ФОРМИ РОБОТИ ДЛЯ STEM-УРОКУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Про матеріал
STEM-урок з української мови може стати потужним інструментом для розвитку мовних навичок учнів, необхідних для цікавого та ефективного навчання. У статті надано кілька прикладів форм для проведення STEM-уроку з української мови
Перегляд файлу

ФОРМИ РОБОТИ ДЛЯ STEM-УРОКУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Зв’язок STEM-освіти з українською мовою може здатися неочікуваним, проте поєднання STEM-уроку з українською мовою відкриває нові можливості для учнів розвивати таланти та здібності, збагачує їхні знання та розуміння сучасного світу. Наступні кілька прикладів для STEM-уроку з української мови є тому підтвердженням.

Лінгвістичний аналіз тексту

Запропонувати учням проаналізувати технічний або науковий текст з галузі, яка їх зацікавила (наприклад, робототехніка, космос, енергетика тощо). Учні можуть виділити важливі терміни, розібрати їх значення, створити глосарій або пояснювальний словник, а також перекласти текст англійською мовою.

Проєкт "Створення наукового довідника"

Під час вивчення розділу «Лексикологія» об’єднати учнів у групи, кожній із яких буде виділено конкретну галузь науки або техніки (наприклад, біологія, програмування, фізика). Кожна група має створити невеликий науковий довідник або інформаційний буклет із короткими інформативними статтями, ілюстраціями та поясненнями важливих понять. Такий вид роботи буде цікавим для будь-якого віку школярів.

Віртуальний квест

  Підготувати серію лінгвістичних завдань, що стосуються STEM-предметів, у формі віртуального квесту. Учні мають розв’язувати ребуси, логічні завдання, шукаючи приховані відповіді в текстах, відео або зображеннях.

Дослідницький проєкт

  Запропонувати учням вивчити історію та етимологію певних словосполучень або термінів, пов’язаних із наукою або технікою. Дослідницький проєкт може передбачати створення презентації, доповіді, плакатів або навіть статті для шкільної газети.

Кросворд або сканворд

  Підготувати лінгвістичний кросворд або сканворд з термінами та визначеннями, пов’язаними з наукою та технікою. Учні мають розв’язати завдання, шукаючи відповіді у підручниках, словниках або ресурсах інтернету.

Рольова гра

  Запропонувати учням провести рольову гру, у якій вони виступають у якості науковців, винахідників або інженерів. Діти можуть презентувати власні винаходи, демонструвати віртуальні лабораторії та ділитися своїми знаннями з аудиторією. Такий вид роботи доречний на уроках розвитку зв’язного мовлення, коли вивчають науковий стиль.

Дослідження наукової літератури

  Запропонувати учням ознайомитися з науковими статтями, дослідженнями або публікаціями українських науковців та винахідників. Школярі можуть розповісти про власні дослідження, вибірково перекласти важливі фрагменти та підготувати звіти або презентації на цю тему.

Створення STEM-блогу

  Запропонувати учням створити STEM-блоги, у яких вони можуть публікувати власні думки, дослідження, проєкти та винаходи. Це сприятиме розвитку їхньої писемної мови, комунікативних навичок та творчості.

STEM-урок з української мови може стати потужним інструментом для розвитку мовних навичок учнів, необхідних для цікавого та ефективного навчання, що дозволяє збагатити традиційний підхід до вивчення мови, роблячи урок більш захопливим та практичним для сучасних учнів.

 

docx
Додано
23 липня 2023
Переглядів
2338
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку