Основна наша діяльність – це урок. Учитель математики готує свій урок так, що в учнів виникає бажання розуміти, вивчати новий матеріал, з'являється зацікавленість роботою, вони стають співучасниками навчально-виховного процесу. Для цього використовуються різноманітні форми й методи організації роботи
А епіграфом нашого уроку будуть слова Піфагора:
Не роби ніколи того, що не знаєш. Але вчись усьому, що потрібно знати, і тоді будеш вести спокійне життя.
Добре засвоєна мудрість не забувається ніколи. Піфагор.
Вислів Піфагора:
Не вважай себе великою людиною за довжиною твоєї тіні під час заходу сонця.
Узагальнення - один із найважливіших факторів розвитку математики. ( У. Сойєр).
"Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам”ятаю.
Те, що я чую, бачу і обговорюю, я починаю розуміти.
Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань та навичок.
Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.”
(давньогрецький філософ Конфуцій).
Ми, дружні математики, ми будемо іти
В країну Математики, щоб відповідь знайти.
Щоб розум показати свій і досягти мети
Ми будемо трудитись, щоб нам перемогти!
Щоб водить кораблі, щоб у небо злітать,
Треба все нам уміть, треба алгебру знать.
І щоб лікарем стать, і у космос літать –
Треба перш за усе добре алгебру знать.
Хто науку цю цікаву добре знатиме,
Той ніколи в кожнім ділі не блукатиме.
Предмет математики такий серйозний, що корисно не нехтувати нагодою робити його трохи цікавішим. Б. Паскаль.
Хіба ти не помітив, що здібний до математики успішний у всіх науках про природу? ( Платон )
„ Якщо не висловлено різні думки, немає з чого вибирати краще”.
„Знання збираються по краплині, як вода в долині”.
„Живи своїм розумом, але звіряйся з чужим”.
„Не досить оволодіти премудрістю, потрібно також вміти користуватися нею”.
„Не кажи чому учився, а чого пізнав”.
«Якщо ти хочеш бути великим математиком, не дозволяй відволікати тебе від розмірковування до тих пір, поки сам того не побажаєш» Рене Декарт.
Математика – цариця всіх наук. Її коханий – істина, її наряд – простота і ясність. Палац цієї володарки оточений тернистими заростями, і щоб досягти його, кожному треба продертися крізь хащі. Випадковий подорожній не знайде в її палаці нічого привабливого. Краса його відкривається лише розуму, який любить істину і загартовувався в боротьбі з труднощами. ( Снядецький Ян )
Рене Декарт «Теорія без практики мертва і безплідна, практика без теорії неможлива».
Навчати себе самого - благородна справа, але ще більш благородна - навчати інших; до речі, останнє куди легше. Марк Твен
Любити все людство легше, ніж зробити добро сусіду. Г.Сковорода.
Не розумієш сам – поясни сусіду.
Щоб уникати помилок, необхідно набувати досвіду;
Щоб набувати досвіду, треба робити помилки. Л.Д. Пітер.
Відкриття – це 10% натхнення і 90% праці. Т.Едісон.
Якщо щось можна довести справою, то на це не обов'язково витрачати слова. Езоп.
Без прикладів неможливо ні правильно вчити ні правильно навчатися. Колумелла.
Той, хто помилився на першому ґудзику, не зможе застебнути камзола. Й. Гете
Єдиний шлях, що веде до знань – діяльність. Б. Шоц
Знання лише тоді знання, коли вони здобуті зусиллями своєї думки, а не тільки пам’яттю. Л. Толстой
Велич розуму вимірюється кількістю ідей та їх поєднанням. К. Гельвецій
Неуки ставляться до науки з презирством, невчені люди захоплюються нею, тоді як мудрі люди – вміють користуватися нею. Ф. Бекон
Проблеми, з якими ми стикаємося, не можуть бути розв’язані на тому ж рівні мислення, на якому ми були, коли створювали їх. А.Ейнштейн
Усі людські вміння – це суміш терпіння і часу. О. Бальзак
Не в кількості знань полягає освіта, а в повному розумінні й майстерному застосуванні всього того, що знаєш. Дістервег
Ніколи не пізно порозумнішати. Д. Дефо
Як приємно дізнатися, що ти чогось навчився. Ж Мольєр
Хоч слова «так» і «ні» короткі, все ж вони вимагають серйозних роздумів. Піфагор.
Не вважай невдачею те, що можна виправити. Катон