Формула коренів квадратного рівняння.

Про матеріал
Презентація містить різні задачі і вправи, що мають на меті ознайомити учнів з методами розв’язування квадратних рівнянь за допомогою дискримінанта та навчити застосовувати здобуті знання для розв’язування рівнянь.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формула коренів квадратного рівняння Сорокопуд Ганна вчитель математики

Номер слайду 2

розв'язувати квадратні рівняння за допомогою формули коренів. Розглянути випадки, коли квадратне рівняння має один або жодного кореня. Відпрацюємо навички розв'язування квадратних рівнянь за допомогою формули коренів на прикладах.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Яке з рівнянь квадратне ?

Номер слайду 5

Визначте вид рівняння та назвіть зайве

Номер слайду 6

Квадратні рівняння Повні: Неповні:

Номер слайду 7

Назвіть коефіцієнти квадратного рівняння a=1, b=- 4, c=5 a=3, b=1, c=-4 a=1, b=0, c=-4 a=-2, b=-3, c=0

Номер слайду 8

0;5 5хІ-5=0 -1;1 хІ-х=0 0;1 хІ-7х=0 7хІ=0 0 Математична гусениця

Номер слайду 9

Подайте у вигляді квадрата двочлена вираз:

Номер слайду 10

Розв’яжіть рівняння, виділивши повний квадрат двочлена

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Виведемо формулу коренів квадратного рівняння Дискримінант

Номер слайду 13

Якщо D<0, рівняння коренів не має Якщо D>0, рівняннямає 2 кореня Якщо D=0, рівняння має 1 корінь

Номер слайду 14

a=2, b=- 7, c=-30 D= ( -7)І- 4·2·(-30)=49+240 =289 D>0, рівняння має 2 кореня

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Заповніть таблицю

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Кількість коренів 1 0 -8 немає 45 2 12 2 -25 немає

Номер слайду 19

-1;5 0;-7 9;6 -7;2 -8;16 Знайди правильну відповідь

Номер слайду 20

-2;-3 0;-7 -6;9 -10;- 2 -9;5 Знайди правильну відповідь

Номер слайду 21

-2;6 -3;-7 -7;5 -1 розв’язків немає Знайди правильну відповідь

Номер слайду 22

-2;-3 0;-7 -6;9 розв’язків немає -9;5 Знайди правильну відповідь

Номер слайду 23

Прямуючи по парку прямокутної форми, площа якого 360 мІ , Мікі Маус з’ясував , що одна з його сторін на 31 м більше другої. Допоможіть йому дізнатись периметр парку. РОЗВ’ЯЗАННЯ: Нехай ширина парку х м, тоді довжина (х+31) м. Площа парку х(х+31) мІ, що за умовою задачі становить 360 мІ. Маємо рівняння:х(х+31)=360 a=1, b=31, c=-360 D= 31І- 4·1·(-360)=961+1440 =2401 D>0, рівняння має 2 кореня Отже, ширина парку 9м, а довжина 31+9= 40(м.) Р=2( 9+40)= 98 (см.)

Номер слайду 24

Додаткові матеріали: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B5_%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D1%8F%D0%BD%D0%BD%D1%8F https://www.miyklas.com.ua/p/algebra/8-klas/kvadratni-rivniannia-14001/formuli-koreniv-kvadratnogo-rivniannia-14004/re-d9b52c91-9c99-47f5-869d-b44161760768 https://bg.khanacademy.org/math/7-klas/x8cb206e4b6d66278:uravnenia/x8cb206e4b6d66278:ax-b-cx-d-0/v/example-1-solving-a-quadratic-equation-by-factoring

Номер слайду 25

Дякую за урок!

ppt
Пов’язані теми
Геометрія, Презентації
Додано
12 травня
Переглядів
157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку