Електронний помічник для учнів 8-х класів (вчителя) "Творчий проект "Рамка для фото""

Про матеріал
Електронний помічник стане в пригоді учням для виконання творчого проекту "Рамка для фото". Учителі зможуть використати матеріал для впровадження в свою практику дистанційного ("змішаного" чи "перевернутого" навчання) або використовувати у випадку відсутності учнів на уроках з тих чи інших причин. Даний проект "Рамка для фото" є першим для виконання у 8-му класі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Рамка для фото

Номер слайду 2

Проект – це творча діяльність, яка дозволяє нам досягнути мети або вирішити проблему. Проект передбачає створення ідеї нового виробу, його виготовлення, а також оформлення відповідної документації. Під час виконання кожного проекту ми знайомимось з технологіями та будемо навчатись виконувати технологічні операції.

Номер слайду 3

Технології -це знання та вміння, що допомагають нам виготовляти корисні речі. Технології бувають: проектування, добування ресурсів, інформаційні, побутові та інші.

Номер слайду 4

Технології проектування. Технології добування ресурсів. Технології в побуті та іншіТехнології бувають різні:

Номер слайду 5

Творчий проект складається з чотирьох важливих етапів. Перший - організаційно-підготовчий. Ми шукаємо необхідно інформацію та думаємо, що і як ми будемо робити. Третій – технологічний. Ми виготовляємо виріб. Другий – конструкторський. Ми проектуємо, малюємо та креслимо майбутні вироби. Четвертий – заключний. Ми робимо висновки.

Номер слайду 6

Давайте визначимо мету нашого творчого проекту- Кращому другу (подрузі) зробили стильну фотографію. Що можна подарувати йому (їй)?- Мій товариш (подруга) любить займатись фото. Що подарувати?- У батька (мами) скоро день народження. Що можна йому (їй) подарувати?Організаційно-підготовчий етап проекту.

Номер слайду 7

Спираючись на власні знання та опитування друзів і знайомих,досліди необхідність в твоєму виробі та дай відповіді на запитання.1. Хто користується рамками для фото? Чи потрібні вони?2. З якого матеріалу можна виготовити рамку для фото?3. Яким повинен бути мій майбутній виріб? (сформулюй декілька вимог до майбутнього виробу)«Міні-маркетингові дослідження»

Номер слайду 8

Джерела інформаціїДрукованіЕлектронніФорми подання інформаціїГрафічна або зображальна

Номер слайду 9

Звукова. Числова. Відеоінформація. Тактильна інформація. Органолептична інформація. Форми подання інформації

Номер слайду 10

Додаткове завдання. Де можна дізнатися цікаву інформацію про виготовлення майбутнього виробу?

Номер слайду 11

На виставках велике значення має і обрамлення картини (фото). Обрамлення є рамкою, яку ще називають багетом. В багатьох випадках рамка – це прямокутний формат в горизонтальному або вертикальному положенні залежно від художнього задуму самої картини (фото). Також рамки можуть бути овальними, круглими, а іноді навіть химерних (фантастичних) форм. Організаційно-підготовчий етап проекту.

Номер слайду 12

В наші дні можна побачити настінні, настільні фото рамки, фото рамки на декілька фотографій, а також багато листові сімейні фотоальбоми з товстою палітуркою з шкіри і індивідуальним художнім оздобленням обкладинки титульного аркуша альбому. Організаційно-підготовчий етап проекту.

Номер слайду 13

Вимоги до естетичного вигляду (зовнішній вигляд виробу). Вимоги до конструкції (міцність). Вимоги до якості виготовлення (відповідність розмірам, екологічність матеріалів). Формулювання основних вимог до об'єкта праці:

Номер слайду 14

Домашнє завдання- уважно роздивитись вдома різні рамки для фото.- обговорити з батьками перший в цьому навчальному році обраний для виготовлення на уроках трудового навчання об'єкт праці – рамку для фото.

Номер слайду 15

Метод фантазування дозволяє нам спроектувати виріб, уявляючи та вигадуючи неіснуючі образи. Головна умова – відсутність обмежень і правил. Методи проектування. Метод біоформ – це створення оригінального та нового виробу, зовнішній вигляд якого буде запозичений з живої природи.

Номер слайду 16

Метод фокальних об’єктів – це перенесення властивостей випадково обраних явищ та об’єктів на виріб, який проектується. Назва методу походить від слова фокус (центр). Об’єкт, який ми хочемо виготовити ставимо у фокусі (всередині) схеми. Обираємо декілька випадкових предметів. Описуємо їх властивості. Потім переносимо їх на фокальний об’єкт або його частину. Методи проектування

Номер слайду 17

Комбінаторика – це уявне об’єднання кількох різних предметів, щоб отримати щось принципово нове. Комбінувати можна не лише предмети, а й їх властивості, ознаки, характеристики.

Номер слайду 18

Використовуючи різноманітні джерела інформації, знайди декілька моделей-аналогів майбутнього виробу. Саме вони і стануть твоїм «Банком даних». Формуємо банк даних. Зразки, які будуть у твоєму банку даних називаються моделями-аналогами. Вони подібні за призначенням до твого майбутнього виробу. Серед них ти обереш базову модель, яку використаєш для розробки власного проекту. Базова модель - це модель-аналог із банку ідей, яка найбільше відповідає вимогам. Вона є основою для вдосконалення.

Номер слайду 19

Формуємо банк даних

Номер слайду 20

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ Показники якостіМодель №1 Модель №2 Модель №…..1 Краса   2 Оригінальність   3 Легкість у користуванні   4 Легкість у виготовленні5 Не дороге виготовлення Усього балів:   Оглянь уважно свій банк даних та заповни таблицю: Зроби висновок: Варіант № ___ є на мою думку найкращим тому, що ______________ . Я думаю, що зможу виготовити виріб за _________ уроків. Обираємо базову модель

Номер слайду 21

Формуємо банк даних

Номер слайду 22

Рамка для фото 5

Номер слайду 23

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ Показники якостіМодель №1 Модель №2 Модель №…..1 Краса   2 Оригінальність   3 Легкість у користуванні   4 Легкість у виготовленні5 Не дороге виготовлення Усього балів:   Оглянь уважно свій банк даних та заповни таблицю: Зроби висновок: Варіант № ___ є на мою думку найкращим тому, що ______________ . Я думаю, що зможу виготовити виріб за _________ уроків. Обираємо базову модель

Номер слайду 24

Конструкторський етап проекту. Графічне зображення складається з ліній, штрихів, точок і виконується олівцем або кульковою ручкою. Основними графічними зображеннями є кресленик та ескіз. Кресленик виконується за допомогою креслярських інструментів. На кресленику також є певні відомості, що необхідні для виготовлення виробу. Ескіз виконується від руки, без застосування креслярських інструментів, але з дотриманням пропорцій між частинами виробу (деталі).

Номер слайду 25

Щоб кресленики були зручними для зберігання і користування, їх виконують на аркушах паперу певного розміру. Розміри аркуша креслярського паперу називають форматом. Формат аркуша визначається розмірами йога сторін. Ми будемо користуватися аркушами з розмірами сторін 297x210 мм. Цей формат позначають А4.

Номер слайду 26

Графічні зображення: а - креслення деталі; б - ескіз. Нанесення числових розмірів: а - лінійних; б - кутових. Конструкторський етап проекту.

Номер слайду 27

Основні лінії креслення

Номер слайду 28

Основні лінії креслення

Номер слайду 29

Додаткове завдання. Заповніть таблицю, визначивши, навіщо використовують той чи інший тип ліній на кресленику.

Номер слайду 30

Утворення проекції предмета. Проеціювання на одну площину проекцій.

Номер слайду 31

Проеціювання на дві площини проекцій. Креслення, що містить дві проекції. Дві проекції кутника.

Номер слайду 32

Виконай завдання. За наочним зображенням предметів знайдіть їх проекції.

Номер слайду 33

За наочним зображенням предметів знайдіть їх проекції

Номер слайду 34

Побудуй другу проекцію деталі в робочому зошиті. Виконай завдання

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Клаузура – це великий аркуш паперу, на якому презентовані різноманітні варіанти майбутнього виробу в загальному вигляді, з прорисовкою окремих частин чи деталей. Конструкторський етап проекту.

Номер слайду 38

Виконай необхідні для майбутнього роботи малюнки, схеми, викрійки, варіанти оздоблення, шаблони. Конструкторський етап проекту. Увага! Для виконання завдання можеш використатипапір у клітинку, міліметровий папір, картон. Зразок

Номер слайду 39

Усе, з чого ми виготовляємо вироби називають конструкційними матеріалами. Розрізняють природні та штучні конструкційні матеріали. Наприклад: деревина, залізо, пластмаса, скло, каучук та ін. Конструкторський етап проекту. Для того щоб створити виріб необхідно мати не лише зображення цього виробу, але й відповідні знання про матеріали, з яких буде виготовлятися виріб.

Номер слайду 40

Для різних об’єктів добирають конструкційні матеріали з різними властивостями. Конструкторський етап проекту.

Номер слайду 41

Залізо є твердим, пластичним та важким воно є провідником (проводить електричний струм), його широко використовують у машинобудуванні, електротехніці, будівництві. Деревина - м’яка та легка, вона є діелектриком, тобто не проводить електричний струм. Її широко використовують у будівництві, виготовленні меблів тощо.

Номер слайду 42

Матеріали хімічного походження. Гума, скло, пластмаса, папір та інші

Номер слайду 43

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Назва матеріалу. Приблизна кількість1 Визнач, які матеріали потрібні тобі для роботи та їхню кількість. Дай відповідь на запитання: Як властивості конструкційних матеріалів впливатимуть на технологію обробки деталей?

Номер слайду 44

Конструкторський етап проекту. Які інструменти для обробки конструкційних матеріалів ви знаєте? З якими з них ви вже працювали?

Номер слайду 45

«Склади робочу сумку майстра»Потрібно вибрати із запропонованого бланку інструменти та пристосування, які потрібні для виготовлення твого майбутнього виробу. Виконай завдання

Номер слайду 46

Виконай завдання

Номер слайду 47

Робоче місце - це ділянка майстерні з необхідним обладнанням, інструментами та матеріалами, на якій виконуються практичні роботи. Технологічний етап проекту.

Номер слайду 48

Технологічний етап проекту. Для обробки деревини в майстерні встановлюють столярні верстаки, для обробки металів - слюсарні, а для обробки різного виду матеріалів - комбіновані. Верстаки: а – столярний; б - слюсарний; в - комбінований

Номер слайду 49

Виготовляємо виріб, використовуючи необхідні технологічні операції: розмічання, різання, з’єднання, оздоблення. 1. Розмічання заготовок – накреслити на заготовці усі деталі. (економію матеріалів, припуски на обробку)2. Різання (правила безпечної праці)3. Шліфування (зачищання)4. Складання (з’єднання) – цвяхи або шурупи (деревина має велику товщину) або клеєм (деревина має малу товщину)5. Оздоблення (випалювання, лакування, фарбування, мозаїка, аплікація, бісер і так далі). Оздоблення полягає в нанесенні на поверхню виробу декоративного покриття, яке поліпшує їх зовнішній вигляд та захищає від впливу навколишнього середовища. Технологічний етап проекту.

Номер слайду 50

В якій послідовності будемо виготовляти виріб?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Що робимо. Чим робимо1 Технологічний етап проекту. Оздоблення виробу обраним способом. Вирізання деталей виробу. Виявлення та усунення недоліків (за наявності). Розмічання деталей на заготовці. Зачищання та шліфування деталей. З’єднання деталей виробу.

Номер слайду 51

Технологічні операціїЛінійка. Лінійка, олівець. Лобзик, ножівка. Шліфшкурка. Напилок. Клей, цвяхи, молоток, кусачки

Номер слайду 52

Технологічний етап проекту. Під час виконання технологічних операцій обов’язково потрібно дотримуватись правил безпечної роботи. До майстерні входь по дзвонику і виходь лише з дозволу учителя. Працюй лише на своєму робочому місті. На початку уроку перевір робоче місце на відсутність зайвих речей та підготуй все необхідне для уроку. Використовуй обладнання, інструменти та матеріали обережно та тільки за призначенням.

Номер слайду 53

Інструменти й пристосування слід розташовувати на верстаку у такий спосіб, щоб вони трохи виступали за межі верстака. Через кожні 45 хвилин треба робити перерву. Працюючи інструментом, за необхідності можна відволікатися і заважати працювати іншим. Після завершення роботи інструменти потрібно залишити там, де працювали. Спробуй знайти та виправити неправильний варіант. Виконай завдання

Номер слайду 54

Заготовка — частина матеріалу, достатня за розмірами та підготовлена для виготовлення з неї деталі або виробу. Креслярські інструменти. Розмічанням називають нанесення контурних ліній майбутньої деталі на заготовку.

Номер слайду 55

Виконай завдання. Необхідно своїми словами дати визначення таких понять: базова лінія; брак; заготовка; контур; припуск.«Дай визначення»

Номер слайду 56

Проаналізувати виконану впродовж уроку роботу та дати відповіді на запитання: Чи встигаю я за визначений час виготовити деталі виробу?Що потрібно включити до плану наступного уроку, щоб завершити виконання проекту вчасно? Який інструмент та матеріал мені потрібні для наступного уроку?Зібрати коментарі до виготовленого виробу від однокласників, батьків та знайомих. Домашнє завдання

Номер слайду 57

Спробуйте відповісти на запитання: Чи велика вартість виробу? Хто зможе придбати такий виріб?Чи буде попит на цей виріб?Як можна зменшити вартість виробу?Спробуй порахувати кількість та вартість використаних під час виконання проекту матеріалів. Заключний етап проекту.

Номер слайду 58

Спробуйте дати відповіді на запитання: Чи отримав ти виріб, який запланував?Щоб ти змінив у виробі, якби виготовляв його ще раз?Що для тебе виявилось найскладнішим у виконанні проекту?Чого я навчився під час виконання проекту?Чи є у тебе бажання виготовити ще декілька подібних виробів? Заключний етап проекту.

Номер слайду 59

Підготовка виробу до презентаціїУпродовж декількох тижнів я працював над проектом ____________________Мій виріб буде цікавим для _____________, тому що _______________________. Я обрав такий вид оздоблення виробу, тому що ________________________Мети проекту я досягнув тому, що ___________________________Після виконання цього проекту у менеє бажання розробляти і проектувати ___________________________.

Номер слайду 60

Домашнє завдання. Продумати, як поширити результати проектної діяльності в мережі Інтернет.

Номер слайду 61

Додаткові матеріали

Номер слайду 62

Додаткові матеріали

Номер слайду 63

Додаткові матеріали

Номер слайду 64

Додаткові матеріали

Номер слайду 65

Додаткові матеріали

Номер слайду 66

Рука з лобзиком має виконувати лише вертикальні рухи (вгору-вниз). Їх потрібно робити без різких ривків та старатись задіяти всю довжину пилочки. Друга рука плавно розвертає і переміщує заготовку. Зворотній рух пилочки виконуємо без натискання. Основні правила роботи ручним лобзиком. Додаткові матеріали

Номер слайду 67

Додаткові матеріали

Номер слайду 68

Свердління – різновид різання конструкційних матеріалів. Його виконують за допомогою свердл. Для обертання свердла використовують ручні, механічні та електрифіковані інструменти. Додаткові матеріали

Номер слайду 69

Додаткові матеріали. Як з’єднати мій собою деталі виробу?

Номер слайду 70

Додаткові матеріали. Оздоблення полягає в нанесенні на поверхню виробу або деталі декоративного покриття, яке поліпшує їх зовнішній вигляд та захищає від впливу навколишнього середовища. Основні етапи оздоблення виробів з деревини такі:- підготовка поверхні деталі (зачищення та шліфування);- нанесення захисного декоративного покриття, яке може бути прозорим або непрозорим.

Номер слайду 71

Номер слайду 72

Матеріали, використані у презентації, зібрано у вільних джерелах Інтернет. Більше інформації щодо викладання предмету у 8-му класі можна переглянути на сторінках авторського проекту «Трудове навчання», скориставшись наступним посиланням:http://trydovenavch.blogspot.com/

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1.  Jane
    ПРОСТО БОМБА,КЛАССНО И ПОЛЕЗНО.СПАСИБО ЗА ТРУД.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
26 липня 2019
Переглядів
7297
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку