5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Експертна картка персонального оцінювання вчителя

Про матеріал
Експертна карта персонального оцінювання вчителя Предмет, клас 1 ПІБ Тесліцька Н.К. Категорія вища Пед. звання немає Мета відвідування: визначення рівня сформованості професійної компетентності вчителя за якістю проведених уроків
Перегляд файлу

 

 

Експертна карта персонального оцінювання вчителя

 

Предмет, клас 1

ПІБ Тесліцька Н.К.

Категорія вища

Пед. звання немає

Мета відвідування: визначення рівня сформованості професійної компетентності вчителя за якістю проведених уроків

 

 

 

Предмет

Дата

Тема уроку:

 

 

№ 1 «Додавання та віднімання числа 0»

Математика

06.11.2018

№ 2 «Додавання та віднімання частинами»

Математика

12.11.2018

№ 3 «Написання малої букви «те», складів, слів і речень з вивченими буквами»

  Навчання грамоти (письмо)

04.12.2018

№ 4 «Велика буква Д. Читання складів, речень, тексту з вивченими літерами»

Навчання грамоти (читання)

07.12.2018

№ 5 «У двері стукає зима. Створення книжки «Зимові сторінки»»

Я досліджую світ

10.12.2018

 

При спостереженні уроків наявність ознаки оцінюється за наступною шкалою:

2 - присутній в повній мірі;1 - присутній частково; 0 - не присутній

 

Аспект

Критерії

Урок 1

Урок 2

Урок 3

Урок 4

Урок 5

1.  Оцінка основних особистісних якостей вчителя

 

 

1. Знання предмета і загальна ерудиція вчителя.

2. Рівень педагогічної та методичної майстерності.

3. Культура мови, темп, дикція, інтенсивність, образність, загальна і специфічна грамотність.

4. Ступінь тактовності та демократичності спілкування з учнями.

5. Зовнішній вигляд, культура, міміка і жести.

2

 

2

 

2

 

 

2

 

2

2

 

2

 

2

 

 

2

 

2

2

 

2

 

2

 

 

2

 

2

2

 

2

 

2

 

 

2

 

2

2

 

2

 

2

 

 

2

 

2

2.Оцінка основних структурних елементів сучасного уроку

1. Емоційний настрій на урок, мотивація навчальної діяльності.

2. Формування цілей заняття, очікуваних результатів.

3. Фізичне та емоційне розвантаження.

4. Актуалізації суб'єктного досвіду учнів.

5. Рефлексія.

2

 

2

 

2

2

2

2

 

2

 

2

2

2

2

 

2

 

2

2

2

2

 

2

 

2

2

2

2

 

2

 

2

2

2

3. Оцінка основних характеристик учнів на заняттях.

 

1. Ступінь пізнавальної активності, творчості та самостійності.

2. Рівень розвитку загальнонавчальних і спеціальних умінь і навичок.

3. Ступінь дисциплінованості, організованості і зацікавленості в даному навчальному предметі взагалі й в уроці зокрема.

 

1

 

1

 

1

1

 

1

 

1

1

 

1

 

1

1

 

1

 

1

1

 

1

 

1

4.Оцінка змісту діяльності вчителя та учня.

 

 

1.Науковість, доступність і посильність досліджуваного навчального матеріалу.

2. Актуальність і зв'язок із життям (теорія і практика).

3. Ступінь новизни, проблемності та привабливості навчальної інформації.

4. Оптимальність обсягу, запропонованого для засвоєння матеріалу.

2

 

2

 

2

 

2

2

 

2

 

1

 

2

2

 

2

 

2

 

2

2

 

2

 

2

 

2

2

 

2

 

1

 

2

5. Оцінка ефективності засобів діяльності вчителя на уроці

 

1. Раціональність і ефективність використання часу уроку, оптимальність темпу, а також чергування і зміна діяльності в ході уроку.

2. Ступінь доцільності використання наочності і ТЗН на уроці.

3. Ступінь раціональності та ефективності використання методів і організаційних форм роботи.

4. Наявність і ефективність колективних (групових) форм роботи учня на уроці.

5. Рівень зворотного зв'язку з усіма учнями в ході уроку.

6. Ефективність контролю за роботою учнів і рівень вимог, на якому проводилася оцінка їх ЗУН.

7. Ступінь естетичного впливу уроку на учнів.

2

 

 

 

2

 

1

 

 

0

 

2

 

2

 

 

2

2

 

 

 

1

 

1

 

 

0

 

2

 

2

 

 

2

2

 

 

 

1

 

1

 

 

0

 

2

 

2

 

 

2

2

 

 

 

1

 

1

 

 

0

 

2

 

2

 

 

2

2

 

 

 

1

 

1

 

 

0

 

2

 

2

 

 

2

6. Оцінка мети та результатів проведеного уроку

 

1. Ступінь навчального впливу проведеного уроку на учнів (чому і як навчилися).

2. Ступінь виховного впливу (якою мірою сприяло вихованню учнів у ході уроку).

3. Ступінь впливу уроку на розвиток учнів (що і в якій мірі сприяло їх розвитку).

1

 

 

2

 

 

1

1

 

 

1

 

 

1

1

 

 

1

 

 

1

1

 

 

1

 

 

1

1

 

 

1

 

 

1

   Разом

Максимальна кількість балів (Nm) 54 бали

46

43

44

44

43

 

 К = n / Nm * 100%, де n - кількість набраних балів, Nm - кількість максимальних балів.

 К1=46/54 *100% =85%

К2=43/54 *100% =79%

К3=44/54 *100% =81%

К4=44/54 *100% =81%

 К5=43/54 *100% =79%

Висновок експерта: К> 70%, урок пройшов на «відмінно»  

Експерт : Дячук Т.І., директор школи

Дата: _____________________                                               

З висновками   ознайомлена: _____________________Н.К.Тесліцька

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
3 квітня 2019
Переглядів
280
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку