Відкритий урок з англійської мови
Клас/Рівень: 8/ А2+
Вчитель англійської мови Гора Євгенія Миколаївна
Нікопольська гімназія №7 НМР
Тема: Мої друзі та я
Вид уроку: Flipped lesson
Підготовка до теми уроку- завдання з аудіювання
Завдання на уроці - робота з з лексикою mentimetr, wordart, читання storywizard, мовлення wordwall
Після уроку - рефлексія, складання власних висловів з теми
Мета уроку:
● збагатити лексичний запас здобувачів освіти за темою “ Мої друзі”, “ Риси особистості”
● розвивати навички з аудіювання, читання, письма та говоріння
● заохочувати учнів у дискусії за темою
● виховувати дружні стосунки між однокласниками
● підвищити обізнаність про “дружбу” та вивчити пов'язану лексику
Результати:
● розвиток навичок мовлення
● адекватне та логічне сприйняття гарних і поганих рис особистості
● розвиток творчості, критичного мислення, цифрової грамотності через спільну діяльність з однолітками
Цифрова обізнаність: здобувачі освіти використовують цифрові застосунки для розвитку їніх навичок читання, исьма та мовлення.
Самостійна діяльність на уроці: учні виражають свої ідеї на уроці за поданою темою, ведуть розмову за поданою темою за допомогою відкритих запитань, використовуючи їхні навички комунікації та критичного мислення.
Час: 45 хв
Pre-lesson tasks
Flipped classroom activities - аудіювання
Gist task
1. Listen to the interview and number the questions 1–5 in the order you hear them.
https://www.youtube.com/watch?v=GZoTYCgIzlg&t=1s
Detail tasks
2. Listen again. Are these sentences true or false?
3. Complete the sentences. Write a number.
https://www.liveworksheets.com/w/en/english-second-language-esl/7264281
Procedure
1. Warming up. (1 minute)
✔ Hello my friends. How are you?
✔ What did you do on your holidays?
✔ How do you feel about starting the second quarter? (you can show me with emojis)
2. Introduce the topic.(3 minutes)
✔ Do you want to know what our topic is for today's lesson?
✔ Let's find out. Look at the picture.
✔ What do you see? You have to solve this rebus and find the topic for today.
Solve rebus p.1 jamboard
3. The use of vocabulary (10 minutes)
1) join a jamboard and match the qualities of good and bad friends. Be attentive each of you has your own page
2) join mentimeter and make a word cloud together. follow the link and type the words of a real friend. You are allowed to enter 5 words
4.Reading (15 minutes)
4.1 Pre-reading task.
Join the jamboard and write what you want in your real friend. Be attentive each of you has your own page
4.2 Reading a story. Follow the link
https://www.storywizard.ai/story/9fa81f8b52/edit
4.3 After reading task.
Do the test after the story
5. Speaking (13 minutes)
Answer the questions about your friend
https://wordwall.net/uk/resource/62997598
6. Reflection/assessment (1 minute)
Ss reflection
Answer the questions. Show