Формула коренів квадратного рівняння

Про матеріал

Урок з теми «Формула коренів квадратного рівняння» за методикою перевернутого навчання.

Мета:

  • Відпрацювати алгоритмрозв'язування квадратного рівняння ;
  • авчитись застосовувати даний алгоритм в завданнях високого рівня;
  • Розширити знання про квадратні рівняння та історію їх винекнення;
  • Розвивати критичне мислення , аналізувати та логічно висловлюватисвої думки.
  • Виховувати вміння працювати в колективі та займатись самоосвітою
Перегляд файлу

Тема. Формула коренів квадратного рівняння

Мета:

  • Відпрацювати алгоритм  розв’язування квадратного рівняння ;
  • Навчитись застосовувати даний алгоритм в завданнях високого рівня;
  • Розширити знання про квадратні рівняння та історію їх винекнення;
  • Розвивати критичне мислення , аналізувати та логічно висловлювати  свої думки.
  • Виховувати вміння працювати в колективі та займатись самоосвітою

Тип уроку: засвоєння  знань і умінь з теми

Обладнання: презентація,  таблиця, роздатковий матеріал,

Ми навчаємось для того, щоб удосконалювати себе.

Конфуцій

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Доброго дня  , шановні учні . Готуючись до уроку ви самостійно опрацювали тему «Формула коренів квадратного рівняння», працюючи за методикою перевернутого навчання.

 На моєму сайті ви мали можливість переглянути презентацію з даної теми .

https://ludmilaprokhorenko.wordpress.com/%d0%bc%d0%b0%d1%82%d0%b5%d0%bc%d0%b0%d1%82%d0%b8%d0%ba%d0%b0-8-%d0%ba%d0%bb%d0%b0%d1%81/

Презентація містила теоретичний матеріал, а також завдання практичної частини.

Як ви вважаєте яка мета нашого уроку? «Асоціативний кущ»

  • Відпрацювати алгоритм  розв’язування квадратного рівняння ;
  • Навчитись застосовувати даний алгоритм в завданнях високого рівня;
  • Розширити знання про квадратні рівняння та історію їх винекнення;
  • Розвивати критичне мислення , аналізувати та логічно висловлювати  свої думки.
  • Виховувати вміння працювати в колективі та займатись самоосвітою

ІІ. Перевірка домашнього завдання.  

  Виконайте самоперевірку домашнього завдання та відшукайте девіз нашого уроку.

8-algebra-ag-merzlyak-vb-polonskij-ms-yakir-2016--3-kvadratni-rivnyannya-635.jpg п.19 №635(парні),№639

8-algebra-ag-merzlyak-vb-polonskij-ms-yakir-2016--3-kvadratni-rivnyannya-639.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№635 (парні)

навчаємось: 9 і -8;  того : - 2,5 і 3 ; щоб:   ми: -13 і 1; для: -0,5 і 4; удосконалювати: -1 і 2;  себе: -4- і -4+

№639

філософ: коренів немає;Конфуцій:9 і 3; давньокитайський: (-2+)/2 і (-2-)/2

 

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь

 Усне опитування .Тест –контроль створений на платформі learningapps.org за посиланням https://learningapps.org/display?v=prvmob0hn18

D:\Скриншоты\Screenshot_11.png

   ІV. Засвоєння знань (середній рівень)

Міні проекти 1 група “Квадратні рівняння в Давньому Вавілоні”

 

Пропоную перевірити ,ви засвоїли алгоритм  розв’язування квадратного рівняння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(два учні біля дошки  розв’язування квадратного рівняння через формулу Д і Д1)

Розв’яжіть рівняння: 3- 2х – 16 = 0.

Розв’язання

   І спосіб .Для даного рівняння а= 3, в= -2, с= -16.

Дискримінант рівняння Д= – 4ас= - 43 ( -16) = 4 + 192 = 196.

Отже, = = = - 2, = = = 2.

Відповідь: -2;  2.

ІІ спосіб .Для даного рівняння а= 3, в= -2,к =-1 с= -16.

Дискримінант рівняння Д1= –ас= - 3 ( -16) = 1 + 48 = 49

Отже, = = = - 2, = = = 2.

Відповідь: -2;  2.

Висновок: якщо другий коефіцієнта  в=2к, то можна скористатися формулою Д або Д1

Самостійна робота

V. Засвоєння знань (достатній  рівень)

Міні проекти 2 група “Квадратні рівняння в Індії”

Термін «дискримінант» походить від латинського слова discriminare, що означає «розрізняти», «розділяти».

Математичний тренажер «Вкажи кількість коренів рівняння»

№664 « Мозговий штурм»  (за технологією «Критичного мислення»)

Діти пропонують відповіді на питання : «При яких значеннях b має єдиний корінь рівняння?»

Після обговорення  учні самостійно розвязують вправу, а один учень на зворотному боці дошки. Після чого виконується самоперевірка.

8-algebra-ag-merzlyak-vb-polonskij-ms-yakir-2016--3-kvadratni-rivnyannya-664.jpg

VІ. Формування вмінь

3 група “Квадратні рівняння в Стародавньому Хорезмі”

 

№661 « Мозговий штурм»  (за технологією «Критичного мислення»)

Діти пропонують відповіді на питання : «Які умови треба накласти ,щоб не отримати сторонні корені в рівняннях?"

Робота в групах

 

   8-algebra-ag-merzlyak-vb-polonskij-ms-yakir-2016--3-kvadratni-rivnyannya-661.jpg      

4 група “Квадратні рівняння в Європі”

Це корисно знати Нестандартні прийоми розв'язання квадратних рівнянь. ax2  + b x + c = 0

Рисунок4.png 

Рисунок3.png 

 

    https://learningapps.org/display?v=pf77kswza18

Діти виконують вправу «Відшукай пару за допомогою способу коефіцієнтів»

    D:\Скриншоты\Screenshot_13.png                                                        

VІІ. Рефлексія

1. Що ви дізналися сьогодні на уроці?

2. Чому навчилися?

3. Що вам сподобалося на уроці?

4. Що запам’яталося?

VІІІ. Домашнє завдання .п.19 №662;№660(4),№664(1) опрацювати п.20

docx
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 3. Квадратні рівняння
Додано
29 липня 2018
Переглядів
1440
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку