Фізичний конкурс " Розум ,сила, кмітливість"

Про матеріал
Сценарій позакласного заходу з фізики для учнів 7-9 класів. Фізичний турнір " Розум, сила, кмітливість"
Перегляд файлу

Сценарій позакласного заходу з фізики

 

 

 

 

Фізичний     турнір

 

 

« Розум. Сила . Кмітливість

 

 

 

 

 

                                                      

 

 

 

 

 

                                                                        Підготувала  вчителька  фізики

                                                                                                   НВК  « Лозівський ЗНЗ І-ІІ ступенів –ДНЗ»

                                                                                                       Лободець Надія Орестівна

 

 

 

В-1 : Доброго дня  дорогі гості!                                                                                                                                            В-2 : Запрошуємо вас  взяти участь у веселому та цікавому конкурсі                                                          В- 1: присвяченому гумору , а також науці , що зветься                                                            Разом  : Фізика!                                                                                                                            В-1 : Бо фізика і гумор абсолютно сумісні.                                                                                   В-2 : Бо фізики вміли і вміють жартувати.

Музичний програш

В-1: Сьогодні перед вами розгорнеться цікава та запекла боротьба  серед самих                        кмітливих, допитливих, спритних фізиків.

В-2 :  Просимо відігнати геть негативні заряди негативних емоцій , налаштувати свої звукоприймачі на мажорний лад і веселі хвилі.

В-1 :  За таких умов , безперечно, настане резонанс, і амплітуди радості й добра зростуть максимально.

В-2 :  Оголошуємо вам  закони сьогоднішнього турніру

В-1 :  Перший закон : фізика + гумор =  const . Чим  більше  гумору , тим меньше фізики і навпаки. То ж,  нехай на нашому  святі  буде баланс між  фізикою і гумором .

В-2 :  Другий закон:  сили взаємодії команд протилежні за напрямком, але  не рівні по величині. Рівнодійна цих сил завжди спрямована в сторону команди , яка перемагає.

В-1 : Тож не гаймо часу, розпочинаймо наш турнір.

                  Пісня :

 Сонечко яскраве в небесах зійшло.

Світлові закони нам розповіло.

Лілія в озерці на воді цвіте,

Плавання закони ніжно донесе.

 

Приспів :

Фізика , Фізика , Фізика ,

Ця наука всім відома.

Фізика , Фізика , Фізика ,

Пояснить закони Ома.

Фізика , Фізика , Фізика ,

Має знань багато.

Вчи її і конструюй,

Зможеш політати.

 

Ньютон із Паскалем,  Лейбніц і Патон.

Статика, динаміка, швидкість , електрон.

Як це сила тяги, гальмування шлях,

Фізика розкаже у своїх книжках.                                                                                            Приспів :

 

 Вчитель : Отож , сьогодні в цьому залі відбудеться турнір знавців фізики. У              ньому візьмуть участь дві команди. Разом з ними  ми поринемо у чудовий світ  науки фізики і звичайно , я  так сподіваюся  , гарно відпочинемо.

           Отже, до залу запрошується команда  « Вдарені струмом ».    Привітаймо їх.

           До залу запрошується команда « Механлята ».       Привітаймо їх.

В-2 : Команди на даний  час одні заряджені позитивно, інші негативно, але в залі є глядачі , які електронейтральні .

В-1: Я думаю, ви здогадалися, що це – члени журі, вони допоможуть нам визначити , в яку все ж таки сторону спрямована  рівнодійна двох сил.

Вчитель : Так , звичайно, жоден конкурс не можна уявити без шанованого, поважного і компетентного журі, яке цього разу буде у складі : …

          ( вдягають мантії під музику )

          мені залишається побажати командам успіхів у змаганнях. Нехай переможе найсильніший.

Ведучі :  Увага! Увага!  Фізичний  турнір оголошується відкритим.

( Звучать фанфари)

Конкурс 1 « Представлення команд»

          Перший конкурс , у якому наші гравці візьмуть участь –   « Представлення  команд» . Командам були дані завдання : підібрати назву;  виготовити емблему; дібрати форму , скласти привітання. 

Запрошуємо команду : Механлята

                                Механлята

Прийшли ми до вас з далеких країв,

Хоч не з Харкова ми, і не рідний нам Львів.

Ми з тої країни, де живуть кіберята,

З Мехляндії   родом, а ми – механлята.

 

Спочатку погляньте направо уважно,

Цей малюнок емблемою звуть переважно.

Там батько Ньютон наш зображений,

Який він уважний, який врівноважений.

 

Тепер вліво подивитесь ви –

Там девіз, що придумали ми.

« Механлята усе зможуть ,

І напевне переможуть»  / 2 рази

 

          Це питання для журі лише,

Тож беріться до роботи вже.

 Бажаємо добре відпочити

Й долю нашу вирішити.

А щоб було вам що робити,

Ми просимо вас нас добре оцінити. ( на колінах)

 

Тепер ви послухайте, що треба знати,

Щоб зрозуміти з ким справу вам мати.

 

Розпочну я про напрям, швидкість і час,

Про силу й роботу , що діє у нас,

Про Ньютона, мю, закони і рух,

Про масу, тяжіння, ой , дай зведу дух!

 

Продовжу: про тертя, імпульс і те,

А ще – коливання механічне оте,

А ще – про  період, омегу і пі,

 Це вам не капуста,  ота що в ропі.

 

          Ще я доповню про рух реактивний,

Про те, який ти, - активний, пасивний,

А ще – про енергію розказую вам,

Про космос отой, що в небі , отам.

 

Про ракету, літак, машину і руль,

Що ем на а – це іноді нуль.

Що сила тяжіння, невагомість й політ

Не залежить від того, скільки вам літ.

 

Про те , що є мудрість у нашій природі,

Й пізнання її тобі стане в пригоді.

          А коли ти нарешті  все зрозумієш,

То швидко і враз ти посивієш.

 

Та це ж нереально, вивчити все!

 

Ати лиш послухай. На цьому і все.

 

Ще раз хотіли журі привітати,

Щоб були ви справедливі , як депутати.

А якщо ми все ж таки переможемо,

То запросити вас до країни нашої зможемо.

 

Сьогодні суперники сильні у нас.

Веселі й кмітливі, завжди й повсякчас,

Вітаємо. Друзі. Не гнівайтесь на нас,

Всі ми розумні, всі супер,  клас!

 

 На згадку пісня для вас прозвучить,

Будьте щасливі, хоча б на мить.

Бажаємо успіху. Радості, сміху.

Хай принесе пісня ця для вас втіху.

 

Пісня :  «Механляндія»

Є десь така мала країна

Знаєм з журналів й книг.

Там Ньютон відкриття чекає,

Він у садочку ліг.

Там Галілей в високій башті

Довго малює «же»

І Ціолковський на ракеті

Вас покатає вже.

 

Приспів :

               Це – Механляндія

               Дивна країна нам.

               Треба побільше вчити формул,

                Щоб опинитись там.

 

 

Край цей не тільки нам присниться

Точно туди дійдем.

Там віднаєдем ми кілька формул,

Вчитися знов підем.

Там Ійоган Бернулі  й Ньютон

Довго чекають нас,

Щоб відкриття нові зробити

Так, як диктує час.

 

              Приспів :

 

Хай за віконцем  сонце світить,-

Поруч завжди вона

Сама чудова є у світі

Ця Механляндія.

Раптом в віконце дощ осінній

В веселці засія

Нас виручає й помагає

Ця Механляндія.

 

Вчитель :   на сцену запрошується команда -  «Ударені струмом »

( входять під музику)

          Когось там вітром занесло,

Когось там сонце обпекло,

А нас, щоб у турнір зіграть,

Ударом струму осінило.

   

 (велика емблема струму посередині сцени , учні , крім двох, на колінах )

 

Струм, ми молимось на тебе.

Ти, чудо створене людьми!

 

Ти світиш, грієш і годуєш,

Ти сієш, жнеш, смієшся і жартуєш.

 

Ти б’єш , товчеш, скубеш та ще казниш ,

А ми всі просимо, ти нас не облиш!

( вбігає)

Маленький хлопчик маленьким гвіздком

В маленьку розетку легенько ввійшов.

Розправились вуха, чуб став на дибки,

Дві бульки під  носом , неначе сливки.

Та добре , що в хаті були родаки…

 

Ох, довго , напевне, читали мораль,

 

Ви всі усміхнулись, а нам його жаль.

 

Разом : ( показують гасло)

                 Бо люди ми теж, ударені струмом,

                Сприймайте нас весело, а не із сумом.

 

Послухайте електрони, я так  хвилююся, так боюся, у них така програма. Правду говорять, що не можна недооцінювати суперників.

 

Та не хвилюйся ти : ми з’їли миску каші, запили молоком. ( показує мускули)

 

Та досить вже, а то подумають , що ми їх залякуємо. Давайте їх краще привітаємо по –індіанськи…

 

А ти що, вмієш?

 

Я не вмію, та знаю, що Вова вміє.

 ( плескає в долоні, вбігає Вова, заряджається до  розетки )

 

Вова :  О, великі блідолиці брати,  Механлята, вітаю вас  у нашому вігвамі.           Нехай продовжить  великий і всемогутній струм ваші роки…

 

Вова : А судьи кто , вот в чом вопрос ?

 

Да не судьи кто, а бить или не бить

 

Вова : Кого бити?

 

Та не бить , а по-нашому бути.

 

Точно , бути чи не бути, залежить тільки від нашого журі. Вони вирішують, хто переможе.

 

Вова : А давайте їм могорич поставимо.

 

Ти що , Вовочка. Давайте їм краще пісеньку заспіваємо.

 

Вова : Арія Одарки з опери « Наталка Полтавка»!

 

Вова, ти з глузду з’їхав . Ти що, зовсім серйозних пісень не знаєш?

 

Вова : Знаю. Я думаю , що ця підійде.

 

 Пісня : «Ой як нам важко фізику вчити ».

( танцюють , запрошують журі, підмовляють про бали)

 Ой як нам важко фізику вчити . ( 2 р.)

           Ой як нам важко з нею дружити.

                                 Якби не було закону Ома, ( 2 р.)

                                 То ми  б сиділи без світла дома.

           А тут ньютони, вольти , ампери  ( 2 р.)

           В голову лізуть всякі химери.

                                    Хто хоче добре фізику вчити – ( 2 р.)

                                    Мусить щоденно її зубрити.

 

Конкурс №2  « Розминка »

          Хто швидше справиться підносить емблему.  Якщо відповідь хибна , то інша команда має право відповісти.

        

1. Прилад для вимірювання сили. (Динамометр)

2. Хто відкрив силу тяжіння. (Ньютон)

3. На якому явищі ґрунтується засолювання огірків. (Дифузія)

4. Лінія , вздовж якої рухається тіло. (Траєкторія)

5.  Неподільний грецькою .(Атом )

6. Ім'я Паскаля. (Блез)

7. Причина зміни швидкості тіла. (Дія сили)

8. Температура кипіння води за шкалою Кельвіна. (373)

9. Прилад для вимірювання  маси тіла. (Терези)

10. У дві склянки з солоною водою опускають по картоплині. В одній склянці картоплина тоне, а в другій спливає. Чому? ( Більша густина)

11. Скільки парт у кабінеті фізики. ( 11)

 

Вчитель : Поки журі буде підраховувати результати цього конкурсу я оголошую гумористичну паузу ( Частівки капітана Врунгеля)

   Врунгель та матрос Лом  пливуть на човні» Побєда»  допливають до сцени ,ламається   корабель : бух – бах,

            Разом :  приплили .

Врунгель : (оглядається) де ми?

 

Матрос : земля , капітане!

 

Врунгель : От, солом’яна твоя голова, та я і сам бачу , що це острів. Но от штука, що то за дивні створіння його заселяють?

 

Матрос : (здивовано)  Індіанці , не індіанці …

 

Врунгель :  Одне плем’я ( показує на «Механлят») ніби то спокійне, на інопланетян подібне. Диви , на грудях якесь залізяччя росте.

 

Матрос : ( показує на журі)А то , напевно, їх старійшини.

 

Врунгель :  А в другого племені  волосся дибки росте!

 

Матрос : Хоч би нас не з’їли … Давайте їх розважимо і тікаємо.

 

Починають співати

                1. Ми частівки заспіваєм

                  Про одну із тих наук,

 Що завжди в житті поможе

Нам вона як вірний друг.

                                                          2.  Архімед і Аристотель

                                                            Хто про них не знає

                                                            Знаменитіших напевно

                                                              В світі не буває.

                  3. Архімед заліз у ванну,

Та чуть не втопився.

Ось так плавання закон

Та нас віт з’явився .

                                                                            4.   « Еврика» промовив вчений,

                                                                І з’явились знов закони,

                                                                Він побачив , що нечистий

                                                                Склад у царської корони.

 

              5. Що зробив учений Ньютон?

Чим він славу здобував?

Тим, що фізики фундамент

На століття він заклав.

                                                                               6.  Треба знати про Патона,

                                                               Боголюбова, Ньютона.

                                                                Пам’ятайте Пулюя!

                                                                Про них розповідь моя.

                7.   Хто сидів там де дерева,

Тихо так спостерігав.

Бах  і все , що він побачив

По закону описав.

 

                                                           8.   Це сидів в чеканні Ньютон

                                                              У садочку восени.

                                                              Дало яблучко в чоло,

                                                              Так закона він відкрив.

                  9. На  уроці я сидів

                      Й нічого не розумів :

                      Де іон  іде протон,

                      Хто такий той електрон?

                                                                              10.  На уроках фізики

                                                                     Не буває скуки

                                                                     Якщо скучно , то візьми

                                                                      шар Паскаля в руки.

 

  11. Але ще дуже важливо

         Коли вчитель класний є,

         Як не вивчиш ти уроку                                                                                          

         Рідиною обіллє.

 

                                                                 12. Ми на фізиці були,

                                                                       Досліди робили.

                                                                       Так дроти попідключали,

                                                                        Чуть клас не спалили.

                                                                    

     13. Двигун вічний з Вовою

           Цілий день клепали.

           У сусіда нову « Ладу»

           Майже розібрали. 

 

                                                                      14.Як би нам нових деталей

                                                                            Трохи підкупити,

                                                                           То андронний миколайдер

                                                                            Змогли б сотворити. 

 

                                                             

 

15. Тре, щоб вчені всіх країн

      Щось таке зробили,

      Щоб мезони і нейтрони

       На добро служили.          

                                                      (Беруть човен в руки)

                                                                       16.  Ми частівки заспівали

                                                            Залишайтесь без образ

                                                             Ми пливем , та ще вернемось

                                                             Поспівати ще хоч раз.

 

Конкурс №3  « Таємниця чорної скриньки»

           Командам потрібно відгадати що знаходиться в  середині ящика. Я                                                   попрошу мого помічника внести в зал чорний ящик. ( під музику)

      Скринька №1

      Отже , увага.  В ящику знаходиться ні риба , ні м'ясо . Тіло , що допомогло відкрити фізичний закон. Час пішов.  ( Яблуко)

      

           Скринька №2

    Отже , увага.  У ящику знаходиться предмет, який потрібен будь-якій розумній людині. Він відіграє таку саму роль , як джерело струму в колі. ( Книга – джерело знань)

Конкурс №4 « Кожній руці свою справу »

      Для участі у конкурсі запрошуються  по одному учаснику із кожної команди. Я попрошу капітанів визначити гравця, що буде представляти свою команду. Учасники беруть у ліву та праву руку крейду. Одночасно обома руками накреслити схему запропонованого електричного кола.  ( Додаток 1)

Вчитель : Поки журі буде підраховувати результати цього конкурсу я оголошую

       « Заморочки з бочки» .  А гравцями зараз будуть наші шановані гості. Для того щоб пограти з вами , сьогодні  до нас завітав  сам  Ісаак  Ньютон .  Він прибув у супроводі молодого, перспективного та надзвичайно гумористичного  балету « Прискорення».

 

( « Балет» , танцюють і співають)

                    Як же фізику нам вчити

                                            Треба нам її любити.

Не літати, не стрибати

Тільки формули вивчати.

Але в голову не влазать

Навіть формули об’єму

Бо там місце вже зайняли

Теореми , теореми.

Як зробити, щоби добре в світі жити?

Треба фізику учити і тоді успіх прийде

Що ж робити, треба фізику учити,

Бо без неї, ви повірте , в вас нічого не піде.

 

    Ля – ля – ля – ля – ля – ля – ля – ля

 

Щоб у ванні не втопитись

Треба формулам навчитись.

Щоб у небі політати

Треба фізика нам знати.

Ми в їдальню забігали

І дифузію вивчали.

Помішали борщ з компотом,

Заболіли в нас животи.

 

Як зробити, щоби добре в світі жити?

Треба фізику учити і тоді успіх прийде

Що ж робити, треба фізику учити,

Бо без неї, ви повірте , в вас нічого не піде.

 

    Ля – ля – ля – ля – ля – ля – ля – ля

 

           ( заходить під музику і оплески) .

 

Ньютон : ( На англійські мові) Доброго дня   шановне товариство. Мені приємно бути присутнім  у вас на святі . Я радий , що ви є ревними служителями науки фізики. І я з великим задоволенням зараз буду з вами грати.

     ( витягують запитання з бочки ґ. за правильну відповідь приз – яблуко                         « Ньютонівка»)

 

Запитання  :

  • її числове значення  велике у гладких і високих людей, мале – в худих і маленьких, але її напрямок для всіх однаковий. ( сила тяжіння)
  • вона залишиться незмінною, якщо теплу каструлю вкутати  ковдрою. У всіх здорових людей вона майже однакова. ( Температура)
  • ти за нею, вона від тебе ; ти від неї, вона за тобою. (Тінь)
  • висить на стіні і в то й же час падає. ( Барометр)
  • Що видно, коли нічого не видно ( Туман)
  • Хто з учителів : хімік, математик, історик, біолог або фізик, - стоячи під яблунею, швидше здогадається,  чому його так часто стукає по голові?
  • Шведський учений , завдяки якому ми всі ходимо « під градусом » (Цельсій)
  • Китайці називали його » чу-ші », греки - « геркулесове каміння», французи _ «айман» , індуси -  «тхумбака» , іспанці - « пєдрамант» , англійці –« лоудстоун», єгиптяни -« кість Ора» , німці - « магнес» , а як кажуть українці? ( магніт)
  • Один баварський комерсант поставив біля входу у свій магазин ваги, на яких кожен, хто заходив і виходив , повинен  був зважуватись. Для чого? ( щоб нічого не вкрасти)
  • Безкоштовний звуковідтворювальний пристрій.( рот)

 

 Конкурс №5 « Я вас десь бачив»

             Перед вами пронумеровані  портрети відомих фізиків. Прослухавши невелике повідомлення вам потрібно відгадати ім’я вченого.

1.    Англійський фізик та математик, який сформулював основні закони класичної механіки, відкрив закон всесвітнього тяжіння, роз- клав біле світло на кольори, вперше сконструював дзеркальний телес- коп. 1689р. обраний почесним членом паризької академії наук, 1703р.  – президентом Лондонського наукового товариства.  Через два роки королева Анна присвоїла знаменитості титул дворянина і вперше  такої честі удостоївся науковець.

           На його надгробній плиті  у Вестмінстерському абатстві, де лежать останки англійських королів і найбільш видатних людей Англії, написано:     « Тут спочиває те, що було смертного в мені».

2. Давньогрецький учений , інженер винахідник. Він сформулював                   умови  плавання і рівноваги тіл, золоте правило механіки, вивів формулу виштовхувальної сили.

         За однією з легенд , за допомогою конструкції з важелів він        легким  рухом руки підняв і опустив на воду важкий корабель – трієру « Сірокосія». Саме тоді прозвучали його відомі  слова «Дайте мені точку опори , і я підніму землю». Легенда також говорить ,що вчений загинув від руки римського легіонера. Коли воїн увірвався до кімнати 75-річного вченого . той зустрів його словами, що згодом  стали  легендарними: «Не наступай на мої креслення ! Не псуй мого кола».

  1.     « З вас ніколи нічого гідного не буде» - сказав ученому в       юності один з учителів.  Але минуло лише 10 років , і 25-річний  нікому невідомий службовець патентного бюро в Берліні зробив відкриття , що поставило його  в один ряд з такими видатними фізиками , як  М.Планк, Н.Бор, Е.Резерфорд. Він - лауреат Нобелівської премії 1921 року.

 

  1.   Цей відомий італійський фізик і фізіолог у дитинстві ненормально розвивався як фізично так і розумово.  Його довго вважали німим, але в чотири роки він вимовив своє перше слово. У тридцять років був уже всесвітньо відомим. Його ім’ям  названо одну з основних електротехнічних одиниць.

           Учений був великим прихильником гри слів. Коли одного разу Вольтер сказав багато позитивного про відкриття у фізиці, вчений відповів : « Справді, мабуть, я чогось вартий хоча б уже тому,  що я – пів-Вольтера».

Конкурс №6 «Зустріч з чарівником »

     Панове гравці! До нас на турнір завітав  відомий маг « Доктор Фізіус ».              ( заходить під оплески і музику). Ваше завдання пояснити його фокуси.               

Фокус перший  ( Хустинка, що не горить) 

  • спочатку хустинку змочують  водою , а потім спиртом. Вогнем спалахує лише спирт.

 

Фокус другий   (  Склянка і повітряна куля )

       Надути повітряну кулю до діаметра приблизно 10см і притиснути її до вінець склянки. Надуваючи кулю далі , побачимо , що склянка « приклеїлась» до кульки. Склеювання буде настільки щільним , що можна підняти склянку над столом , утримуючи тільки за гумову кульку.

Фокус третій  ( Колба з хусточкою)

   Візьміть колбу, переверніть. А трубку занурте у склянку з підфарбованою водою. Якщо на дно колби накапати кілька капель спирту або покласти хусточку , змочену водою, вода в трубці підніметься.

Вчитель : Поки журі буде підраховувати результати цього конкурсу я оголошую

              гумористичну  паузу.  ( розмовляє  двоє  учнів  )

 

  • Слухай , Юрку,  ти зробив домашній експеримент ?.
  • Який експеримент ?!
  • Та ж наша фізичка задала нам до дому зробити експеримент по Архімедові силі, а я чисто забув. А ти?
  • Ой блін, влипли, і я нічого не знаю.
  • Слухай, я догадався, як нам вийти з цього положення. Наша вчителька дуже любить веселі пісні.
  • Точно , давай замість експерименту ми їй заспіваємо.
  • Давай.

 

Пісня «Смуглянка»

Якось друг мене намовив

на такий експеримент,

можна вивчить фізику за один легкий момент:

ложиш книжку під подушку , та й лягаєш спати

і на ранок ти все те будеш пам’ятати.

 

Приспів:

Ой учитель мій хороший, дорогий

Не питайте, бо я втомлений такий,

Ой учитель, хороший вчитель

Не ставте двійку мені.

 

Я заснув й мені приснились

учні з мого класу.

Ми з Ейнштейном доробляєм вже машину часу.

Ранком я все зрозумів й побіг на уроки

Там до вчителя брешу : - мене взяли вроки.

 

Приспів:

 

А учитель байки мої

Дуже добре зрозумів

І за мить відповідати

Мене викликать посмів.

Я стою, як партизан , нічого не знаю

І не ставте одиницю вчителя благаю.

Бо уроку не мав часу вчити я,

Копав в дома бараболі , пас теля.

Ну а потім в футбол я грав,

Аж поки вечір нас не застав.

 

Ой учителько моя ви, ой хороша

По тєліку ввечері ішла «Маргоша»,

Ще й комп’ютер, «Свати» , «Солдати»

І вже не мав я коли читати.

Приспів:

 

  Конкурс №7 « Конкурс капітанів»

          Завдання №1  Хто швидше перенесе більшу кількість води зі склянки в             мензурку за допомогою відкритої скляної трубки.

           Завдання №2  Монета і картонка . За допомогою іншої руки забрати картонку так , щоб монета залишилась на пальці.

Конкурс №8 « Продовж думку»

                      Одна команда зачитує запитання , інша готує відповідь. Потім відповіді співставляються.

   Механлята

  • Чим відрізняється електрика від блискавки?

Своя відповідь:  Блискавка безкоштовна.

  • Трос, що з’єднує космонавта з кораблем випадково обірвався..

Своя відповідь:  відлітай в небо, відлітай в небо , відлітай …

 

    Ударені струмом

  • Що таке літр ?

Своя відповідь:  Літр це те саме що й метр, тільки в мокрому вигляді.

  • Що таке «чудо».

Своя відповідь: Чудо  це коли учень не вивчив домашнього завдання з  фізики , а наша вчителька  не поставила двійку.

 

Вчитель : Ось і підходить до завершення наш веселий фізичний турнір. Бо ж  недарма кажуть , що фізики це лірики . Фізика і лірика з давніх-давен ідуть разом. Багато відомих вчених-фізиків, інженерів, конструкторів мали схильність до поезії або самі писали вірші, або перекладали твори видатних авторів. Писав вірші Михайло Ломоносов, захоплювався поезією Едісон, Рентген, Декарт, Ньютон. Фізики вміють пізнавати світ і вміють йому радіти                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

               Я попрошу наше шановане журі  підбити результати конкурсів і оголосити нам команду , яка перемогла у цьому турнірі. А поки  наші магістри   будуть   радитись  я  запропоную  вам – гумористичний  номер.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Лободець Надія
Пов’язані теми
Фізика, Сценарії
Додано
31 березня 2020
Переглядів
1254
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку