Індивідуальний план роботи під час карантину
учителя вчителя фізики (7-11 класи), хімії (8 клас)
у ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 10 м. Торецьк Донецької області
Новікової Олени Анатоліївни
з 23.03-27.03.2020 року (ІІ тиждень)
№ з/п |
Дата |
Зміст роботи |
Примітка |
1 |
23.03. 2020 |
Складання плану роботи на день.
1.Опрацювання матеріалів щодо організації дистанційного навчання здобувачів освіти з предметів: фізика (7-11 клас) та хімія (8 клас) на 23.03-27.03.2020 р. Підготовка до онлайн-консультацій в умовах навчання у дистанційній формі. Розробка і розміщення завдань в он-лайн режимі. (сайт закладу освіти ЗЗСО № 10 м. Торецьк: http://10scool.ucoz.org). https://www.youtube.com/watch?v=Fhve2rlNBek https://www.youtube.com/watch?v=qQ5FvgyRUAA https://www.youtube.com/watch?v=PlVZEoHljH8 https://www.youtube.com/watch?v=MOSw0XE6LG0 https://www.youtube.com/watch?v=mNXSzLlhPYs https://www.youtube.com/watch?v=mNXSzLlhPYs https://www.youtube.com/watch?v=R078EqdhVM4 https://www.youtube.com/watch?v=NTuJiFjXfME https://www.youtube.com/watch?v=Yx8hDgOgms8 https://www.youtube.com/watch?v=G1XdHaotzbM https://www.youtube.com/watch?v=fsXQsaZ3XBw https://www.youtube.com/watch?v=IdhAi72DFUY https://www.youtube.com/watch?v=weIbZPeoGfE https://www.youtube.com/watch?v=TUr9YEJKKDY https://www.youtube.com/watch?v=g7GLC72BeSE https://www.youtube.com/watch?v=Mbj8NsXPpEA https://www.youtube.com/watch?v=umyULieO1bA https://www.youtube.com/watch?v=svZyMBNprR4 https://www.youtube.com/watch?v=ZpBbbP6U-Yo https://www.youtube.com/watch?v=ULnq0pIAc8A https://www.youtube.com/watch?v=xl5qUHtiy0g https://www.youtube.com/watch?v=aG-1QShHyvM https://www.youtube.com/watch?v=eiPayy6olA0 https://www.youtube.com/watch?v=XXtcLd1i2ts https://www.youtube.com/watch?v=iVfW3UXEW2U https://www.youtube.com/watch?v=XIcvYsTDFvA https://www.youtube.com/watch?v=o1Wb2RqQNQc https://www.youtube.com/watch?v=LdtnBzmudgc https://www.youtube.com/watch?v=ZQF5dlc39J0
2.Перегляд відеозапису вебінару Тема: «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» Автор: Шпильова В.В. https://www.youtube.com/watch?v=omSH5KnON28&list=PLbrO4bE48Wa9JLPY5VrAkQ0smKmU82HcD&index=8
3. Підвищення рівня методичної роботи. Проходження курсів Prometheus.https://courses.prometheus.org.ua/dashboard17.03-24.03 Курс: «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки»Курс: «Протидія та попередження (цькуванню) в закладах освіти»https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MON+AB101+2019_T2/info4. Перегляд онлайн-уроку Всеукраїнської Віртуальної школи «Ранок» https://mail.ukr.net/desktop#sendmsg/f=to=FGDXtui5ENCDE4Ow9W8N 13.00-13.30 Фізика. Підготовка до ЗНО (Заняття 1 ) 7–11 класи. Автор: Гельфгат Ілля Маркович.
5. Індивідуальні консультації зі здобувачами освіти та батьками у телефонному режимі. Спілкування на ел. поштах.
|
фізика 7 клас 23.03 Тема: Механічна робота. Д/з § 30, задача стор. 202, вправа 30 № 4-7 27.03.Тема: Потужність Д/з § 31, задача стор.206, вправа 31 № 2, 3, 5. 8 клас 24.03 Тема: Робота електричного струмутД/з § 33 п. 1, 2, задача 1, стор.142, вправа 33 № 3. 26.03. Тема: Потужність електричного струму Д/з § 33 п 3, задача 2, стор.143, вправа 33 № 4 9 клас 23.03. Тема: Реактивний рух Фізичні основи реактивної техніки. Досягнення космонавтики. Д/з § 37, повт. § 36, вправа 37 № 2,3,5. 24.03. Тема: Закон збереження енергії. Д/з § 38 п. 1-3, повт. § 35,36 , вправа 38 № 1, 2. 25.03. Тема: Застосування законів збереження енергії й імпульсу в механічних явищах. Д/з § 38 п. 4, повт. § 35,36 , вправа 38 № 3. 10 клас 23.03. Тема: Кількість теплоти. Закони термодинаміки Практикум із розв`язування задач Д/з Повторити § 33-35, задачі № 4-7, стор. 234. 26.03. Тема: Теплові двигуни. Цикли теплових двигунів. Цикл Карно. Д/з § 37 п. 1, § 38, задачі № 14, 17,19 стор. 234-235. 27.03. Тема: Коефіцієнт корисної дії теплових двигунів. Д/з § 37 п. 2, повт. § 37 п. 1, задачі № 8-12, стор. 234 11 клас 24.03. Тема: Радіоактивність. Закон радіоактивного розпаду. Д/з § 26 п. 3, § 27 п. 2, задача 2,3, стор. 196 Повторити (підготовка до ЗНО «Кінематика», формули). 25.03. Тема: Закон радіоактивного розпаду Практикум із розв`язування задач. Д/з повторити § 26 п. 3, § 27 п. 2, задача 5, стор 198, № 24, стор.199, Повторити (підготовка до ЗНО «Молекулярна фізика», формули). 27.03. Тема: Радіоактивність. Д/з § 26 п. 4,5 повторити § 27 п. 2, задача 4, стор 197, № 29,30 стор.200, Повторити (підготовка до ЗНО «Термодинаміка», формули) 11 клас астрономія 27.03. Тема: Фундаментальні взаємодії в природі. Початок нашого Всесвіту. Д/з § 39 п. 1, підготувати презентацію «Фундаментальні взаємодії в природі» 8 клас хімія 23.03. Тема: Фізичні та хімічні властивості основ. Поширеність у природі та використання основ Д/з § 32, 33, л.д. 2, 3, задачі № 2, 5, 6 стор.180 26.03. Тема: Хімічні властивості лугів: дія на індикатори, взаємодія з кислотами, з кислотними оксидами, солями. Д/з § 36 п. 3,4 , л.д. 5, 6, задачі № 10,14,15 стор.201-202 |
2 |
24.03.2020 |
Складання плану роботи на день.
1. (2 год) Підготовка до онлайн-консультацій в умовах навчання в дистанційній формі. Проведені індивідуальні консультації зі здобувачами освіти та батьками у телефонному режимі.
2. Отримання інформації з міськуо: «Тримати на контролі сім'ї, які знаходяться у складних життєвих обставинах». Проведена бесіда у телефонному режимі соціальним педагогом Новіковою ОА з класними керівниками, здобувачі яких знаходяться на різних видах обліку. (Маркович Т.В., 2-б клас, Клименкова О.В., 5-а клас, Поволоцька Н.І. 10 клас).
3. Перегляд онлайн-уроку Всеукраїнської Віртуальної школи «Ранок» https://mail.ukr.net/desktop#sendmsg/f=to=FGDXtui5ENCDE4Ow9W8N 13.00-13.30 Фізика. Підготовка до ЗНО (2 частина) 7–11 класи. Автор: Гельфгат Ілля Маркович.
4. Підвищення рівня методичної роботи. Проходження курсів Prometheus.https://courses.prometheus.org.ua/dashboard17.03-24.03 Курс: «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки»Курс: «Протидія та попередження (цькуванню) в закладах освіти»https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MON+AB101+2019_T2/infoКурс: «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?»4. Індивідуальні консультації зі здобувачами освіти та батьками у телефонному режимі. Спілкування на ел. поштах.5. Робота на платформі Google. Організація дистанційного навчання (7-А)
|
Отримання інформації міськуо. Тримати на контролі сім'ї, які знаходяться у складних життєвих обставинах, а саме: - класних керівникам зателефонувати батькам, з'ясувати становище у сім'ях, наявність продуктів харчування, забезпечення тепла, води, санітарно-гігієнічних умов, контролю з боку батьків за перебуванням дітей вдома; - провести роботу з батьками щодо забезпечення належних умов для перебування дітей вдома під час карантину; - у разі критичної ситуації телефонуйте у міськуо.
|
3 |
25.03.2020 |
Складання плану роботи на день.
1.Перегляд відеозапису вебінару. Тема: «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» Автор: Шпильова В.В. https://www.youtube.com/watch?v=omSH5KnON28&list=PLbrO4bE48Wa9JLPY5VrAkQ0smKmU82HcD&index=8
2. Отримання сертифікату з курсу: «Протидія та попередження (цькуванню) в закладах освіти»3. Шкільний світ panorama@osvita.ws. Безкоштовний вебінар з теми: "Освітній квест: методика організації та проведення".4. Індивідуальні консультації зі здобувачами освіти та батьками у телефонному режимі. Спілкування на ел. поштах. 5. Робота на платформі Google Організація дистанційного навчання (7-Б, 11).6. Регістрація в освітньому проекті «На Урок» на:- Всеукраїнську інтернет-конференцію;- вебінар «Використання онлайн-тестів у роботі з батьками».
|
|
4 |
26.03.2020 |
Складання плану роботи на день. 1. Перегляд відеозапису вебінару освітнього проєкту «На Урок» з теми: «Організація дистанційного навчання за допомогою Goole Класу” Автор: Антоніна Букач
https://www.youtube.com/watch?v=-Qw970G0aYs
|
|
5 |
27.03. 2020 |
Складання плану роботи на день.
1. Регістрація на вебінар «Використання багатофункціональних практично-діяльнісних посібників на заняттях», що відбудеться 27 березня о 19:00.
2. Робота з матеріалами по атестації (характеристика Тригуб О.М.)
3. Бесіда у телефонному режимі з з/д з МР Воскобойниковою О. В. щодо атестаційних матеріалів.
4. (2год.) Робота зі здобувачами освіти в он-лайн режимі, перевірка д/з. Консультування у телефонному режимі здобувачів освіти, батьків та осіб, які їх замінюють. Спілкування на ел. поштах.
5. Співбесіда у телефонному режимі з класними керівниками щодо учнів, їх родин, які знаходяться на різних видах обліку. (Маркович Л.В., Клименковою О.В., Поволоцькою Н.І.)
6. Бесіда у телефонному режимі з учнями та їх батьками 8-б класу щодо створення ел. пошти gmail.com для створення Google Класу.
7.Підвищення рівня методичної роботи. Проходження курсів Prometheus.https://courses.prometheus.org.ua/dashboardКурс: «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?»Курс: “Наукова комунікація в цифрову епоху».https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:UKMA+SCDA101+2020_T1/info
8. Перегляд відеозапису вебінару освітнього проекту «На Урок» з теми: «Використання багатофункціональних практично-діяльнісних посібників на заняттях»
9. Завантаження матеріалу уроку 9 класу з фізики на сайт освітнього проекту «На Урок» сертифікат https://award.naurok.com.ua//awards/__custom/%D0%94%D0%91-2003161632.pdf
10. Завантаження матеріалу брошури соціального педагога на сайт освітнього проекту «На Урок»
11. Участь у вебінарі з теми: «Використання багатофункціональних практично-діяльнісних посібників на заняттях», о 19:00.
12. Спілкування в ел. режимі та телефонному режимі (вайбер) з дитиною під опікою щодо участі у обласному етапі конкурсу «Дерзайте,ви талановиті!» (0,5 год) Мазіковою Веронікою. 7-Б кл. та опікуном Трошиною Л.
13.Підвищення рівня методичної роботи. Проходження курсів Prometheus.https://courses.prometheus.org.ua/dashboardКурс: «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?»Курс: “Наукова комунікація в цифрову епоху».https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:UKMA+SCDA101+2020_T1/info
|
|