Елементи STEM -освіти на уроках математики в 3 класі на тему: Досліджуємо таблицю Піфагора.

Про матеріал
Тема: Досліджуємо таблицю Піфагора. Мета: Формувати обчислювальні навички табличного множення та ділення; - узагальнити особливості результатів таблиць множення 2, 3, 5, 9; - -закріпити способи відновлення результатів таблиць множення, - закріпити обчислювальні навички табличного множення і ділення. - формування ключових компетентностей: - уміння вчитися: розвивати вміння дотримувати правильної постави під час - письма і читання, здатність організовувати своє робоче місце; виконувати - розумові операції й практичні дії; працювати самостійно, оцінювати свою - роботу; розвивати пізнавальний інтерес; - комунікативної: розвивати математичне мовлення, уміння говорити чітко, - висловлювати власну думку; Обладнання: телефон, ноутбук, цеглинки Lego, картки з завданнями. Хід уроку І. Організаційний момент. Психологічне налаштування. 1. Вправа «Підбери пару» З’єднайте на своїх картках назву арифметичної дії з її позначкою. Розфарбуйте смайлик якого кольору ховається кожна арифметична дія. 2. II. Актуалізація знань учнів. Вправа «Розгадаймо» Пригадаймо назви арифметичних дій. ( Віднімання ) ( Додавання ) ( Множення ) ( Ділення ) III. Оголошення теми і мети уроку. - Чи можна ділити на нуль? - Як знайти невідомий доданок? невідомий множник? - Як знайти невідоме зменшуване? невідоме ділене? - Як знайти невідомий від’ємник? невідомий дільник? Найстарша відома таблиця множення була знайдена в Стародавньому Вавилоні. Її вік приблизно 4000 років. Іноді винахід таблиці множення приписують Піфагору, на честь якого вона названа в різних мовах, включаючи французьку, італійську та російську. Сьогодні ми познайомимося з таблицею Піфагора й заповнимо її. IV. Тренувальні вправи 1. Перегляньте відео, пригадайте таблицю множення та попрацюйте з підручником (с46. №1) https://www.youtube.com/watch?v=UuilODdroFU https://www.youtube.com/watch?v=MIimam5bSak 2. Попрацюйте з підручником с. 46 №2 Розглянь таблицю множення. Її ще називають таблицею Піфагора. У першому стовпчику записано перші множники, а у верхньому ряді — другі множники. Прочитай результати множення чисел 2 і 2, 3 і 3, 4 і 4 ... . Прочитай результати множення числа 2; результати множення на 2. 4. Фізкультхвилинка з цеглинками Lego https://www.youtube.com/watch?v=pfWasWXv4bU 5. Попрацюйте з підручником с.47 №3. Склади свою таблицю множення. У верхньому ряді та в першому стовпчику запиши числа від 1 до 9. По діагоналі запиши результати множення однакових чисел. Згадай закономірність у записі чисел, які є результатами в таблицях множення числа 2; числа 3; числа 5; числа 9. - Склади свою таблицю множення. У верхньому ряді та в першому стовпчику запиши числа від 1 до 9. По діагоналі запиши результати множення однакових чисел. Згадай закономірність у записі чисел, які є результатами в таблицях множення числа 2; числа 3; числа 5; числа 9. 6. Розв’яжіть задачу. Маленький ведмедик заблукав і потрапив на очі голодній пумі. 18 хвилин ведмедик біг від пуми, на 9 хвилин менше він плив на оцупку річкою і в 3 рази менше часу, ніж біг, він намагався пливти сам, а потім йому на допомогу прийшла матуся-ведмедиця. Скільки часу ведмедик боровся з небезпекою самостійно? 7. Творчі вправи. Створення учнями власних тематичних картотек. V. Підсумок уроку - Про що цікаве ви дізнались сьогодні на уроці? - Які «секрети» таблиць множення ви знаєте? - Чи будуть вам корисні ці секрети в навчанні і в повсякденному житті? - Розкажіть про результати власних навчальних досягнень. Оцініть свою роботу на уроці за допомогою цеглинок Lego. VІ. Домашнє завдання Підготуй 10 прямокутних аркушів з довжиною 16 см і шириною 8 см. Запиши на кожному аркуші по одному найскладнішому для тебе випадку з будь-якої таблиці множення. Розташуй аркуші вдома так, щоб часто їх бачити. Спробуй запам'ятати рівності. Залишай аркуші з рівностями, які ще не вдається згадувати без підказки. Джерела: 1. https://vseosvita.ua/library/demonstracijnij-material-ceglinki-lego-343310.html 2. https://rozmalyovka.com.ua/rozmalovka-smajly/ 3. https://www.youtube.com/watch?v=pfWasWXv4bU 4. https://www.youtube.com/watch?v=UuilODdroFU 5. https://www.youtube.com/watch?v=MIimam5bSak 6. https://pidruchnyk.com.ua/1512-matematyka-3-klas-skvorcova.html 7. https://images.app.goo.gl/pF2wVtvzwCTPDJAq7 8. https://images.app.goo.gl/jiR5Zq2W9UqTDGiQA
Перегляд файлу

Тема: Досліджуємо таблицю Піфагора.

Мета: Формувати обчислювальні навички табличного множення та      ділення;

-         узагальнити особливості результатів таблиць множення 2, 3, 5, 9;

-         -закріпити способи відновлення результатів таблиць множення,

-         закріпити обчислювальні навички табличного множення і ділення. 

-         формування ключових компетентностей:

-         уміння вчитися: розвивати вміння дотримувати правильної постави під час

-         письма і читання, здатність організовувати своє робоче місце; виконувати

-         розумові операції й практичні дії; працювати самостійно, оцінювати свою

-         роботу; розвивати пізнавальний інтерес;

-         комунікативної: розвивати математичне мовлення, уміння говорити чітко,

-         висловлювати власну думку;

 

 Обладнання:  телефон, ноутбук, цеглинки Lego, картки з завданнями.

Хід уроку

І. Організаційний  момент.

Психологічне налаштування.

  1. Вправа «Підбери пару»

З’єднайте на своїх картках назву арифметичної дії  з її позначкою. Розфарбуйте смайлик якого кольору ховається кожна  арифметична дія.

  1. Розмальовки Смайлики

 

 

C:\Users\Lisa\Desktop\Screenshot_3.pngРозмальовки Смайлики

 

 

Розмальовки Смайлики

 

 

C:\Users\Lisa\Desktop\Screenshot_5.pngРозмальовки Смайлики

 

 

 

II. Актуалізація знань учнів.

Вправа «Розгадаймо»

Пригадаймо  назви арифметичних  дій.

 

( Віднімання )

 

( Додавання )

 

 

( Множення )

  

( Ділення )

 

 

III. Оголошення теми і мети уроку.

- Чи можна ділити на нуль?

- Як знайти невідомий доданок? невідомий множник?

- Як знайти невідоме зменшуване? невідоме ділене?

-  Як знайти невідомий від’ємник? невідомий  дільник?

Найстарша відома таблиця множення була знайдена в Стародавньому Вавилоні. Її вік приблизно 4000 років. Іноді винахід таблиці множення приписують Піфагору, на честь якого вона названа в різних мовах, включаючи французьку, італійську та російську. Сьогодні ми познайомимося з таблицею Піфагора й заповнимо її.

IV. Тренувальні вправи

  1. Перегляньте відео, пригадайте таблицю множення та  попрацюйте з підручником (с46. №1)

https://www.youtube.com/watch?v=UuilODdroFU

https://www.youtube.com/watch?v=MIimam5bSak

  1. Попрацюйте з підручником с. 46 №2

Розглянь таблицю множення. Її ще називають таблицею Піфагора. У першому стовпчику записано перші множники, а у верхньому ряді — другі множники. Прочитай результати множення чисел 2 і 2, 3 і 3, 4 і 4 ... . Прочитай результати множення числа 2; результати множення на 2.

 

4. Фізкультхвилинка  з цеглинками Lego

https://www.youtube.com/watch?v=pfWasWXv4bU

5. Попрацюйте з підручником с.47 №3.

C:\Users\Lisa\Downloads\websiteplanet-qr (1).png

 

 

 

 

 Склади свою таблицю множення. У верхньому ряді та в першому стовпчику запиши числа від 1 до 9. По діагоналі запиши результати множення однакових чисел. Згадай закономірність у записі чисел, які є результатами в таблицях множення числа 2; числа 3; числа 5; числа 9.

 

 

 

 

 

 

 

 

-         Склади свою таблицю множення. У верхньому ряді та в першому стовпчику запиши числа від 1 до 9. По діагоналі запиши результати множення однакових чисел. Згадай закономірність у записі чисел, які є результатами в таблицях множення числа 2; числа 3; числа 5; числа 9.

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Розв’яжіть задачу.

вода медведь медвежонок HD обои для ноутбукаМаленький ведмедик заблукав і потрапив на очі голодній пумі. 18 хвилин ведмедик біг від пуми, на 9 хвилин менше він плив на оцупку річкою і в 3 рази менше часу, ніж біг, він намагався пливти сам, а потім йому на допомогу прийшла матуся-ведмедиця. Скільки часу ведмедик боровся з небезпекою самостійно?

7. Творчі вправи.

Створення учнями власних тематичних картотек.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V.  Підсумок уроку

- Про що цікаве ви дізнались сьогодні на уроці?

- Які «секрети» таблиць множення ви знаєте?

- Чи будуть вам корисні ці секрети в навчанні і в повсякденному житті?

- Розкажіть про результати власних навчальних досягнень.

Оцініть свою роботу на уроці за допомогою цеглинок Lego.

VІ. Домашнє завдання

ᐈ Стикер на фото, фон стикер | скачать на Depositphotos®Підготуй 10 прямокутних аркушів з довжиною 16 см і шириною 8 см. Запиши на кожному аркуші по одному найскладнішому для тебе випадку з  будь-якої таблиці множення. Розташуй аркуші вдома так, щоб часто їх бачити. Спробуй запам'ятати рівності. Залишай аркуші з рівностями, які ще не вдається згадувати без підказки.

ᐈ Стикер на фото, фон стикер | скачать на Depositphotos® 

ᐈ Стикер на фото, фон стикер | скачать на Depositphotos®

ᐈ Стикер на фото, фон стикер | скачать на Depositphotos®ᐈ Стикер на фото, фон стикер | скачать на Depositphotos® 

 

 

 

ᐈ Стикер на фото, фон стикер | скачать на Depositphotos®ᐈ Стикер на фото, фон стикер | скачать на Depositphotos® 

 

 

 

 

 

Джерела:

  1. https://vseosvita.ua/library/demonstracijnij-material-ceglinki-lego-343310.html
  2. https://rozmalyovka.com.ua/rozmalovka-smajly/
  3. https://www.youtube.com/watch?v=pfWasWXv4bU
  4. https://www.youtube.com/watch?v=UuilODdroFU
  5. https://www.youtube.com/watch?v=MIimam5bSak
  6. https://pidruchnyk.com.ua/1512-matematyka-3-klas-skvorcova.html
  7. https://images.app.goo.gl/pF2wVtvzwCTPDJAq7
  8. https://images.app.goo.gl/jiR5Zq2W9UqTDGiQA

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 листопада 2023
Переглядів
164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку