Світова література 6 клас.

Тема. Джек Лондон. Життєвий і творчий шлях. Оповідання «Жага до життя». Сильний людський характер в екстремальній ситуації.

Мета. Ознайомити школярів з фактами біографії Д. Лондона, з історією створення північних оповідань, ознайомити з поняттям «оповідання», працювати над виразним читанням твору, вчити давати характеристику героєві твору, складати план тексту, виховати прагнення до високих моральних цінностей.

Обладнання. Портрет Джека Лондона. Мультимендійна інформація: слайди «Джек Лондон».

Хід уроку.

  1. Організація класу.
  2. Мотивація навчальної діяльності.

Робота з епіграфом до уроку:

                                                  Не кожний опір біді нагороджується

                                                  порятунком від загибелі, та загибель

                                                  завжди починається із втрати волі.

                                                                                             Л. Леонов

- Про яких сильних і мужніх людей ви знаєте?

- Сьогодні ми познайомимося теж із мужньою людиною – письменником Дж. Лондоном, а також із безіменним героєм його оповідання.

  1. Вивчення нового матеріалу.
  1. Ознайомлення з життям та творчістю Дж. Лондона. Розповідь учителя.

  1. Читання статті підручника с. 150.
  2. Складання плану статті.
  3. Ознайомлення з терміном «оповідання»

Оповідання – це епічний жанр, невеликий прозовий твір, сюжет якого будується на одному чи декількох епізодах з життя одного або кількох людей.

  1. Робота з словником літературних термінів с. 249
  2. Коментоване читання оповідання «Жага до життя»

  1. Закріплення.

Виявлення читацьких вражень учнів:

  • Що вразило вас в оповіданні?
  • Які почуття виникли під час читання?
  • Чим це оповідання не схоже на інші твори, які ми читали? (суворі обставини, реалістичність зображення).
  • Складання «Асоціативного куща»

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновки. Чи можна віднести значення епіграфу і до автора, і до героя? – Так. Обидва мужньо боролися з життєвими обставинами, і хоч доля була жорстокою до них, прагнули досягти мети в житті.

Оцінювання.

  1. Домашнє завдання.

Дочитати оповідання, підготувати стиcлий переказ, вивчити визначення оповідання.

 

 

docx
Додано
29 березня
Переглядів
82
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку