Експрес- зошит з розвитку зв’язного мовлення «Усне та писемне мовлення»

Про матеріал
Поглиблювати і розширювати знання дітей про мову і мовлення; вчити розрізняти усне та писемне мовлення; удосконалювати навички письма; формувати компетентність спілкуватися рідною мовою, соціальну, громадянську компетентності; виховувати повагу до рідної мови, до традицій своєї країни.
Перегляд файлу

Форми мовлення

Форми мовлення

 

І. Робота з мовним матеріалом

Завдання 1 

D:\Users\Garmash\Desktop\033555453.jpg

 

  •          Про кого цей малюнок?
  •          Що  роблять діти ?
  •          З чого це видно?
  •          За допомогою чого вони висловлюються?

Завдання  2

D:\Users\Garmash\Desktop\завантаження (1).jpg

 

  •          Що робить дівчинка ?
  •          Яку форму мовлення сприймає дівчинка під час читання?

 

Б)  Прийшла зима. Випав білий пухнастий сніг. Діти вибігли на вулицю і раді­ли. Андрійко підійшов до батька і каже:

 

 

 

 

 

В)  Одного разу Оленка попросила:

— Бабусю, приший, будь ласка, ґудзик до плаття.

 

 

 

 

 

 

 

Запам'ятай !

     Усне мовлення повинне бути точним, виразним, повним, правиль­ним, зв'язним.

 

 

 

 

 

 

3. Розгляд таблиці "Усне і писемне мовлення".

активне пасивне активне пасивне

I II і

говоріння слухання писання читання

 

ІІ .Практичні вправи над удосконаленням усного та писемного мовлення

Ігрова  ситуація

А) Скласти невеличку розмову між учнем і вчителем (батьком і сином, бабу­сею і внуком), використавши моделі звертання, силу голосу, інтонацію.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Завдання додому

 

Склади діалог: «У магазині одягу»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Херсонський загальноосвітній навчально-виховний комплекс  №48

Херсонської міської ради

 

                                          

D:\Users\Garmash\Desktop\033555453.jpg

 

                           Дата ______________________________

 

Експрес- зошит

 

 з розвитку  зв’язного мовлення

 

«Усне та писемне мовлення»

 

                                      учня    ____________      класу

 

                   ________________________________________________    

                      

               

 

 

                                                                                      Гармаш Л.М.

 

2022

                            

 

 

 

docx
Додано
15 жовтня
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку