Експертна карта персонального оцінювання вчителя
Предмет, клас 1
ПІБ Тесліцька Н.К.
Категорія вища
Пед. звання немає
Мета відвідування: визначення рівня сформованості професійної компетентності вчителя за якістю проведених уроків
|
Предмет |
Дата |
Тема уроку: |
|
|
№ 1 «Додавання та віднімання числа 0» |
Математика |
06.11.2018 |
№ 2 «Додавання та віднімання частинами» |
Математика |
12.11.2018 |
№ 3 «Написання малої букви «те», складів, слів і речень з вивченими буквами» |
Навчання грамоти (письмо) |
04.12.2018 |
№ 4 «Велика буква Д. Читання складів, речень, тексту з вивченими літерами» |
Навчання грамоти (читання) |
07.12.2018 |
№ 5 «У двері стукає зима. Створення книжки «Зимові сторінки»» |
Я досліджую світ |
10.12.2018 |
При спостереженні уроків наявність ознаки оцінюється за наступною шкалою:
2 - присутній в повній мірі;1 - присутній частково; 0 - не присутній
Аспект |
Критерії |
Урок 1 |
Урок 2 |
Урок 3 |
Урок 4 |
Урок 5 |
1. Оцінка основних особистісних якостей вчителя
|
1. Знання предмета і загальна ерудиція вчителя. 2. Рівень педагогічної та методичної майстерності. 3. Культура мови, темп, дикція, інтенсивність, образність, загальна і специфічна грамотність. 4. Ступінь тактовності та демократичності спілкування з учнями. 5. Зовнішній вигляд, культура, міміка і жести. |
2
2
2
2
2 |
2
2
2
2
2 |
2
2
2
2
2 |
2
2
2
2
2 |
2
2
2
2
2 |
2.Оцінка основних структурних елементів сучасного уроку |
1. Емоційний настрій на урок, мотивація навчальної діяльності. 2. Формування цілей заняття, очікуваних результатів. 3. Фізичне та емоційне розвантаження. 4. Актуалізації суб'єктного досвіду учнів. 5. Рефлексія. |
2
2
2 2 2 |
2
2
2 2 2 |
2
2
2 2 2 |
2
2
2 2 2 |
2
2
2 2 2 |
3. Оцінка основних характеристик учнів на заняттях.
|
1. Ступінь пізнавальної активності, творчості та самостійності. 2. Рівень розвитку загальнонавчальних і спеціальних умінь і навичок. 3. Ступінь дисциплінованості, організованості і зацікавленості в даному навчальному предметі взагалі й в уроці зокрема.
|
1
1
1 |
1
1
1 |
1
1
1 |
1
1
1 |
1
1
1 |
4.Оцінка змісту діяльності вчителя та учня.
|
1.Науковість, доступність і посильність досліджуваного навчального матеріалу. 2. Актуальність і зв'язок із життям (теорія і практика). 3. Ступінь новизни, проблемності та привабливості навчальної інформації. 4. Оптимальність обсягу, запропонованого для засвоєння матеріалу. |
2
2
2
2 |
2
2
1
2 |
2
2
2
2 |
2
2
2
2 |
2
2
1
2 |
5. Оцінка ефективності засобів діяльності вчителя на уроці
|
1. Раціональність і ефективність використання часу уроку, оптимальність темпу, а також чергування і зміна діяльності в ході уроку. 2. Ступінь доцільності використання наочності і ТЗН на уроці. 3. Ступінь раціональності та ефективності використання методів і організаційних форм роботи. 4. Наявність і ефективність колективних (групових) форм роботи учня на уроці. 5. Рівень зворотного зв'язку з усіма учнями в ході уроку. 6. Ефективність контролю за роботою учнів і рівень вимог, на якому проводилася оцінка їх ЗУН. 7. Ступінь естетичного впливу уроку на учнів. |
2
2
1
0
2
2
2 |
2
1
1
0
2
2
2 |
2
1
1
0
2
2
2 |
2
1
1
0
2
2
2 |
2
1
1
0
2
2
2 |
6. Оцінка мети та результатів проведеного уроку
|
1. Ступінь навчального впливу проведеного уроку на учнів (чому і як навчилися). 2. Ступінь виховного впливу (якою мірою сприяло вихованню учнів у ході уроку). 3. Ступінь впливу уроку на розвиток учнів (що і в якій мірі сприяло їх розвитку). |
1
2
1 |
1
1
1 |
1
1
1 |
1
1
1 |
1
1
1 |
Разом |
Максимальна кількість балів (Nm) 54 бали |
46 |
43 |
44 |
44 |
43 |
К = n / Nm * 100%, де n - кількість набраних балів, Nm - кількість максимальних балів.
К1=46/54 *100% =85%
К2=43/54 *100% =79%
К3=44/54 *100% =81%
К4=44/54 *100% =81%
К5=43/54 *100% =79%
Висновок експерта: К> 70%, урок пройшов на «відмінно»
Експерт : Дячук Т.І., директор школи
Дата: _____________________
З висновками ознайомлена: _____________________Н.К.Тесліцька