Ефективність використання GeoGebra під час дистанційної форми навчання

Про матеріал
GeoGebra — вільно-поширюване (GPL) динамічне геометричне середовище, яке дає можливість створювати «живі креслення» для використання в геометрії, алгебрі, планіметрії, зокрема, для побудов за допомогою циркуля і лінійки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ефективність використання Geo. Gebra під час дистанційної форми навчання.

Номер слайду 2

Geo. Gebra — вільно-поширюване (GPL) динамічне геометричне середовище, яке дає можливість створювати «живі креслення» для використання в геометрії, алгебрі, планіметрії, зокрема, для побудов за допомогою циркуля і лінійки. Програма написана Маркусом Хохенвартером мовою Java (відповідно працює повільно, але у великій кількості операційних систем). Перекладена на 39 мов.

Номер слайду 3

Можливості платформи можна використовувати для створення конкретних моделей-завдань, які містять пояснення матеріалу, заготовки геометричних об'єктів, тексти з умовами та креслення з даними, покрокові плани побудов — у цьому випадку учні працюють не з інструментами програми, а з цими готовими моделями. Також можна використати програму, як інструментальне середовище роботи учнів на уроці (або вдома). При цьому перед учнями ставляться завдання побудови та дослідження певних об'єктів — процес схожий на традиційну побудову на папері за допомогою креслярських інструментів. Динамічна комп’ютерна модель дозволяє користувачу інтерактивно змінювати певну кількість параметрів модельованого об’єкта, причому перевага інтерактивності у тому, що учень може безпосередньо бачити результат впливу змінити тих чи інших параметрів на стан чи поведінку об’єкта

Номер слайду 4

Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, в якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й уміння застосовувати їх у повсякденному житті. НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Реформу НУШ розраховано на роки, адже неможливо швидко змінити освітню традицію, що плекалася в Україні протягом десятиліть. Проте зміни вже розпочались, і Міністерство освіти і науки робить усе, щоб вони були невідворотними.

Номер слайду 5

Організація дистанційного навчання з математики здійснюється відповідно Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.09.2020 № 1115 «Деякі питання організації дистанційного навчання», зареєстрованого в Міністерстві юстиції 28.09.2020 за № 941/35224 та листа Міністерства освіти і науки України від 02.11.2020 № 1/9-609 «Щодо організації дистанційного навчання»; із дотриманням вимог щодо захисту персональних даних, санітарних правил і норм (щодо формування розкладу навчальних занять, рухової активності (фізкультхвилинок), вправ для очей, тривалості виконання завдань для самопідготовки у позанавчальний час). Використання комп’ютерних моделей у навчальному процесі, як показує практика, є важливим фактором підвищення результативності уроку математики. Їх можна використовувати з різною метою, а саме:o інтерактивні комп’ютерні моделі – динамічні наочні посібники;o моделі, які призначені для автоматизації обчислень;o комп’ютерні моделі, що використовуються у якості вправ на готових кресленнях.

Номер слайду 6

У такий спосіб, дистанційне навчання забезпечує учням необмежений доступ до електронних освітніх ресурсів, які надають можливості для формування навичок, необхідних у XXI столітті:– інформаційна грамотність – уміння шукати інформацію, порівнювати її з різних джерел, розпізнавати та вибирати найнеобхідніше;– мультимедійна грамотність – здатність розпізнавати та використовувати різні типи медіаресурсів як у роботі, так і в навчанні;– організаційна грамотність – здатність планувати свій час так, щоб встигнути, все що заплановано;– розуміння взаємозв’язків, які існують між різними людьми, групами та організаціями;– комунікативна грамотність – це навички ефективного спілкування та співробітництва;– продуктивна грамотність – здатність до створення якісних продуктів, можливість використання засобів планування.

Номер слайду 7

Беручи до уваги те, що навчання математики базується на створеннi образiвматематичних об’єктiв й оперування ними, спецiалiзоване динамiчне середовище Geo. Gebra акцентує увагу на таких можливостях цього середовища як наочнiсть, моделювання, динамiка, використання яких приносить iнновацiї в традицiйну методику викладання математики. Програма дозволяє виконувати креслення будь-якого ступеня складностi, створювати вiзуальне уявлення навчального матерiалу, роблячи його цiкавим, бiльш iнформативним, зрозумiлим. Допомагає органiзовувати самостiйну дослiдницьку роботу учнiв, пiдвищує рiзноманiтнiсть форм роботи, особливо під час дистанційного навчання, значно збiльшує частку активної творчої роботи в їх навчальнiй дiяльностi, пiдвищує iнтерес до вивчення математики та дослiдницької дiяльностi за рахунок використання iнтерактивностi побудов та досліджень. Geo. Gebra –ресурс, який постійно розвивається та є потужним математичнимінструментом. Поки розвивається математика та інформатика, буде розвиватися і Geo. Gebra тому оновлена версія ресурсу, буде приводом для подальших досліджень. .

Номер слайду 8

pptx
Додано
8 березня 2023
Переглядів
956
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку