Джон Бойн«Хлопчик в смугастій піжамі».

Про матеріал
Джон Бойн «Хлопчик в смугастій піжамі». Завдання для формування літературної компетентності сприяють підвищенню ефективності процесу навчання. Доречно використовувати: під час пояснення нового матеріалу, для актуалізації знань , систематизації й узагальненню вивченого, під час перевірки домашнього завдання, формуванні умінь та навичок, контролю і самоконтролю
Перегляд файлу

Джон Бойн«Хлопчик в смугастій піжамі». Завдання до твору

Працюємо з сюжетом твору

  • Літературна гра «Путанка»

Запиши речення в правильній послідовності, щоб утворився зв’язний текст.

1.Життя Бруно кардинально змінюється, коли його батька призначають комендантом в Аж-Вись.

2.Історія про дружбу двох хлопчиків закінчилась смертю у газовій камері.

3. Історія описана очима дев’ятирічного німецького хлопчика Бруно

знак з книжкою4.Там він і зустрів свого нового друга — єврейського хлопчика, Шмуля, який був по той бік огорожі ,де люди розгулюють у однакових смугастих піжамах..

5.Щоб  допомогти Шмуелю розшукати батька, який зник напередодні, Бруно зважився  пробратися в табір в’язнів, переодягнувшись попередньо в смугасту піжаму,

6.Вони подружилися і регулярно зустрічалися біля огорожі.

7.Батько здогадується, що стало з Бруно, коли бачить місце, де син залишив свій одяг, і підкоп під сіткою на територію табору;

8.Останні слова, які говорить Бруно Шмулю: “Ти мій друг на все життя”.

Правильна послідовність подій: 3,1,4,6,5,2,8,7Книга «Хлопчик у смугастій піжамі» – Джон Бойн, купить по цене 250 на  YAKABOO: 978-617-679-232-1

 Аналізуємо роман Джона Бойна“Хлопчик в смугастій піжамі»

1.Заповнити паспорт твору

Автор –

Рік написання –

Жанр –

Тема – 

Ідея –

Проблеми, які порушує Джон Бойн у романі:

Особливості твору

 

 

                Паспорт твору

Автор – Джон Бойн (ірландський письменник)

Рік написання – 2006

Жанр – роман

Тема  зображення ницистського світу очима дитини;

Ідея – кожна людина має однакову цінність.

Проблеми, які порушує Джон Бойн у романі: нацизму, антисемітизму, рівності та людських прав.

Особливості твору: відсутність розлогих описів, авторських відступів. Мова твору не драматична, жорстокі сцени відсутні.

 

2.Встанови відповідність

А

Шмуль

1

дев’ятирічний хлопчик. Розумний, допитливий. Йому цікаво все нове.

Б

Гретель

2

Мама героя.Красива, емоційна. Їй не подобається сусідство з концтабором

В

Ральф

3

Розмовляє польською та німецькою. Виріс у родині годинникаря.

Г

Бруно

4

Перейнявшись ідеологією у своїй кімнаті вішає портрет Гітлера і карту Європи, де активно зазначає просування німецького фронту

Д

Ельза

5

військовий офіцер, прагне зробити кар’єру. Цілком відданий Рейху, але трагедія повністю руйнує його світ.

 

 

 

Відповідь:А-3  Б-4  В -5 Г -1 Д -2

 

3.Встанови відповідність

А

Експозиція

1

знахідка батька Бруно

Б

Зав’язка

2

переїзд сім’ї Бруно з Берліна до табору Геть-Звідси

В

Розвиток подій

3

Бруно перебирається на територію табору

Г

Кульмінація

4

життя в новому домі, новий вчитель, зміни у поведінці Гретель.

Д

Розв’яка

5

дослідження територій навколо дому, знайомство з Шмулем

 

 

 

 

Відповідь:А-2  Б-4  В -5 Г -3 Д -6

 

docx
Додано
16 листопада
Переглядів
51
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку