№ |
Дата |
Тема |
Очікуваний результат
|
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
|||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух/зорове сприймання |
Усна/писемна взаємодія |
|||||
16 |
|
Тема 5.2. Основи професійного спілкування. |
Надає основну інформацію у спілкуванні. Уміє вести елементарні бесіди виробничого характеру.
|
|
|
|
|
|
17 |
|
Тема 5.3. Інтернет. Роль Інтернету в забезпеченні руху інформації. |
Описує можливості використання мобільних технологій, Інтернету, комп’ютерів. Усвідомлює роль Інтернету як фактора руху інформацією.
|
|
|
|
|
|
18 |
|
Тема 5.4. Резюме. Складання резюме. |
Складає елементарне електронне резюме.
|
|
|
|
|
|
19 |
|
Тема 5.5. Розміщення резюме в Інтернет-мережі. |
Описує можливості використання мобільних технологій, Інтернету, комп’ютерів. Усвідомлює роль Інтернету як фактора руху інформацією.
|
|
|
|
|
|
20 |
|
Тема 5.6. Соціальні мережі. Мова соціальних мереж. |
Уміє вести елементарні бесіди виробничого характеру. Наводить приклади найпопулярніших соціальних мереж |
|
|
|
|
|
21 |
|
Тема 5.7. Написання електронного повідомлення використовуючи сучасні скорочення в англійській мові |
Складає елементарне електронне повідомлення |
|
|
|
|
|
Розділ 6. Професії природоохоронної та екологічної галузей. Їх актуальність для сьогодення (5 годин) |
||||||||
22 |
|
Тема 6.1. Проблеми захисту навколишнього середовища в Україні |
Характеризує професії природоохоронної та екологічної галузей. Уміє вести елементарні бесіди виробничого характеру.
|
|
|
|
|
|
23 |
|
Тема 6.2. Проблеми захисту навколишнього середовища в країні, мова якої вивчається (Англія, США)
|
Обговорює світові екологічні проблеми.
|
|
|
|
|
|
24 |
|
Тема 6.3. Професії природоохоронної та екологічної галузей |
Характеризує професії природоохоронної та екологічної галузей.
|
|
|
|
|
|
25 |
|
Тема 6.4. . Основи професійного спілкування. |
Вміє вести бесіду по темі. Аналізує можливості використання набутої лексики для спілкування. |
|
|
|
|
|
26 |
|
Тема 6.5. Актуальність професій природоохоронної та екологічної галузей. |
Обговорює актуальність професій |
|
|
|
|
|
Розділ 7. Англійська мова у сфері туристичного, готельного та шоу-бізнесу |
||||||||
27 |
|
Тема 7.1. Туризм. Англійська мова у сфері туристично-готельного бізнесу |
Веде дискусію щодо важливості англійської мови у сфері туристично-готельного бізнесу .
|
|
|
|
|
|
28 |
|
Тема 7.2. Основи професійного спілкування
|
Уміє вести елементарні бесіди виробничого характеру. |
|
|
|
|
|
29 |
|
Тема 7.3. Телефонні розмови. Правила ведення телефонної розмови. |
Володіє правилами ведення телефонної розмови
|
|
|
|
|
|
30 |
|
Тема 7.4. Телефонні розмови (замовлення квитків, місць у готелі, з’ясування місцезнаходження у довідкових службах). |
Уміє вести елементарні бесіди виробничого характеру.
|
|
|
|
|
|
31 |
|
Тема 7.5. Шоу-бізнес Англійська мова у сфері шоу-бізнесу. |
Знає кваліфікаційні характеристики професій шоу-бізнесу.
|
|
|
|
|
|
32 |
|
Тема 7.6. Основи професійного спілкування. |
Аналізує можливості використання набутої компетентності в інших сферах діяльності. |
|
|
|
|
|
Розділ 8. Здоров’язберігаючі професії та професії сфери спорту |
||||||||
33 |
|
Тема 8.1. Спорт. |
Усвідомлює позитивні аспекти знання англійської мови в сфері спорту.
|
|
|
|
|
|
34 |
|
Тема 8.2. Професії сфери спорту та здоров’я зберігаючі професії.
|
Називає професії сфери спорту та може описати базові вимоги до них. Уміє вести елементарні бесіди виробничого характеру.
|
|
|
|
|
|
35 |
|
Тема 8.3. Основи професійного спілкування.
|
Володіє базовою лексикою професійного спрямування. |
|
|
|
|
|