Фізичний лабіринт для учнів 10 класу може бути використаний для узагальнення знань учнів на підсумковому уроці або як позакласний захід для тижня фізики.
для учнів 10 класу
|
A |
B |
C |
D |
E |
1 |
Стала Больцмана а). 1,23·10–38 Дж/К C1 б). 1,38·10–23 Дж/К D3 |
Прилад для вимірювання часу а). метроном C4 б). гіроскоп D4 |
Правильним є рівняння а). FΔυ=Δtm E3 б). mΔυ=FΔt A4 |
Швидкість світла у вакуумі а). 10,8·108 дм/хв. E5 б). 10,8·108 км/год B5 |
Температура тіла людини у кельвінах а). 245,6 A5 б). 309,6 E3 |
2 |
Тіло падає, його енергія перетворюється так а). Ек→Еп E1 б). Еп→Ек D2 |
Одиниця прискорення а). 1 м2/с C4 б). 1 м/с2 B3 |
Частота обертання Землі навколо Сонця а). ≈31,7 нГц E4 б). ≈31,7 мкГц C5 |
Має і напрям і значення а). вектор D5 б). скаляр A1 |
ФІНІШ |
3 |
Міра інертності тіла а). швидкість E4 б). маса C2 |
Рух, коли υ=const а). рівномірний A5 б). нерівномірний D1 |
СТАРТ Доказом МКТ є а). дифузія D1 б). дифракція A4 |
Кінетична енергія залежить від а). h i m B1 б). m i υ B4 |
Найменше g на а). полюсі B5 б). екваторі B1 |
4 |
Розділ механіки а). оптика C2 б). статика B2 |
Коли а<0, швидкість тіла тоді… а). зменшується E1 б). росте A2 |
Закон Гука описує а). дифракцію B4 б). деформацію A2 |
Положення тіла через 4хв x= –50+2t+t2 а). 35080 B1 б). 58030 E2 |
Нерівномірний рух, коли а). a≠0 A1 б). a=0 B2 |
5 |
У 2му законі Ньютона векторами є а). m i a D3 б). a i F E5 |
На ст. 161 зображено а). поліп D5 б). еоліпил A3 |
Гравітаційна стала має одиницю а). Н2·м/кг2 D2 б). Н·м2/кг2 C1 |
Одиниця ваги а). ньютон C5 б). кілограм B3 |
Реактивний рух пов’язаний з іменем а). Марконі A3 б). Ціолковський D4 |
Починай з клітинки С3.
Давай відповідь і переходь у наступну клітинку.
Тільки правильні відповіді виведуть тебе із лабіринту.
Будь уважним і не заблукай!