Завдання розроблені для роботи в групах. Зміст завдань: встановлення причинно-наслідкових зв'язків, формулювання висновку. Тему (проблему) пишуть на голові скелету риби. В презентації для зручності і з естетичних міркувань проблема висвітлена нижче. Верхні кісточки скелету — це основні поняття з теми, причини, які призвели до проблеми. Нижні кісточки — це факти, наслідки, що підтверджують причини проблеми, які розміщені на верхніх кісточках. Хвіст — висновок з теми. Завдання можуть бути різних рівнів складності, залежно від віку дітей. Наприклад: подати учням тільки причини проблем (на верхніх кісточках), а вони самостійно вписують наслідки, формулюють висновок; дати учням причини проблем і наслідки, а їм потрібно знайти відповідності і розмістити все на схемі, сформулювати висновки;висновки формулюють разом із вчителем. Учні можуть записувати чи приклеювати твердження на схему.
Номер слайду 3
Витік нафти. Викиди підприємств. Добрива потрапляють в поверхневі і підземні води. Забруднення твердими відходами (пластик)Викиди продуктів життєдіяльності (каналізація)Зникнення тварин і рослин. Заростання і зникнення водойм. Непридатні місця для відпочинку. Спалахи хвороб. Погіршення смаку, кольору і запаху води
Номер слайду 4
Витік нафти. Викиди підприємств. Добрива потрапляють в поверхневі і підземні води. Забруднення твердими відходами (пластик)Викиди продуктів життєдіяльності (каналізація)Зменшення запасів питної води. Непридатні місця для відпочинку. Зникнення тварин і рослин. Заростання і зникнення водойм. Спалахи хвороб. Погіршення смаку, кольору і запаху води. ВОДОЙМИ ТРЕБА БЕРЕГТИ