фізична культура 3 клас

Про матеріал
Тема: Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики. Мета уроку: • удосконалити техніку розподілу по порядку на 1-2 • закріпити знання учнів з різновидів ходьби, бігу та ЗРВ на місці • розвивати фізичні якості учнів; виховувати інтерес до спорту та ігор, дисциплінованість, ініціативність, самостійність.
Перегляд файлу

План-конспект

уроку фізичної культури

проведеного в  3 –Б класі     

Тема: Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики.                       

 

Завдання уроку:

 

  1. Розподіл по порядку на 1-2.
  2. Ходьба випадами.
  3. Комплекс ЗРВ
  4. Перекид уперед. Групування
  5. Лазання по похилій лаві.
  6. Рухлива гра «Всі до своїх прапорців»

Мета уроку:

  • удосконалити техніку розподілу по порядку на 1-2
  • закріпити знання учнів  з різновидів ходьби, бігу та  ЗРВ на місці
  • розвивати фізичні якості учнів; виховувати інтерес до спорту та ігор, дисциплінованість, ініціативність, самостійність.

  Тип уроку: урок вдосконалювання у виконанні пройденого матеріалу.

Методи навчання: словесні, наочні, практичні

Методи ведення уроку:   фронтальний

Інтерактивні методи: індивідуальний, груповий.

Здоров’язберігаючі технології:  зміна видів діяльності; чергування інтелектуальної, емоційної, рухової діяльності; групова й парна форми роботи, які сприяють підвищенню рухової активності

Міжпредметна інтеграція:  математика, основи здоров’я

Інвентар: свисток, гімнастичні мати,  гімнастична лава.

Місце проведення : спортивний майданчик

Час: 45 хв.

  Література: Кругляк, О.Я. Рухливі ігри та естафети в школі. [Текст]: посібник для вчителів. / О. Я. Кругляк –Тернопіль: Підручники і посібники, 2012. -112 с.

 

Інтернет ресурси:

  1. Навчальні програми для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою [Електронний ресурс] : навчальний матеріал // міністерство освіти і науки України. – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/692/educational_programs/nnn1_4kl/. – Назва з екрана. – (Дата перегляду 24. 04. 2016)
  2. Держстандарт про початкову освіту від 20 квітня 2011 року № 462 [Електронний ресурс] : законодавча база // освіта в Україні. – Режим доступу: http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/17911/. - Назва з екрана. – (Дата перегляду 24. 04. 2016)

 

План уроку

Зміст навчального матеріалу

Дозування навантаження

Організаційно методичні вказівки

І. Підготовча частина

 

10 хв

 

Організація класу

Приводжу  клас до спортивної зали та вишиковую в одну шеренгу. Шикування класу в одну шеренгу

30 с

Для шикування в шеренгу подаю команду: «В одну шеренгу – ставай!»

Повідомлення завдань уроку

Привітання. Повідомляюзавдання уроку:

на сьогоднішньомууроці ми будемовчити розподіл попорядку на 1-2, виконуватирізновидиходьби на носках, п’ятках, з різнимположенням рук. ЗРВ на місці.Згадаємо угрупування та перекид уперед..

Пограємо в гру на формування спритності» всі до своїх прапорців».

 

30 с

 

Стройові вправи

По моїй команді учні виконують повороти праворуч, ліворуч кругом різними способами.

1,5 хв

Команди: «Право-руч!», «Ліво-руч!», «Кру-гом!». Під час поворотів слідкую щоб діти не розмахували руками, зберігали правильну поставу.

«На місці, кроком – РУШ!»

«Рахунок, 1, 1 ,1,2 ,3»

Ходьба та її різновиди

Після поворотів, по моїй команді учні ідуть в обхід.

 

«Наліво в обхід, кроком – РУШ!»

Ходьба на носках, руки на поясі

10-15 м

«Руки на пояс став, на носках  – РУШ!» Слідкувати за поставою

Ходьба на п’ятках, руки за спину.

10-15 м

«Руки за спину став, на п’ятках – РУШ!» Слідкувати за поставою

Ходьба на зовнішній стороні стопи, руки в сторони

 

10-15 м

«Руки в сторони  став, на зовнішній стороні стопи – РУШ!» Слідкувати за поставою

Ходьба випадами, руки в сторони

10-15 м

«Руки в сторони  став,випад лівою ногою-РУШ!» Слідкувати за поставою

Прискорена ходьба.

10-15 м

« Зігнути руки в ліктях, перейшли на прискорену ходьбу.Частіше! Частіше!»

Біг та його різновиди

По моїй команді діти переходять з ходьби на біг

 

 

Звичайний біг

20-30 м

 

Біг з високим підніманням стегна, руки на поясі

10-15 м

«Руки на пояс – став!», «З високим підніманням стегна – руш!» Під час бігу звертаю увагу на правильне дихання.

Біг з закидом гомілки, руки за спину

10-15 м

«Руки за спину – став!», «З закидом гомілки – руш!» Під час бігу звертаю увагу на правильне дихання.

Біг спиною уперед

 

10-15м

« Бігом спиною уперед – руш!»»

Звичайний біг

20-30 м

 «Бігом – руш!».

Темп бігу середній. Під час бігу звертаю увагу на правильне дихання.

Ходьба

Після бігу учні переходять на ходьбу та виконують вправи на заспокоєння дихання.

1-Руки через сторони вгору, вдих

2- Руки через сторони вниз, видих

3-Руки через сторони вгору, вдих

4- Руки через сторони вниз, видих

 

10-15 м

«Кроком – руш!»

 Темп повільний

Перешикування

Перешиковую клас в дві шеренги

30 с

«На 1,2- роз-поділись!»

2-гі номери 2 кроки вперед- руш!

 

Виконання комплексу ЗРВ в парах

 

 

 

 

В.п-стійка ноги нарізно, руки на пояс
1-нахил голови вперед;
2-нахил назад;
3-нахил вліво;
4-нахил вправо.

5 – 6 раз

«В.п. – прийняти!», «Вправу  почи – най!»

Рахунок 1, 2, 3 – стій!

Слідкую за правильним положенням рук

 

В.п.-о.с
1-ліву ногу назад на носок, руки вгору, прогнутися;
2-в.п.;
3- праву ногу назад на носок, руки вгору, прогнутися;

4-В.п.

7 – 8 раз

«В.п. – прийняти!», «Вправу  почи – най!»

Рахунок 1, 2, 3,  – стій!

 

 

  В.п-стійка ноги нарізно, руки до плечей
1-4-колові обертизігнутими руками вперед;
5-8-колові оберти назад.

 

5 – 6 раз

«В.п. – прийняти!», «Вправу  почи – най!»

Рахунок 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – стій!

 

 

В.п.- вузькастійка, ліва рука вгорі, права внизу
1-2- ривкилівою рукою

3- 4- ривки правою рукою

 

7 – 8 раз

«В.п. – прийняти!», «Вправу  почи – най!»

Рахунок 1, 2, 3,– стій!

 

 

В.п-стійка ноги нарізно, руки на пояс
1-нахил тулуба вперед;
2-нахил тулуба назад;
3-нахил вліво;
4-нахил вправо.

5 – 6раз

«В.п. – прийняти!», «Вправу  почи – най!»

Рахунок 1, 2, 3,– стій!

 

 

В.п-стійка ноги нарізно, руки на пояс
1-поворот тулубавліво;
2-в.п.
3-поворот тулуба вправо;
4-в.п.

5 – 6 раз

«В.п. – прийняти!», «Вправу  почи – най!»

Рахунок 1, 2, 3,  – стій!

 

В.п.- зімкнутастійка, руки на пояс
1-випад лівою ногою в перед, руки в сторони;
2-В.п.;
3-Випад правою ногою вперед, руки в сторони;
4-В.п.

5-6 раз

«В.п. – прийняти!», «Вправу  почи – най!»

Рахунок 1, 2, 3 – стій!

 

 

В.п. – зімкнута стійка, руки на пояс

1- стрибок ноги нарізно , руки вгорі , сплеск в долоні

2- в.п.

3- стрибок ноги нарізно, руки вгорі, сплеск в долоні

5-6 раз

«В.п. – прийняти!», «Вправу  почи – най!»

Рахунок 1, 2, 3, 4, 5 ,6, 7  – стій!

 

ІІ. Основна частина

 

25 хв

 

Перешикування

Перешиковую в шеренгу

20 с

«Другі номери, «кру-гом!», 2 кроки вперед - руш!», «кру-гом!»

 

 

 

 

 

Групування. Перекид

 Групування після упору присівши.

Групуванняприсівши.

Глибокеприсідання на всю ступню з обхватом колінобома руками. Голову ховаємо поміж колін.

Перекидомназиваєтьсяакробатичнавправа, яка проходить послідовним

дотикомпідлогиокремимичастинамитіла, без перекиду через голову.

 

 

4 хв

 По моїй команді діти біля матів виконують групування сидячи.
Виконують перекид.

Прийняття положення «упор присівши».

Виправляти помилки під час виконання.

Перекид уперед

Приймиположення упору присівши; перенеси масутіла на руки і відштовхнися ногами; не торкаючись опори головою, перевернись через голову; торкаючись опори потилицею і лопатками, захопи руками гомілки; закінчуйперекидвихіднимположенням.

 

5 хв

Изображение

Лазання по похилій лаві

Почергове лазіння по похилій лаві.

5 хв

При навчаннілазіння по гімнастичнійстінцінеобхіднозабезпечитистрахування. Зокремарекомендується на підлогупокластимати, а вихователюстоятипоряд і бути готовим допомогтидитині яка виконуєвправу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ігри на спритність

 

 

 

 

 

 

 

 

Рухливагра «Всі до своїхпрапорців»

Гравціутворюють два кола. Уцентрі кожного кола стоїтьгравецьізкольоровимпрапорцем.

За першим сигналом усі, крімгравців з прапорця­ми, розбігаються по майданчику.

За другим сигналом усігравцізупиняються й заплющуютьочі, гравці з прапорцямипереходять на іншімісця.

За третім сигналом гравцірозплющуютьочі, біжать до свогопрапорця й збираютьсянавколонього, взяв­шись за руки.

Виграє команда, щоприбіглапершою. При повто­реннігрипризначаютьіншихгравців, якітримають у центрі кожного кола кольоровийпрапорець. У груможнаграти з 3-4 кольоровимипрапорцями.

 

5 хв

Починати гру за сигналом свистка!

Визначаю межі руху дітей.

Вибираюти «гравців з прапорцями» за допомогою лічилки.

Подаю команду «На перший другий розподі-лись!»

2- гі номери 2 кроки вперед « РУШ!», підійшли до гравця з прапорцем утворили коло.

Перешикування

 

«Клас, розійдись! В одну шеренгу шикуйсь!»

(резервна гра)

Українська народна гра «Кіт і миші»

Пояснення правил гри

Гравцістають  в колону по одному, руки кладуть один одномуспереду на поясі. Спереду- «кіт». «Кіт» водить «мишей» по колу, змійкою.В цей час відбуваєццятакарозмова:

Є Миші в Стозі? — Є!

А не бояться Кота? — Ні!

Ой якКітповорушить

То всіх Мишей подушить!

Зцими словами всірозбігаються, Кіт ловить Мишей: кого зловить, той стає Котом. 

Грапочинаєццяспочатку.

 

5 хв

Починати гру за сигналом свистка!

Вивчити слова гри.

Визначаю межі руху дітей.

Вибираю «кота» за допомогою лічилки.

Подаю команду: «Праворуч!», покладіть руки  один одномуспереду на пояс

ІІІ. Заключна  частина

 

4-5 хв

 

 Організація класу

Шикування класу в одну шеренгу

15 с

«Клас, в одну шеренгу – ставай!»

Вправи на заспокоєння

Діти заплющують очі

2 хв

Діти розслаблюються.

-Уявіть , відчуйте себе на березі моря. Звернітьувагу на хвилі, відлив, прилив. Зкожнимрухомхвильви все більшерозслабляєтеся. Коли вивідчули себе краще, уявіть, щовийдетевід моря.

Відчуйте себе воперномутеатрі. Лунаємузика, яка допомагає вам все більше і більшерозслаблятися.

 

 Підведення підсумку уроку

На сьогоднішньому уроці ми будемовчили розподіл попорядку на 1-2, виконувалирізновидиходьби на носках, п’ятках, з різнимположенням рук. ЗРВ на місці.Згадали угрупування та перекид уперед..

Пограли в гру на формування спритності «всі до своїх прапорців» та «Кіт і миші».

 

1 хв

 

Домашнє завдання 

 

30 с

 

Організований вихід із стадіону

Вивожу дітей зі спортивного майданчика в клас

30 с

«Право – руч!», за направляючим до роздягальні кроком -руш!»

 

 

 

docx
Додано
22 квітня 2020
Переглядів
2436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку