Мета: Сприяти формуванню знань і навичок учнів щодо організації здорового дозвілля. Пропагувати серед учнів здоровий спосіб життя.
Педагогічне спрямування:
Завдання уроку:
1.Сприяти формуванню понятійного апарату учнів в галузі « Фізична культура».
2.Формувати навички здорового способу життя, мотивів і цілей щодо активної рухової діяльності та організації здорового дозвілля.
Тип уроку: урок - гра
Методи навчання: ігровий, метод змагання.
Місце проведення: спортивна зала
План – конспект уроку з фізичної культури
для учнів 4 класу
Урок - гра
План – конспект уроку з фізичної культури
для учнів 4 класу
Мета: Сприяти формуванню знань і навичок учнів щодо організації здорового дозвілля. Пропагувати серед учнів здоровий спосіб життя.
Педагогічне спрямування:
Завдання уроку:
Тип уроку: урок - гра
Методи навчання: ігровий, метод змагання.
Місце проведення: спортивна зала
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
|
|
||||
1. |
Під музичний супровід клас входить до зали. Шикування в шеренгу.
Привітання Повідомлення завдань уроку. |
30 сек. 30 сек.
1 хв.
|
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і самопочуття.
|
|
2. |
Інструктаж БЖД. Замірювання ЧСС за 10 сек.
|
1 хв. 1 хв. 30 сек. |
Поклавши 2 або 3 пальці правої руки на зап'ясток лівої, легенько притиснути пульсуючу артерію. Підрахувати ЧСС. Зробити аналіз.
|
|
3. |
Об`єднання класу на команди
Перешикування з 1ї шеренги в 3
|
30 сек. |
Слідкувати за чітким виконанням вправ. Склад команди 8 учнів. |
|
4. |
І конкурс. Привітання команд |
3 хв.
|
Журі( звільнені від уроку учні за станом здоров’я) оцінює зовнішній вигляд учасників команд, девіз команди.
|
|
5. |
ІІ конкурс. «Шикування командою».
ІІІ конкурс «Прокидайтесь разом із нами» |
3 хв.
|
Команди шикуються в кола. Суддя (вчитель) називає тип шикування. За командою, необхідно шикуватися за назвами порядком:
Враховується якість шикування, рівень організованості. Виконати комплекс ранкової гімнастики під музичний супровід. |
|
|
||||
6. |
ІV конкурс «Склади малюнок»
V конкурс «Спортивні ерудити»
VІ конкурс «Швидкоходи»
VІІ конкурс «Спортивна вікторина»
VIII конкурс «Фінальна естафета» |
3 хв.
5 хв.
3 хв.
10 хв.
5 хв. |
Скласти малюнок із шматочків розрізаного на частини зображення Олімпійського вогню. Коли команда завершує складання малюнка, всі разом оббігають стійку на відстані 12м і шикуються біля малюнка.
Учасники по черзі називають спортивні терміни на ту літеру, якою закінчується попереднє слово. Коли відповідь затримується на 5 секунд, або був виголошений невірний термін, гра закінчується.
За сигналом з лінії старту до лінії фінішу виходять учасники команд обумовленим способом.
Недостатня рухливість. Рухова.
Швидкість, спритність, гнучкість, сила, витривалість. Хокей, бобслей, біатлон, лижи, фігурне катання, ковзанярський спорт. Греція.
П’єр де Кубертен
Греція, Афіни
П’єр де Кубертен Сколіоз, погіршення зору
Команди стоять в колоні по одному. За сигналом, учні передають склянку з водою один одному. Виграє команда, яка першою закінчила змагання та у неї в стакані залишилось більше води.
|
|
3. Заключна частина 9 хв. |
||||
7. |
Шикування.
Загальна промова.
Оголошення та нагородження переможців Домашнє завдання. Організований вихід із залу. |
30 сек.
2 хв.
3 хв.
2 хв. 1 хв. |
Відзначити кращих учнів.
|
|