Елементи тренінгу: «Формування конкурентознадної шкільної команди в умовах Нової української школи»
Перш,ніж приступити до виконання вправ тренінгу почнемо роботу за даними правилами:
1.Поважайте ставлення до співрозмовника.
2.Один говорить – інші слухають.
3. Кожен має право на свою точку зору.
4. Ми всі різні, але будьмо толерантними.
5. Правило піднятої руки.
І. Кожен з вас являється керівником вашого педагогічного колективу і по своєму формує методичну роботу з колективом і мені б хотілося дізнатися як ви налагоджуєте свою методичну роботу. Зараз за допомогою вправи «Асоціації» кожен з вас висловить свою думку: «Як ви розумієте значення словосполучення «Шкільна команда»
ВИСНОВОК: Думки в кожного різні і кожен розуміє по своєму. Як бачимо, що для результативної роботи освітнього закладу необхідна згуртована міцна шкільна команда. Команда єдино думців, які впевнено йдуть до своєї мети.
ІІ. Я вважаю, що тільки робота в команді дасть можливість досягти тих висот, які ставить перед нами НУШ. Пропоную вам збудувати будинок, у якому показати роботу в команді. Складові будинку є основою (фундаментом) команди, цеглинки – фактори командної роботи, так – результат роботи в команді.( елементи будиночка є заготовки вирізані з паперу)
ВИСНОВОК: Співпраця – це головна умова існування колективу, тільки взаємодіючи і підтримуючи один одного ми можемо досягти успіхів у своїй діяльності.
ІІІ. Вправа «Рука допомоги»
Кожній команді зобразити руку, на якій написати до кого ви найчастіше звертаєтеся за допомогою (кожен член команди буде відчувати підтримку, допомогу, порозуміння один одного)
ВИСНОВОК: кожна людина потребує допомоги і підтримки. І саме робота в команді дає більш продуктивний результат і впевненість у підтримці.
ІV. Вправа «Ідеальний учитель:який він?»
Учасникам команди пропонується назвати риси та властивості ідеального вчителя.(результати обговорюються разом)
ВИСНОВОК: Ідеальний вчитель – це людина, яка поважає їхню думку, розуміє і дає право на помилку. Уроки таких вчителів досить нестандартні, креативні та цікаві й проходять у вигляді ігор, завдяки яким у кожного учня розвиваються індивідуальні якості. Педагог має враховувати властивості дитини та обставини, в яких вона живе – батьки, матеріальна забезпеченість, інтелектуальні здібності, схильність до співчуття чи лідерства та ін.
V. Вправа «Компліменти»
Учасники обирають собі пару і говорять один одному компліменти.( кожен учасник відповість на запитання: Що Ви відчували коли вам говорили компліменти,а що коли ви говорили?)
ВИСНОВОК: Я знаю, що к кожному закладі є своя сформована команда. І сьогодні, в час важливих змін, тільки робота в команді дає можливість досягти успіхів у поставлених цілях. Бажаю кожному з вас мати конкурентно-спроможну, успішну команду у формуванні інновацій освітнього простоту в рамках НУШ.