Експрес-опитування до теми "Маніпуляції в мас- медіа"

Про матеріал
Експрес-опитування є доцільним у тих випадках, коли необхідно заощадити час для пояснення нового матеріалу. В будь-якому випадку опитування працює на закріплення учнівських компетентностей. Поданий опитувальник допоможе учням оволодіти учням базовими технологіями запобігання впливу маніпулятивних та пропагандистських технологій.
Перегляд файлу

Експрес-опитування до теми “Мас-медіа”

 

1. Назвати види мас-медіа. (Книги, журнали, газети, телебачення, радіо, Інтернет)

2. Назвати найменш популярний вид мас-медіа. (Радіо)

3. Який вид мас-медіа найменш здатний до масового поширення? (Книги)

4. Який вид мас-медіа найбілш здатний до масового поширення? (Інтернет)

5. Вказати функції мас-медіа. (Інформаційна ,управлінська, формування громадської думки, комунікативна, освітня, маркетингова)

6. Проіллюструвати конкретними  прикладами з життя  відповіді на запитання номер 5.

7.Вказати види цензури. (Тоталітарна, авторитарна, ліберальна, модель соціальної поведінки)

8.Записати способи маніпуляції інформацією суспільної думки. (Дозування, велика брехня,  поєднання правди і брехні, затягування часу и

......., поворотний удар, своєчасна брехня)

9. Назвати види маніпуляції  (Маніпуляція інформацією та маніпуляція емоціями)

10. Вказати спільні та відмінні ознаки маніпуляції та фейку.(Маніпуляція в Медіа- це техніка цілеспрямоаноговикривлення інформації заради формування певного погляду,певного ставлення до тієї або іншої проблеми/осби/явища.

Фейк- умисне викривлення або ж неправильне тлумачення явищ, подій ,фактів.

Іноді фейки- це абсолютні вигадки, нісенітниці

Відповідь за кожне запитання вартує один бал.

Перевірити роботи учні зможуть методом взаємоперевірки.

doc
Додано
7 лютого 2019
Переглядів
4817
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку