Ефективні форми колективних методичних заходів, що забезпечують професійне зростання педагога.

Про матеріал
Особлива роль у забезпеченні професійного рівня та фахового зростання педагогічних працівників ліцею належить колективним формам методичної роботи. Структурними компонентами є: педагогічна рада, методична рада, робота методичних комісій, інструктивно-методичні наради, теоретичні та практичні семінари, «Школа молодого педагога», педагогічні читання. Професійне зростання педагога — безперервний процес. Процес підвищення кваліфікації педагога не обмежується якоюсь однією формою. Це також участь у тренінгах, конференціях, семінарах, вебінарах, курсах.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ«Ефективні форми колективних методичних заходів, що забезпечують професійне зростання педагога.»Підготувала: методист Чернігівського професійного ліцею залізничного транспорту. Наталія Корж. ЧЕРНІГІВ, 2022

Номер слайду 2

Методична робота – один із важелів управління освітнім процесом, який має бути спрямованим на розвиток у педагогічних пацівників вимогливості до себе, бажання пошуку раціональних методів роботи та професійного зростання.

Номер слайду 3

«Від творчо працюючого викладача  та майстра виробничого навчання – до творчого колективу» – одна з тез, яка є домінуючою в діяльності педагогів Чернігівського професійного ліцею залізничного транспорту. юбюдб

Номер слайду 4

Особлива роль у забезпеченні професійного рівня та фахового зростання педагогічних працівників ліцею належить колективним формам методичної роботи. Структурними компонентами є: педагогічна рада, методична рада, робота методичних комісій, інструктивно-методичні наради, теоретичні та практичні семінари, «Школа молодого педагога», педагогічні читання. Професійне зростання педагога — безперервний процес. Процес підвищення кваліфікації педагога не обмежується якоюсь однією формою. Це також участь у тренінгах, конференціях, семінарах, вебінарах, курсах.

Номер слайду 5

Показові уроки – одна з колективних форм методичної роботи, їх мета – підвищення майстерності всіх викладачів та майстрів виробничого навчання. Основні завдання показових занять: упровадження в практику перспективного педагогічного досвіду й результатів досліджень педагогічної науки, спрямованих на розв'язання завдань, що стоять перед освітою .

Номер слайду 6

Однією з основних колективних форм є робота методичних комісій, до змісту діяльності яких входять питання щодо підвищення рівня освітньої  роботи і якості знань учнів; обговорення методик викладання, що використовуються різними педагогами; впровадження перспективного педагогічного досвіду, розробка шляхів впровадження інновацій; тощо.

Номер слайду 7

Міжнародна співпраця. Оволодіння новими знаннями, практичними навичками, ознайомлення з креативними підходами до вирішення виробничих завдань, що стоять перед педагогами, формування мотивації до самоудосконалення, саморозвитку та обмін досвідом з іноземними фахівцями.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Майстер-класи у формі «воркшопу» по опануванню та вдосконаленню майстерності впровадження інноваційних технологій в освітній процес серед педагогічних працівників - заняття по опануванню сервісу ZOOM для проведення відеоконференцій, занять, опанування доступу до потрібних для комфортної роботи функцій провела методист Наталія Корж; - майстер-клас по створенню он-лайн тестів, інтерактивних завдань для контролю знань та засвоєння вивченого матеріалу на платформі «На урок», який провів викладач фізики та астрономії Олександр Хорець;- майстер-клас по застосуванню основних можливостей Google Classroom продемонструвала викладач інформатики та інформаційних технологій Наталія Кардаш.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Педагогічний семінар «Впровадження технології змішаного навчання і виховання в освітній процес»

Номер слайду 12

Директор ліцею Максим Поджарий провів тренінг «Теорія та практика ефективних форм комунікації» для працівників свого закладу освіти. Учасники зібрання почерпнули для себе цікаву та глибоку інформацію, незамінну для ефективного спілкування, урізнобарвили палітру комунікативних умінь, удосконалили навички комфортної та успішної взаємодії. Кожен підкреслив індивідуально найзначиміше.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Педагогічні читання «Сучасні підходи до використання інформаційних технологій в освітньому процесі» відбулись у дистанційному форматі задля безпеки та дотримання протиепідемічних заходів в умовах пандемії.

Номер слайду 15

Школа молодого майстра виробничого навчання у Чернігівському професійному ліцеї залізничного транспорту. Метою діяльності Школи є формування у майстрів-початківців потреб у постійному саморозвитку і самовдосконаленні, впровадженні сучасних педагогічних технологій в освітній процес, сприяння формуванню індивідуального стилю творчої діяльності педагогів.

Номер слайду 16

Портфоліо, на нашу думку, є не лише найсучаснішою формою представлення професіоналізму педагога, а насамперед прикладом особистого плану реалізації професійного потенціалу, обміну досвідом.

Номер слайду 17

ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ НАРАДИ, ОБМІН НОВИНКАМИ МЕТОДИЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ МІЖ ЧЛЕНАМИ МК

Номер слайду 18

Сучасний педагог повинен іти в ногу з часом і бути інноваційним, саме так, плідно й успішно організовано заняття з виробничого навчання для учнів з професії «Кухар» у дистанційному форматі з використанням додатку Zoom. Здоров’я і безпека усіх учасників освітнього процесу понад усе.

Номер слайду 19

Результат роботи ліцею – це розумні та кваліфіковані здобувачі освіти. До нас приходять, нас обирають, а ми намагаємося відповідати високим вимогам та потребам сучасних учнів та їх батьків. Ми впевнені, що наш вибір стратегії, наша орієнтація на розвиток соціального інтелекту учнівської молоді дозволить і надалі впевнено крокувати шляхом розвитку.

Номер слайду 20

Номер слайду 21

pptx
Додано
16 листопада 2022
Переглядів
120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку