23 вересня о 18:00Вебінар: Математика на дотик: формати роботи та ідеї завдань для дітей із порушеннями зору

Екскурсія в парк "Таємниці золотої осені". Я дослідую світ. 1 класс

Про матеріал
Учити дітей знаходити цікаві особливості явищ природи восени, поєднання кольорів, форм, звуків, захоплюватися красою природи, милуватися нею; складати невеличкі розповіді на основі безпосередніх вражень від спостережень, використовуючи художнє слово; розвивати образну уяву, мислення, мовлення; виховувати почуття захоплення красою природи, любов до рідного краю; прищеплювати бажання берегти навколишній світ.
Перегляд файлу

Заводська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Кириківської селищної ради

Великописарівського району

Сумської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Екскурсія в парк

 «Таємниці золотої осені»

1 клас

C:\Documents and Settings\zhenya\Рабочий стол\Картинки в 3 класс\15\Бабье лето.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

вчитель початкових класів

Новікова О.П.

                   

 

 

 

Кириківка – 2020

Екскурсія в парк

«Таємниці золотої осені»

Мета:

  • учити знаходити цікаві особливості явищ природи восени, поєднання кольорів, форм, звуків, захоплюватися красою природи, милуватися нею;
  • учити складати невеличкі розповіді на основі безпосередніх вражень від спостережень, використовуючи художнє слово;
  • розвивати образну уяву, мислення, мовлення;
  • виховувати почуття захоплення красою природи, любов до рідного краю;
  • прищеплювати бажання берегти навколишній світ.

Місце проведення: парк.

Попередня підготовка: обрати місце проведення, оглянути його; підготувати вірші для окремих учнів.

Хід екскурсії

 

І.Організаційний момент.

Слово вчителя.

Бесіда з учнями перед виходом на екскурсію до парку (інструктаж із техніки безпеки та правил поведінки під час переходу дороги ).

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

1.Відгадування загадки.

      У садах, гаях блукає,

      Жовті шати одягає,

      Золотисту стелить постіль

      Жде сестрицю білу в гості.  (Осінь)

2. Вправа «Мікрофон».

    Повторення правил поведінки в гостях у природи.

Кожен учень називає одне правило поведінки в природі.

3. Бесіда за змістом вірша «Любіть природу».

    Вмійте ж природу любити,

    Кожній стеблинці радіти.

    В полі, у лісі, над яром –

    Квіти, дерева і трави…

    Цвіту не вирви задаром,

    Гілки не втни для забави!

    Оберігайте ж повсюди

    Шлях і стежиночку в гаї.

    Все те окрасою буде

    Нашого рідного краю.

ІІІ. Екскурсія до парку.

  1. Спостереження за змінами у неживій природі .

Дорогою діти спостерігають за змінами у неживій природі з приходом осені.

  

 

Гра «Хто більше».

Добрати якнайбільше слів для опису сонечка (неба, хмаринки,тощо). Наприклад: сонечко ясне, тепле, променисте, ласкаве, усміхнене …

 

  1. Спостереження за змінами у житті  рослин.

Учитель пропонує уважно розглянути дерева, кущі, трави навколо себе, назвати зміни у житті рослин з приходом осені.

  Гра «Листочки»(з елементами методу «Інтерв’ю»).

Правила гри:

а) кожен має обрати один листочок (дубовий, горіховий, каштановий, липовий, кленовий… );

б) на слова вчителя «Подув вітер, розлетілися листочки» - діти уявляють себе листочками, літають, кружляють навколо;

в) на слова вчителя «Подуй , вітре і принеси мені березові листочки» - до вчителя летять тільки березові листочки, які мають поділитися враженням про життя листочка, його мрії, можливо поради людям.

Запитання для інтерв’ю:

  • Чи сподобалось тобі бути листочком?
  • Який настрій відчував твій листочок?
  • Чи не виникло у листочка бажання, прохання?
  • Яку пораду хотів би дати людині листочок?

 Хвилинка поезії.

 Діти підходять до липи, розглядають її, учениця декламує вірш.

 П.Воронько «Липка»

Я, маленька липка.

Виросту велика. –

не ламай мене.

Я медовим цвітом

Зацвіту над світом, -

Бережи мене.

Тінь тобі я кину

У гарячу днину. –

Ти шануй мене.

Від дощу сховаю

Вранці серед маю, -

Ти полий мене.

Виростеш за роки,

Підеш в світ широкий, -

Не забудь мене.

 Діти підходять до берізки, розглядають її, учениця декламує вірш.

Л.Забашта «Берізонька»

Берізонько, берізонько,

Ти мавко лісова,

Зелені твої кіски

Вітрисько розвива.

Стоїш ти при дорозі

У травах і кущах,

І білі твої ноги

Все миєш на дощах.

Прошу вас, із берези

Ви соку не точіть,

Ви краще їй сестричку

Зелену посадіть.

Ви краще їй шпаківню

Поставте на гілках,

Щоб прилітав до неї

Друг лісу – добрий шпак!

 Гра «Упізнай дерево за описом»

Учитель зачитує опис дерева.

Учні називають дане дерево.

  1.  Зупинка «Осіння комора».

Відгадування загадок.

Летить їжачком,

А падає голяком.(Каштан)

 

У золотий клубочок

Сховався дубочок. (Жолудь)

 

Білка по гілках стрибає

У дупло своє складає:

Гриби, ягоди, горішки,

І, звичайно ж, …  (шишки).

 Гра «Чарівний мішечок».

Необхідно на дотик, навпомацки відгадати річ, що знаходиться в мішечку, не витягаючи її (жолуді, каштани, шишки, горіхи…).

4.Бесіда «Зміни у житті птахів з приходом осені».

 Відгадування загадок.

Вірно людям я служу,

Їм дерева стережу,

Дзьоб міцний і гострий маю,

Шкідників ним добуваю.  (Дятел)

 

Біла латка, чорна латка,

По дереву скаче.  (Сорока)

 

Цікава пташка у нас проживає,

Животик жовтенький ця пташечка має.

За море у теплі краї не літає,

А з нами зимує, для нас співає.  (Синиця)

 

 Слухання голосів птахів у парку.

Учні називають птахів, чиї голоси почули й упізнали.

5. Робота на прислів’ями та приказками про осінь.

- Восени день блисне – а три кисне.

- Як листя жовтіє, то поле сумніє.

- Осінь іде – дощ за собою веде.

- Навесні дощ із хмар, а восени із чистого неба.

6. Гра «Подоляночка».

 Учні беруться за руки, утворюють коло, обирають «подоляночку». Гравці співаючи йдуть по колу, а «подоляночка» всередині кола робить усе, про що йдеться у пісні.

Десь тут була подоляночка,

Десь тут була молодесенька.

Тут вона стала, до землі припала,

Личка не вмивала, бо води не мала.

Ой, устань, устань, подоляночко,

Умий личко як ту скляночку.

Візьмися в бочки, за свої сорочки,

Підскоч до раю, бери сестру скраю.

 «Подоляночка» обирає когось із кола і стає на його місце.

ІV. Підсумок.

  • Метод « Незакінчене речення »
  • Закінчити речення  « Найцікавішим для мене було …»

V. Організоване повернення до класу.

 

 

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Природознавство, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 квітня
Переглядів
120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку