Форми і методи громадянського виховання в ЗП(ПТ)О

Про матеріал
Робота може бути цікавою для педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти у контексті вдосконалення їх психолого-педагогічної компетентності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ВИПУСКНА РОБОТАФОРМИ ТА МЕТОДИ ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ В ЗП(ПТ)О Група: ОД-ІІІ-40 МСтепанюк Олена Віталіївна

Номер слайду 2

Актуальність цієї теми Обумовлена тим, що до теперішнього часу робота майстра виробничого навчання розглядалася як процес навчання здобувачів освіти професії, не звертаючи уваги на виховний аспект. Цей процес головним чином відбувається в юнацькому віці, коли молодь уже достатньо фізично та психологічно розвинена, усвідомлює свої права та обов’язки, керується у своїй діяльності демократичними принципами. Одже, саме перед навчальними закладами стоїть завдання виховати людину-громадянина, справжнього патріота своєї країни; сформувати та закріпити у здобувачів освіти знання, вміння і навички, необхідні для активної участі в демократичних процесах України, адже саме молоде покоління – най потенційніша ланка нашого суспільства.

Номер слайду 3

Мета роботи:  На підставі аналізу сучасної літератури дослідити основні форми та методи громадянського виховання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Формування свідомого громадянина, патріота, професіонала, тобто людини з притаманними їй особистісними якостями й рисами характеру, світоглядом і способом мислення, почуттями, вчинками та поведінкою, спрямованого на саморозвиток є пріоритетом розвитку демократичного громадянського суспільства в Україні. Вони мають органічно поєднуватись з потребою й умінням діяти компетентно й технологічно. Мета громадянського виховання конкретизується через систему завдань.

Номер слайду 4

ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. ДОСВІД РОБОТИ ЗП(ПТ)О З ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ здобувачів освіти. СЬКОЇ МОЛОДІ Педагогічний колектив державного навчального закладу «Київський центр професійно-технічної освіти» працює над створенням цілісної моделі виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей, що дає можливість створити єдиний виховний простір, який забезпечить виховання справжнього патріота, сім`янина, професіонала. Виховна мета – сприяння вихованню у молодого покоління почуття патріотизму, формування особистості на засадах духовності, моральності, толерантності, забезпечення створення умов для інтелектуального, культурного та фізичного розвитку, реалізації науково-технічного та творчого потенціалу молодих громадян.  Пріоритетом навчально-виховного процесу центру стало створення виховного середовища, яке б сприяло формуванню духовно багатої, фізично досконалої, соціально адаптованої і високоерудованої і національно свідомої особистості здобувача освіти. Девіз: «Хто ми є – ми є УКРАЇНЦІ!»

Номер слайду 5

СЦЕНАРІЙ ВИХОВНОГО ЗАХОДУ ГРОМАДЯНСЬКОГО СПРЯМУВАННЯ «КРАСА І ВЕЛИЧ СИМВОЛІВ ДЕРЖАВНИХМета: розповісти здобувачам освітим про державні символи України (прапор, герб та гімн), історію їхнього становлення; виховувати почуття патріотизму до своєї держави й пошани до співвітчизників, які відстоювали незалежність України. Обладнання: аудіозапис музики та Державного Гімну України, Державний Прапор України, зображення Державного Герба України, вишиті рушники, глечик із житнім колоссям, волошками та маком, паляниця, добірка книжок та фотоальбомів на тему «Історія українського герба». ДІЙОВІ ОСОБИВедуча Ведучий Здобувачі освіти-читці (дванадцять осіб) Танцювальний гурт здобувачів освіти. До залу входять здобувачі освіти - читці та ведучі.

Номер слайду 6

Дякую за увагу!

pptx
Додано
29 травня
Переглядів
46
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку