ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ МЕДІАГРАМОТНОСТІ – ВАЖЛИВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ
Номер слайду 2
План1. Чому медіакомпетентність вчителя – одна з найважливіших професійних якостей. 2. Медіапростір дітей та дорослих. 3. Про медіавиклики та основні принципи медіаграмотності.
Номер слайду 3
Сучасні люди – мешканці медіапростору.
Номер слайду 4
Медіаграмотність — це сукупність знань, навичок та умінь, які надають людям можливість аналізувати, критично оцінювати і створювати повідомлення різних жанрів та в різних формах для різних типів медіа, а також розуміти й аналізувати складні процеси функціонування медіа в суспільстві, їх та вплив.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Неякісний медіапростір: що робити? - Контроль за медіа- Рівень медіаспоживача/медіастворювача
Шість «С», які змушують нас емоційно реагувати на повідомлення: Сенсація Скандал Смерть Страх Секс Сміх
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Перевір свій рівень медіаграмотностіВизначте, ваша інформація є ФАКТОМ (документом), чи СУДЖЕННЯМ (висловлюванням власного бачення проблеми чи відношення до неї)•Якими можуть бути наслідки некритичного сприйняття інформації та впровадження її в життя•Якими можуть бути наслідки поширення цієї інформації саме Вами
Номер слайду 16
Хто і як формує медіаповедінку дітей? Мас-медіа, доросліДітей не потрібно захищати від медіа. Їх треба навчити жити в медіапросторі.
Номер слайду 17
Основні принципи медіаграмотності Медіа формують наше почуття реальності. Ставлення до об’єктів реального світу формується на основі медіаповідомлень, які сконструювали фахівці, що переслідують певні цілі. • Створення медіапродукту — це бізнес. За кожним бізнесом стоять конкретні люди зі своїми інтересами. Вони визначають зміст того, що ми дивимося, читаємо, слухаємо. • Будь-яке медіаповідомлення транслює певні цінності прямо або неявно. • Медіа впливають на політичну й економічну ситуацію, провокуючи соціальні зміни. • Медіа змушують нас замислюватися про події, що відбуваються в інших країнах.