Форма вивчення мовленнєвого розвитку дитини
___________________________________________ (Прізвище, ім’я)
______________ клас
Вчитель-дефектолог слухового кабінету Яриш С.А. _______________ (підпис)
Удосконалення моторики артикуляційного апарату та мовленнєвого дихання, активізація м’язів артикуляційного апарату
|
Удосконалення темпу мовлення та відповідного інтонаційного забарвлення під час діалогу
|
Вимова звуків |
Розвиток просодичної сторони мовлення та голосу (інтонаційної виразності, наголосу, темпу, ритму, мелодики, мовленнєвого дихання) |
Дотримання правил орфоепії у словах, словосполученнях, що стосуються вивчення тематичного програмового матеріалу |
|||||
Постановка |
Автоматизація |
Диференціація |
Корекція |
||||||
Так |
Так |
|
|
|
|
Дотримується
|
Дотримується |
||
Слабко виражений прогрес |
Слабко виражений прогрес |
З допомогою |
З допомогою |
||||||
Ні
|
Ні
|
Не дотримується
|
Не дотримується |
||||||