20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Елетронний навчальний тренажер та перевірний тест з теми "Іменник"

Про матеріал

Контрольно-діагностична система Microsoft PowerPoint – для контролю знань учнів 3-х класів з теми "Іменник" . Перед виконанням завдання тематичного оцінювання учень має можливість перевірити свої знання з теми за допомогою навчального тренажера. Програмовий засіб має чітку інструкцію роботи з навчальним тренажером та тестуванням з теми. Тематична робота має 10 послідовних дій, щоб оцінювати роботу за принципом «скільки дій зробив – таку оцінку заробив».

Вправи, практичні та тематичні роботи розроблені з урахуванням вимог державного стандарту до знань і вмінь учнів, а також з урахуванням 12-бальної системи оцінювання, дозволяють розвивати і вдосконалювати всі мислительні вміння учнів і сформувати компетентності учнів як загальну здатність, що базується на знаннях, досвіді, цінностях, здібностях, набутих завдяки навчанню.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Перевір свої знання по темі “Іменник” Навчальний тренажер та перевірний тест «Іменник» 3 клас

Номер слайду 2

Дорогий друже! Ось ти і закінчив вивчати тему «Іменник». Хочеш перевірити свої знання по темі. В цьому тобі допоможе цей освітній ресурс. Його перший рівень є тренажером, за допомогою якого ти можеш згадати певне правило з теми «Іменник» і удосконалити свої уміння і навички. Другий рівень - перевірний тест по цій темі, за який ти отримаєш оцінку. Сподіваємося, що це заняття допоможе тобі стати більш самостійним, впевненим у собі та успішним. Бажаємо успіхів! Перейти до тренажера Перейти до тесту

Номер слайду 3

Інструкція по роботі з навчальним тренажером Кожне завдання має 4 варіанти відповіді. Ти повинен вибрати один правильний. Якщо ти вибрав правильну відповідь, з'явиться " плюс". Якщо ти вибрав невірну відповідь, з'явиться " мінус". Щоб перейти до наступного завдання, клацни на трикутник в правому нижньому кутку. Бажаємо успіхів!

Номер слайду 4

1. Вкажи правильну відповідь: Іменник означає ознаку предмета. дію предмета. назву предмета. кількість предметів. - - + -

Номер слайду 5

2. Вибери ряд, в якому записано лише іменники. річка, музика, пісня, учениця рука, гра, молодий, лев літати, гніздо, печера, ящірка лікар, ліки, лікувати, лікувальні - - + -

Номер слайду 6

3. Загальні іменники - це назви країн, річок, міст, вулиць, озер; назви багатьох предметів. прізвища, імена, по батькові; клички тварин; - - + -

Номер слайду 7

4. Продовж речення: Іменники змінюються за числами, питаннями, родами; питаннями, родами; числами, питаннями, часами; числами, питаннями; - - + -

Номер слайду 8

5. Вкажіть речення,в якому підмет є іменником середнього роду. Вранці Дюймовочка з'їдала зернятко. Ми поїхали на риболовлю. Хлібне поле заколосилося. Маленька дівчинка сиділа за столом. - - + -

Номер слайду 9

6. Яким членом речення є виділене слово? Коли ніч похмура, на небі зникають зірки. присудок підмет другорядний член речення не є членом речення - - + -

Номер слайду 10

7. Вибери рядок, в якому всі іменники стоять у множині. Морозиво, молоко, хліб, думки. Метелики, лікарі, ножиці, канікули. Лікарі, мисливці, кішка, сонце. Молекули, пісні, портфель, діти. - - + -

Номер слайду 11

8. Визначте рід виділеного іменника. Багато різної їжі запасла білка на зиму. Вживається завжди у множині Чоловічий рід Жіночий рід Середній рід - - + -

Номер слайду 12

9. У якому ряду обидва іменника відносяться до середнього роду? постригти волосся, сидить на вікні визирнути з-за хмари, жити в розкоші засіб від мозолів, потребувати допомоги у вузькій щілині, з'їсти яблуко - - + -

Номер слайду 13

10. Іменник відповідає на питання: Де? Куди? Звідки? Як? Який? Яка? Яке? Які? Що робити? Що зробити? Хто? Що? - - + -

Номер слайду 14

Як ти оцінюєш свою роботу на тренажері? Знання відмінні! Переходжу до тесту! Було багато помилок, необхідно попрацювати з правилом.

Номер слайду 15

Інструкція по роботі з тестом Перевірочний тест складається з 10 завдань. Кожне завдання має 4 варіанти відповіді, один з яких - правильний. 2. Перш ніж натискати на відповідь, добре подумай, тому що, відповівши, ти перейдеш до наступного питання і не зможеш внести зміни у свою відповідь. 3. Щоб дізнатися про свій результат, натисни на кнопку "Результат". Ти побачиш загальне число правильних відповідей, оцінку за тест і таблицю результатів з кожного питання. 4. Ти можеш проглянути свої помилки, натиснувши на відповідну кнопку. Перехід від слайду до слайду в режимі перегляду помилок важливо робити по трикутниках в нижньому правому кутку слайду. 5. Якщо хочеш повторити тест, то зітри результат(кнопка “Знищення результатів") і натисни на кнопку "Повторити тест".

Номер слайду 16

1. У якому рядку іменники відповідають на питання що? Лялька, вікно, портфель, радість. Миша, дочка, стіл, лікарі. Пісня, колосся, школяр, день. Сіль, синиця, обличчя, море. - - + -

Номер слайду 17

2. Вкажи ряд, в якому усі іменники вживаються лише в однині. молоко, залізо, дитинство персик, вишня, слива літак, золото, дитина капітан, човен, море - - + -

Номер слайду 18

3. Вибери рядок, в якому всі іменники – власні назви. Кіровоград, Карпати, Сергій, Леся Українка Корова Веселка, кіт Димок, бабуся, озеро джміль, Дніпро, риба, тренер Олексій Іванович Поет А.Костецький, метелик, пшениця, учитель - - + -

Номер слайду 19

4. Які іменники не можна поставити у форму однини? канікули, штани сливи, моря цукерки, школи ножі, телята - - + -

Номер слайду 20

Чорне море, пісня, літо, Ігор Євразія, кіт, берези Дівчата, телефони, Аліна Дитина, зошити, сіно - - + - 5. Вибери рядок, в якому іменники вжиті в однині.

Номер слайду 21

6. Вибери рядок з іменниками чоловічого роду. Лікар, кіт, пакунок, міст Миша, яблуко, ніч, сонце Інженер, директор, шафа, світанок Місто, дівчинка, дерево, балет - - + -

Номер слайду 22

7. Добери потрібний прийменник: ... тином цвіте мальва. Перед Зі До На - - + -

Номер слайду 23

8. Проаналізуй слово птах за алгоритмом: 1) на яке питання відповідає, 4) істота чи неістота, яка частина мови, 5) рід, власна чи загальна назва, 6) число. Птах – хто?, іменник, загальна назва, істота, чоловічій рід, однина. Птах – хто?, іменник, загальна назва, неістота, середній рід, однина. Птах – хто?, іменник, власна назва, істота, чоловічий рід, множина Птах – хто?, іменник, загальна назва, неістота, чоловічій рід, однина. - - + -

Номер слайду 24

космонавт, шахтар, учениця, дятел; пшениця, кукурудза, бджоли, ведмідь; джміль, черешня, фіалка, бегемот вулиця, сорока, вовк, верба, - - + - 9. Визначити рядок, в якому всі іменники, що позначають істоти.

Номер слайду 25

10. До групи іменників добери загальну назву: Черемха, дуб, осика, клен - ... дерева. декоративні; садові; тропічні: фруктові; - - + -

Номер слайду 26

Підведем підсумки Правильних відповідей Оцінка Перегляд помилок в в в в в в в в в в 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Номер слайду 27

Повторимо правило: Перейти до тренажера Перейти до тесту ІМЕННИК ЧАСТИНА МОВИ ОЗНАЧАЄ Назви неістот ЩО ? дуб, зерно має рід Чоловічий (він, мій) – Олег, стіл Жіночий (вона, моя) – дочка, мрія Середній (воно, моє) – сонце, дитя Назви істот ХТО ? снігур, учень ВЛАСНІ НАЗВИ Оксана, Шевченко, Дніпро ЗАГАЛЬНІ НАЗВИ сонце, радість, місто

ppt
Додано
13 січня
Переглядів
325
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку