«Фантастичні квіти в техніці ниткографії»

Про матеріал
Тема: «Фантастичні квіти в техніці ниткографії». Мета: навчальна: навчити учнів розуміти поняття «безпредметне малювання», навчити знаходити асоціації в плямі, ознайомити учасників з нетрадиційною технікою малювання – малюванням ниткою, поняттями симетрія та асиметрія; систематизувати уявлення дітей про весну, різновиди та будову квітів, їх характерні ознаки; розвивальна: формувати в дітей вміння вільно фантазувати, руйнувати стереотипність сприйняття звичних об’єктів, активізувати фантазію, пошуки нестандартних рішень, розвивати композиційні навички, асоціативно-образне мислення, спостережливість, творчу уяву; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, любов до рідної природи. Тип заняття: майстер-клас.
Перегляд файлу

Майстер-клас «Фантастичні квіти в техніці ниткографії»

Тема: «Фантастичні квіти в техніці ниткографії».

Мета: навчальна: навчити учнів розуміти поняття «безпредметне малювання», навчити знаходити асоціації в плямі, ознайомити учасників з нетрадиційною технікою малювання – малюванням ниткою, поняттями симетрія та асиметрія; систематизувати уявлення дітей про весну, різновиди та будову квітів, їх характерні ознаки;

розвивальна:  формувати в дітей вміння вільно фантазувати, руйнувати стереотипність сприйняття звичних об’єктів, активізувати фантазію, пошуки нестандартних рішень, розвивати композиційні навички, асоціативно-образне мислення, спостережливість, творчу уяву;

виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, любов до рідної природи.

Наочність: Зразки готових робіт, фотографії із зображеннями квітів, художні твори, на яких зображено квіти, правила ТБ.

Тип заняття: майстер-клас.

Обладнання:

  • аркуш білого або кольорового паперу чи картону формату А3 або А4
  • гуаш, акварель чи акрилові фарби
  • нитки
  • пензлик
  • ножиці
  • ємність з водичкою
  • баночки чи одноразові стакани для фарби
  • клейонка для столу
  • медичні рукавиці
  • ганчірка

План заняття:

І. Організаційна частина

ІІ. Ознайомлення з темою та метою заняття.

ІІІ. Практична частина заняття.

Послідовність виконання композиції:

  1. Підготуйте аркуш білого або кольорового паперу чи картону формату А3 або А4, гуаш, акварель чи акрилові фарби, нитки, пензлик, ножиці, ємність з водичкою, баночки чи одноразові стакани для фарби, клейонку для столу, медичні рукавиці, ганчірку.

  1. Розведіть фарби з водою до консистенції рідкої сметани.
  2. Відріжте відрізки нитки довжиною 80-100 сантиметрів для кожного кольору (або менші відрізки нитки для роботи формату А4).
  3. Вмочіть майже весь відрізок нитки у білу фарбу, обережно витягніть зі стаканчика.

  1. Викладіть нитку зигзагом на аркуші паперу чи картону зверху до низу роботи.

  1. Обережно тягніть за чистий кінчик нитки до низу рівно по середині аркуша.

  1. Вмочіть майже весь відрізок нитки у синю фарбу, обережно витягніть зі стаканчика.

  1. Викладіть нитку зигзагом на аркуші паперу чи картону трохи нижче верхньої білої пелюстки.

  1. Обережно тягніть за чистий кінчик нитки до низу рівно по середині аркуша.

  1. Те саме зробіть жовтим кольором та знову білим.

  1. За допомогою палички або іншого кінця пензлика і червоної чи рожевої фарби намалюйте червоні крапочки.

  1. Візьміть коротший відрізок нитки, вмочіть майже весь відрізок у зелену фарбу, обережно витягніть із стаканчика.

 

  1. Викладіть нитку зигзагом на аркуші паперу чи картону внизу під пелюстками, щоб зробити листочки.

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\1 (17).jpg

 C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\1 (18).jpg

Робота готова.

           IV. Підбиття підсумків.

V. Список використаних джерел.

 

docx
Додано
1 травня 2023
Переглядів
481
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку