Фізичний брейн-ринг «КРАЩИЙ ЗНАВЕЦЬ ФІЗИКИ»

Про матеріал

Матеріал для проведення відкридого заходу на тиждень фізики.

ФІЗИЧНИЙ БРЕЙН РИНГ

СЕРЕД УЧНІВ 9-Х КЛАСІВ

«КРАЩИЙ ЗНАВЕЦЬ ФІЗИКИ»

Перегляд файлу

 

 

 

КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3» ДОР»

 

 

 

 

ФІЗИЧНИЙ БРЕЙН РИНГ

СЕРЕД УЧНІВ 9-Х КЛАСІВ

«КРАЩИЙ ЗНАВЕЦЬ ФІЗИКИ»

 

 

1234386564_vcheni.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала і провела вчитель фізики Кириченко С.А.

 

 

                                                          м. Дніпро

 

 

ТЕМА: ФІЗИЧНИЙ БРЕЙН РИНГ СЕРЕД УЧНІВ 9-Х КЛАСІВ

«КРАЩИЙ ЗНАВЕЦЬ ФІЗИКИ»

МЕТА: поглибити, удосконалити знання учнів, їхні практичні вміння і навики, формувати вміння використовувати здобуті теоретичні знання на практиці;

      розвивати активність учнів, творчі здібності, уміння логічно мислити, аналізувати, вирізняти головне;

     через гру виховувати інтерес до фізики як науки, формувати потребу в самоосвіті;

 

Фізика – це ємність слова!
Фізика для нас – не просто звук!
Фізика – опора і основа
Всіх без виключення наук

 

     Сьогодні розмова про фізику як науку про природу, властивості матерії та закони її руху. На протязі нашого заходу відбудуться змагання фізичний брейн-ринг, по результатам якого переможцю буде присвоєно звання «КРАЩИЙ ЗНАВЕЦЬ ФІЗИКИ»

(Звучить пісня про фізику)

Ведучий: Ом, Ампер, Ньютон, Паскаль,

Корольов, Пулюй, Столєтов...

Не полічиш всіх , на жаль,

Хто відкрив її секрети.

Ведучий: Тут Ейнштейн і Фарадей,

Резерфорд і Бор. й Гальвані.

Скільки вже було ідей!

Але це ще не останні.

 

 

E:\МЕТОДИЧНА РОБОТА 2017\ТИЖДЕНЬ ФІЗИКИ ФОТО\DSC09256.JPGВедучий: Може й ваші імена

Список цей колись поповнять

Вам шукать, творить, дерзать,

Відкривать нові закони!

 

Ведучий: Непроста наука ця,

Неповторна і зваблива.

Відкриттям нема кінця.

Тож рушай вперед сміливо.

 

Ведучий: Панове! Ми зібрались в цьому залі, щоб поговорити про науку, без якої у нас не було б даху над головою, їжі на столі, науку, що дала нам тепло і світло, транспорт і зв’язок, науку, що зуміла пояснити, чому світить сонце і йде дощ, чому буває день і

 

ніч, літо і зима, науку, у якої славне минуле, бурхливе сьогодення і світле майбутнє. А ім’я тій науці  - ФІЗИКА.

(Пісня про фізиків В. Висоцький)

 «Без ідеї нічого великого бути не може», — зазначав французький письменник Гюстав Флобер.

     А теперь история которая произошла в реальности о студенте осмелившемся бросить вызов профессору-атеисту . В конце рассказа хочется услышать  о ком идет речь?.

(Презентація 1)

     Однажды профессор университета, который был атеистом, задал одному студенту интересный вопрос:

Профессор: “Бог хороший?”

 

Студент: “Да”.

Профессор: “А Дьявол хороший?”

Студент: “Нет”.

Профессор: “Верно. А скажи мне, сынок, существует ли зло на Земле?”

Студент: “Существует”.

Профессор: “Зло повсюду, не так ли? И Бог создал все, верно?”

Студент: “Да”.

Профессор: “Так кто создал зло?”

Студент: …

Профессор: “На планете есть уродство, наглость, болезни, невежество? Все это есть, верно?”

Студент: “Да, сэр”.

 

Профессор: “Так кто их создал?”

Студент: …

Профессор: “Наука утверждает, что у человека есть 5 чувств, чтобы исследовать мир вокруг. Скажи мне, сынок, ты когда-нибудь видел Бога?”

Студент: “Нет, сэр”.

Профессор: “Скажи нам, ты слышал Бога?”

Студент: “Нет, сэр”.

Профессор: “Ты когда-нибудь ощущал Бога? Пробовал его на вкус? Нюхал его?”

Студент: “Боюсь, что нет, сэр”.

Профессор: “И ты до сих пор в него веришь?”

Студент: “Да, верю”.

Профессор: “Исходя из полученных выводов, наука может утверждать, что Бога нет. Ты можешь что-то противопоставить этому?”

Студент: “Нет, профессор. У меня есть только вера”.

Профессор: “Вот именно. Вера — это главная проблема науки”.

Студент: “Профессор, а холод существует?”

Профессор: “Что за вопрос? Конечно, существует. Тебе никогда не было холодно?”

Остальные студенты засмеялись над вопросом молодого человека.

Студент: “На самом деле, сэр, холода не существует. В соответствии с законами физики, то, что мы считаем холодом, в действительности является отсутствием тепла. Человек или

 

предмет можно изучить на предмет того, имеет ли он или передает энергию. Абсолютный ноль (-273 градуса по Цельсию) есть полное отсутствие тепла. Вся материя становится инертной и неспособной реагировать при этой температуре. Холода не существует. Мы создали это слово для описания того, что мы чувствуем при отсутствии тепла”.

В аудитории повисла тишина.

Студент: “Профессор, темнота существует?”

Профессор: “Конечно, существует. Что такое ночь, если не темнота?”

Студент: “Вы опять неправы, сэр. Темноты также не существует. Темнота в действительности есть отсутствие света. Мы можем изучить свет, но не темноту. Мы можем использовать призму Ньютона, чтобы разложить белый свет на множество цветов и изучить различные длины волн каждого цвета. Вы не можете измерить темноту. Простой луч света может ворваться в мир темноты и осветить его. Как вы можете узнать насколько темным является какое-либо пространство? Вы измеряете, какое количество света представлено. Не так ли? Темнота это понятие, которое человек использует, чтобы описать, что происходит при отсутствии света. А теперь скажите, сэр, смерть существует?”

Профессор: “Конечно. Есть жизнь, и есть смерть — обратная ее сторона”.

Студент: “Вы снова неправы, профессор. Смерть — это не обратная сторона жизни, это ее отсутствие. В вашей научной теории появилась серьезная трещина”.

 

Профессор: “К чему вы ведете, молодой человек?”

Студент: “Профессор, вы учите студентов тому, что все мы произошли от обезьян. Вы наблюдали эволюцию собственными глазами?”

Профессор покачал головой с улыбкой, понимая, к чему идет разговор.

Студент: “Никто не видел этого процесса, а значит, вы в большей степени священник, а не ученый”.

Аудитория взорвалась от смеха.

Студент: “А теперь скажите, есть кто-нибудь в этом классе, кто видел мозг профессора? Слышал его, нюхал его, прикасался к нему?”

Студенты продолжали смеяться.

Студент: “Видимо, никто. Тогда, опираясь на научные факты, можно сделать вывод, что у профессора нет мозга. При всем уважении к вам, профессор, как мы можем доверять сказанному вами на лекциях? ”

В аудитории повисла тишина.

Профессор: “Думаю, вам просто стоит мне поверить”.

Студент: “Вот именно! Между Богом и человеком есть только одна связь — это ВЕРА!”

Профессор сел. Этого студента звали Альберт Эйнштейн.

 

Тож бажаємо вам генерувати найсміливіші ідеї, аби щоразу відкривати для себе нові горизонти успіху!

 

 

В нашій країні також є великі вчені. Може хто скаже  їх ім’я?.

 Топ 10 винаходів українських вчених, які набули Всесвітнього визнання  пропонуємо до Вашого перегляду.

 

ФІЛЬМ ТОП 10 ВИНАХОДІВ УКРАЇНСЬКИХ ВЧЕНИХ

 

Ведучий: Гей, нумо, друзі, в тісному крузі

Фізику ми прославляймо,

Довгого віку, щастя без ліку

Фізикам всім побажаймо.

 Формули точні, мудрі закони

Завжди на службі людині.

Фізика з нами в навчанні і вдома

Кожної ночі і днини.

Мчать по орбітах всі електрони,

Яблука падають в трави.

І хоч ми з вами ще не Ньютони,

Фізику вивчим на славу.

Знати природу, вміти в ній жити,.

Щоб стало в світі світліше.

Фізика зможе всіх нас навчити,

Фізика найцікавіша.

Фізика - наука про природу (презентація 2)

Конкурс "Запитання" кожна вірна відповідь – 1 смайлик

Викрики з міста не враховуються діє правило піднятої руки.

E:\МЕТОДИЧНА РОБОТА 2017\ТИЖДЕНЬ ФІЗИКИ ФОТО\DSC09259.JPG

  1. Яке повітря важче вологе чи сухе? (сухе)
  2. Що є основним носієм електричного струму в металах? (електрони)
  3. Як з’єднані лампи в новорічній гірлянді? (послідовно)
  4. Як взаємодіють між собою контактні проводи тролейбусної лінії? (відштовхуються)?
  5. Назвіть основний закон електричного кола. (закон Ома)
  6. В яку пору року запах поширюється швидше? (влітку)
  7. В якій воді - холодній чи горячій - більше повітря? (холодній)
  8. В яких річках кількість води надвечір сонячного дня завжди більше, ніж зранку? (У гірських, до яких надходить вода від танення льоду)
  9. Чому дорівнює напруга в колі з опором 5 Ом та силою струму 2 А? (10В)

 

  1.       Що визначає лічильник спідометра автомобіля:

      шлях чи переміщення? (шлях)

  1.       Кельвін, Рьомер, Фарангей, а хто у нас? (Цельсій)

Коштовність відповідей зростає- хто дає вірну відповідь отримує 2 смайлика.

  1.       Чому кондиціонери розташовують високо під стелею? (Холодне повітря опускається вниз, конвекція).
  2.       Коли рибі легше зірватись з гачка: коли вона ще перебуває у воді чи вже в повітрі? ( вага риби в повітрі більша, тому риба легше може зірватися з гачка в повітрі).
  3.       Якщо  о 12-й годині ночі йде дощ, то чи можна стверджувати, що за 72 години  буде сонячна погода? (Ні , через 3-доби знову буде 12-а година ночі).
  4.       Спочатку була чиста вода, потім — металевий диск, потім—скло, вкрите спеціальною сполукою.  Що це за річ і про що в неї потрібно запитати? (Люстерко. Чи я на світі всых миліша?)
  5.       Який прилад можна сконструювати за допомогою склянки з водою, жаби та маленької дерев'яної драбини? (Барометр)
  6.       Китайці називали його «чу-ші», греки — «геркулесове каміння»,французи—«айман», індуси—«тхумбака»,єгиптяни — «кістка»,іспанці— «п'єдрамант»,німці— «магнесс»,англійці— «лоудстоун».Що це? (Магніт)
  7.       Один баварський комерсант поставив біля входу у свій магазин терези, на яких кожен, хто входив та виходив, повинен був зважуватися. Для чого? (Щоб не змогли пронести вкрадене)

 

  1.       Під час одного фізіологічного процесу швидкість «цього» у людини досягає 160 км/год, а відстань дії — 3—4 м. Про який процес ідеться?

 ( Чхання)

  1.       Цей благородний метал, який використовується для виготовлення пера авторучки, є найважчим на Землі (густина         22,5 г/). Назвіть його. (Осмій)

     Фізика не може існувати без експерименту. Зараз спостерігаючи за дослідом необхідно пояснити з фізичної точки зору, що відбувається. Грамотне пояснення оцінюється в 3 бали.

E:\МЕТОДИЧНА РОБОТА 2017\ТИЖДЕНЬ ФІЗИКИ ФОТО\DSC09268.JPG

 

 

E:\МЕТОДИЧНА РОБОТА 2017\ТИЖДЕНЬ ФІЗИКИ ФОТО\DSC09265.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підведення підсумків: переможцями гри «ФІЗИЧНИЙ БРЕЙН-РИНГ СЕРЕД УЧНІВ 9-Х КЛАСІВ «КРАЩИЙ ЗНАВЕЦЬ ФІЗИКИ» стали учні 9-А класу, які нагороджені грамотою.

 

О, фізика! Наука всіх наук

Тебе вивчати так цікаво

І я тобі скажу, мій друг,

Без неї у житті погано

Якщо не знаєш закон Ома

Не буде світла в тебе вдома

Будову двигуну забудеш

Ти добрим водієм не будеш

 А як не вивчиш силу звука

То зіпсуєш свої ти вуха

Закони Ньютона забудеш

Ти космонавтом вже не будеш

А будеш фізику любити

У світі буде легко жити.

Будьте завжди сильними, розумними та кмітливими

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нагороджується переможець

фізичного

брейн-рингу

 

 

якому надається звання «Кращий знавець фізики-2017»

 

 

Директор КЗО

«Загальноосвітня санаторна

школа-інтернат №3»ДОР»                                                                    М.І. Ващенко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. майдебура андрей
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Муженко Ігор
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Фізика, 9 клас, Сценарії
До підручника
Фізика 9 клас (Сиротюк В.Д.)
Додано
16 серпня 2018
Переглядів
2960
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку