Особлива роль у забезпеченні професійного рівня та фахового зростання педагогічних працівників ліцею належить колективним формам методичної роботи. Структурними компонентами є: педагогічна рада, методична рада, робота методичних комісій, інструктивно-методичні наради, теоретичні та практичні семінари, «Школа молодого педагога», педагогічні читання. Професійне зростання педагога — безперервний процес. Процес підвищення кваліфікації педагога не обмежується якоюсь однією формою. Це також участь у тренінгах, конференціях, семінарах, вебінарах, курсах.
Показові уроки – одна з колективних форм методичної роботи, їх мета – підвищення майстерності всіх викладачів та майстрів виробничого навчання. Основні завдання показових занять: упровадження в практику перспективного педагогічного досвіду й результатів досліджень педагогічної науки, спрямованих на розв'язання завдань, що стоять перед освітою .
Однією з основних колективних форм є робота методичних комісій, до змісту діяльності яких входять питання щодо підвищення рівня освітньої роботи і якості знань учнів; обговорення методик викладання, що використовуються різними педагогами; впровадження перспективного педагогічного досвіду, розробка шляхів впровадження інновацій; тощо.
Майстер-класи у формі «воркшопу» по опануванню та вдосконаленню майстерності впровадження інноваційних технологій в освітній процес серед педагогічних працівників - заняття по опануванню сервісу ZOOM для проведення відеоконференцій, занять, опанування доступу до потрібних для комфортної роботи функцій провела методист Наталія Корж; - майстер-клас по створенню он-лайн тестів, інтерактивних завдань для контролю знань та засвоєння вивченого матеріалу на платформі «На урок», який провів викладач фізики та астрономії Олександр Хорець;- майстер-клас по застосуванню основних можливостей Google Classroom продемонструвала викладач інформатики та інформаційних технологій Наталія Кардаш.
Директор ліцею Максим Поджарий провів тренінг «Теорія та практика ефективних форм комунікації» для працівників свого закладу освіти. Учасники зібрання почерпнули для себе цікаву та глибоку інформацію, незамінну для ефективного спілкування, урізнобарвили палітру комунікативних умінь, удосконалили навички комфортної та успішної взаємодії. Кожен підкреслив індивідуально найзначиміше.
Школа молодого майстра виробничого навчання у Чернігівському професійному ліцеї залізничного транспорту. Метою діяльності Школи є формування у майстрів-початківців потреб у постійному саморозвитку і самовдосконаленні, впровадженні сучасних педагогічних технологій в освітній процес, сприяння формуванню індивідуального стилю творчої діяльності педагогів.
Результат роботи ліцею – це розумні та кваліфіковані здобувачі освіти. До нас приходять, нас обирають, а ми намагаємося відповідати високим вимогам та потребам сучасних учнів та їх батьків. Ми впевнені, що наш вибір стратегії, наша орієнтація на розвиток соціального інтелекту учнівської молоді дозволить і надалі впевнено крокувати шляхом розвитку.