Медіаграмотність — це сукупність знань, навичок та умінь, які надають людям можливість аналізувати, критично оцінювати і створювати повідомлення різних жанрів та в різних формах для різних типів медіа, а також розуміти й аналізувати складні процеси функціонування медіа в суспільстві, їх та вплив.
Перевір свій рівень медіаграмотностіВизначте, ваша інформація є ФАКТОМ (документом), чи СУДЖЕННЯМ (висловлюванням власного бачення проблеми чи відношення до неї)•Якими можуть бути наслідки некритичного сприйняття інформації та впровадження її в життя•Якими можуть бути наслідки поширення цієї інформації саме Вами
Основні принципи медіаграмотності Медіа формують наше почуття реальності. Ставлення до об’єктів реального світу формується на основі медіаповідомлень, які сконструювали фахівці, що переслідують певні цілі. • Створення медіапродукту — це бізнес. За кожним бізнесом стоять конкретні люди зі своїми інтересами. Вони визначають зміст того, що ми дивимося, читаємо, слухаємо. • Будь-яке медіаповідомлення транслює певні цінності прямо або неявно. • Медіа впливають на політичну й економічну ситуацію, провокуючи соціальні зміни. • Медіа змушують нас замислюватися про події, що відбуваються в інших країнах.