Форми мовлення |
Форми мовлення |
І. Робота з мовним матеріалом Завдання 1
Завдання 2
Б) Прийшла зима. Випав білий пухнастий сніг. Діти вибігли на вулицю і раділи. Андрійко підійшов до батька і каже:
В) Одного разу Оленка попросила: — Бабусю, приший, будь ласка, ґудзик до плаття.
Запам'ятай ! Усне мовлення повинне бути точним, виразним, повним, правильним, зв'язним.
|
3. Розгляд таблиці "Усне і писемне мовлення".
активне пасивне активне пасивне I II і говоріння слухання писання читання
ІІ .Практичні вправи над удосконаленням усного та писемного мовлення Ігрова ситуація А) Скласти невеличку розмову між учнем і вчителем (батьком і сином, бабусею і внуком), використавши моделі звертання, силу голосу, інтонацію.
ІІІ. Завдання додому
Склади діалог: «У магазині одягу»
Херсонський загальноосвітній навчально-виховний комплекс №48 Херсонської міської ради
Дата ______________________________
Експрес- зошит
з розвитку зв’язного мовлення
«Усне та писемне мовлення»
учня ____________ класу
________________________________________________
Гармаш Л.М.
2022
|