Фонопедичні вправи "Ми сідаєм на літак" та "У кого що всередині"

Про матеріал

Фонопедичний метод розвитку голосу, що має, перш за все, технологічну спрямованість, заснований на критеріях фізіологічної доцільності, енергетичної економічності та акустичної ефективності голосового апарату в співі.

Для розвитку інтонаційного і фонематичного слуху, а також для розширення діапазону мовного і співочого голосу систематично використовуються розвиваючі ігри з голосом - це наслідування звуків навколишнього світу. Ігри звуконаслідувального характеру допомагають зіставляти і відтворювати інтонації різної висоти і звуковисотної спрямованості, а також у дітей формується певна невимушеність звукоутворення, легкість і політність мовленнєвого голосу. Вони сприяють зміцненню тендітних голосових зв'язок дітей, та проводяться для підготовки їх до співу, профілактики захворювань верхніх дихальних шляхів, коригують вимову звуків.

Перегляд файлу

Фонопедичні вправи

 

Фонопедичний метод розвитку голосу, що має, перш за все, технологічну спрямованість, заснований на критеріях фізіологічної доцільності, енергетичної економічності та акустичної ефективності голосового апарату в співі.

     Для розвитку інтонаційного і фонематичного слуху, а також для розширення діапазону мовного і співочого голосу систематично використовуються розвиваючі ігри з голосом - це наслідування звуків навколишнього світу. Ігри звуконаслідувального характеру допомагають зіставляти і відтворювати інтонації різної висоти і звуковисотної спрямованості, а також у дітей формується певна невимушеність звукоутворення, легкість і політність мовленнєвого голосу. Вони сприяють зміцненню тендітних голосових зв’язок дітей, та проводяться для підготовки їх до співу, профілактики захворювань верхніх дихальних шляхів, коригують вимову звуків.

 

Фонопедична вправа «У кого що всередині»

 

      В кульбабок білих – виліталка (учні здувають уявний пух з долоньок)

 

     У мотоцикла – ричалка (учні супроводжують вимову звукозображувального елементу «трр-трр» круговими рухами кулачків).

 

     У годинника – спішилка (учні активно й чітко вимовляють склади «тік-так, тік-так» і виконують коливання з боку в бік вказівним пальцем, імітують маятник годинника)

 

     У дівчат – смішинка (вимовляють склади «ха» й «хі» у фальцетному регістрі)

 

     У мишки – пищалка (склад «пі» вимовляється тоненько й швидко).

 

     У вітру – здувалка (двічі довго вдихається повітря).

 

     У каблучків – стукалка (легко й рухливо цокають язиком).

 

     У носа – сопілка (тихенько шмигають носом)

 

     В їжака – пихтілка (пошепки й неголосно чергується склад «пих»).

 

     А в сонця – світилка (кожна дитина співає будь-який звук достатньо довго, щоб учні освоїли надані їм можливості вільного співу).

 

Фонопедична вправа «Ми сідаєм на літак»

 

 Ми сідаєм на літак, летимо угору так (показують рух літака голосом та рукою вгору)

 

Випускаємо шасі - приземляємось усі. (показують рух літака голосом та рукою вниз)

 

З пагорба побіг струмок, (бовтають язиком, зображаючи булькіт струмочка)

 

Всюди чути спів пташок. (Цінь-цвірінь, цінь-цвірінь).

 

Вже з бурульок капотить, (клацають язиком, змінюючи форму рота)

 

Це ж весна до нас спішить. (плескають в долоні)

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Пупко Наталия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Полунина Алена
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
8 січня 2019
Переглядів
2402
Оцінка розробки
4.5 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку