ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ МЕДІАГРАМОТНОСТІ – ВАЖЛИВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ

Про матеріал
Майстер-клас для вчителів "Основні принципи медіаграмотності – важливої компетентності сучасного вчителя"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ МЕДІАГРАМОТНОСТІ – ВАЖЛИВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ

Номер слайду 2

План1. Чому медіакомпетентність вчителя – одна з найважливіших професійних якостей. 2. Медіапростір дітей та дорослих. 3. Про медіавиклики та основні принципи медіаграмотності.

Номер слайду 3

Сучасні люди – мешканці медіапростору.

Номер слайду 4

Медіаграмотність — це сукупність знань, навичок та умінь, які надають людям можливість аналізувати, критично оцінювати і створювати повідомлення різних жанрів та в різних формах для різних типів медіа, а також розуміти й аналізувати складні процеси функціонування медіа в суспільстві, їх та вплив.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Неякісний медіапростір: що робити? - Контроль за медіа- Рівень медіаспоживача/медіастворювача

Номер слайду 7

НЕЯКІСНА ІНФОРМАЦІЯ: 1. Джинса (замовна) 2. Фейкова (неправдива) 3. Неактуальна (застаріла) 4. Неперевірена

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Шість «С», які змушують нас емоційно реагувати на повідомлення: Сенсація Скандал Смерть Страх Секс Сміх

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Перевір свій рівень медіаграмотностіВизначте, ваша інформація є ФАКТОМ (документом), чи СУДЖЕННЯМ (висловлюванням власного бачення проблеми чи відношення до неї)•Якими можуть бути наслідки некритичного сприйняття інформації та впровадження її в життя•Якими можуть бути наслідки поширення цієї інформації саме Вами

Номер слайду 16

Хто і як формує медіаповедінку дітей? Мас-медіа, доросліДітей не потрібно захищати від медіа. Їх треба навчити жити в медіапросторі.

Номер слайду 17

Основні принципи медіаграмотності Медіа формують наше почуття реальності. Ставлення до об’єктів реального світу формується на основі медіаповідомлень, які сконструювали фахівці, що переслідують певні цілі. • Створення медіапродукту — це бізнес. За кожним бізнесом стоять конкретні люди зі своїми інтересами. Вони визначають зміст того, що ми дивимося, читаємо, слухаємо. • Будь-яке медіаповідомлення транслює певні цінності прямо або неявно. • Медіа впливають на політичну й економічну ситуацію, провокуючи соціальні зміни. • Медіа змушують нас замислюватися про події, що відбуваються в інших країнах.

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Майстер-класи
Додано
3 квітня 2019
Переглядів
1614
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку