Джерела історичної інформації

Про матеріал
НУШ .За підручником: «Вступ до історії України та громадянської освіти» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (авт..Щупак І.Я.,Бурлака О.В.) Київ. «Оріон».2022 Програма: Модельна навчальна програма «Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас» для закладів загальної середньої освіти (автори Бурлака О.В., Власова Н.С., Желіба О.В., Майорський В.В., Піскарьова І.О., Щупак І.Я.),
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Джерела історичної інформації

Номер слайду 2

Дайте відповіді на запитання: Домашнє завдання: опрацювати

Номер слайду 3

Історичні джерела — це предмети матеріальної культури, писемні пам'ятки, звичаї, мови давніх часів, усе те, що дає уявлення про минуле. Словник:

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Писемні джерела

Номер слайду 13

У 1920–1930-х роках український історик Юрій Миролюбов багато писав про унікальну знахідку. Легенди й оповідання давніх слов’ян, записані на кількох дерев’яних дощечках дістали назву «Велесова книга». Однак оригінали оповідань «Велесової книги» нібито зникли в часи Другої світової війни. До цього часу більшість вірить в існування унікальної історичної пам’ятки. Якщо не вірите, то задайте в пошуку Google і вам надійдуть численні пропозиції від інтернет-магазинів! Але непоспішайте. Проведімо одне розслідування!

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Протягом історії людства було створено багато підробок «під старовину». Лише поєднуючи інформацію з усіх видів джерел, порівнюючи їх і критично аналізуючи, ми можемо створити цілісну картину життя людини певної епохи. Починаючи працювати з кожним джерелом, не забувайте ставити такі запитання: «Ким воно було створене?», «Коли?», «З якою метою?». Якщо це текст — то: «Для кого він писався?», «Хто був його адресатом?». Якщо річ — «Для чого могла використовуватися?». Підсумуйте здобуту на уроці інформацію. За допомогою кольорових маркерів створіть на аркуші паперу або,за наявності, у ґаджеті яскраву хмаринку слів «Джерела історичної інформації» (пропонуємо скористатися сервісом https://wordart.com або https://www.mentimeter.com).Інструкції з користування сервісами подана в додатках до підручника. Сервіс хмаринок слів https://wordart.com. Сайт для інтерактивної взаємодіїhttps://www.mentimeter.com

Номер слайду 18

III. Мислю творчо. Візьміть участь у спільному творчому проєкті класу «Історія в родин-них реліквіях»:1) З допомогою старших членів родини оберіть цікаву родинну ре-ліквію (пам’ятну річ) і дослідіть її як історичне джерело, користуючись«Пам’яткою для дослідження історичного джерела» (с. 20).2) Створіть слайд у спільній онлайн-презентації (наприклад, google-презентації).3) Сфотографуйте досліджувану пам’ятку, розташуйте фото на слайдіі додайте короткий опис реліквії: вкажіть назву пам’ятки, її вид як історичного джерела, чому цю реліквію цінують у вашій родині.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Сіліверстова Олена Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ковтун Світлана Анатолівївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Михайлюк Ніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Шевчик Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Поліщук Катерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
pptx
Додано
17 вересня 2022
Переглядів
4202
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку